Fitnesstopic

Wel grappig dat in het hardlooptopic door veel mensen de Fusion leggings worden aangeraden en het hier niet voorbij komt.

Ze zijn duur maar zou wel een duurzaam merk moeten zijn. Althans dat waren ze, hoop niet dat ze het losgelaten hebben want vind er op de site weinig meer over.

Wat top, dank je wel!

1 like

Mijn favo merk is B.extra. Zulke leuke tops en fijne leggings

3 likes

Ik heb vandaag mijn nieuwe schoenen uitgeprobeerd die ik in de aanbieding bij de Decathlon heb gekocht. Ze zitten erg fijn. Wat ik ook prettig vind, is dat er bij de grote teen een verhard stuk mesh zit. Mijn teen heeft namelijk de neiging om daar doorheen te drukken, waardoor het snel kapotgaat.

2 likes

Wat een fijne reacties allemaal mbt de sportkleding! Veel overeenkomsten, maar ook toch wel veel verschillen in voorkeuren/merken

Zonder logo kan je goed bij Uniqlo terecht. Echt mooi spul van hoge kwaliteit voor een leuke prijs, zoals eigenlijk altijd bij Uniqlo.

2 likes

Ik vind de sportbh’s van uniqlo fijn. Ook medium support.

Nav jullie berichten bij oner active 2 (oversized) shirts besteld, ben benieuwd :relaxed:

2 likes

Kan dat niet komen omdat hardloopleggings niet squatproof zijn?

1 like

Want met hardlopen wil je wel graag je achterwerk/etc laten zien? Fusion is prima squatproof en niet doorschijnend

1 like

Nee tuurlijk niet. Ik zeg dit aan de hand van 1 hardlooplegging die ik bezit en die zou tijdens squatten veelste doorzichtig zijn.

2 likes

Ah zo, Fusion heeft vrij dikke stof dus schijnt niet door. Handig bij warming-ups met squats en lunges

3 likes

Ik zie best vaak dames lopen in een Fusion legging die doorschijnt, maar naar mening dragen ze dan net een maatje te klein en zit er teveel rek op de stof. (Ik draag het zelf ook en hoop niet dat mijn string zichtbaar is :joy:)

Fusion heeft ook een tight speciaal voor de gym met een extra inzet aan de achterkant zodat het niet doorschijnt, een heel dun en glad stukje stof wat je niet ziet zitten.

1 like

Dragen jullie nog speciale strings voor het sporten of gewoon wat je die dag aan hebt?

1 like

Ik draag altijd wat anders dan ik aan heb. Ik heb simpele strings voor het sporten. Ik ga dat niet doen met mijn kanten strings. Vind ik echt zonde en je ziet het kant ook door zeer strakke leggings.

1 like

Ja draag zelf meestal huidkleurige Hunkemöller invisible strings. (Maar sta open voor tips!) Maar ga soms direct na werk en vergeet nog wel eens om ze die dag aan te doen of mee te nemen dan. Kant draag ik niet snel als ‘dagelijkse’ string.

1 like

Geen string, maar ik draag deze en die zitten echt heerlijk:

Geen last van lijntjes hiermee?

Geen idee eigenlijk, nooit naar gekeken. Maar ik vind het niet erg als je lijnen ziet, dus als jij dat liever niet hebt, kan je beter een string kiezen. (Al heb ik zelf werkelijk nog nooit gelet op of andere mensen wel of geen zichtbaar ondergoed aan hebben in de sportschool. Dus ik denk dat anderen daar bij mij ook niet op letten.)

5 likes

Ik vind het wel mooier zonder in strakke broekjes ja. Vind strings bovendien lekkerder zitten. Maar je hebt gelijk, komt op te sporten op de eerste plaats!

2 likes

Zeker dragen waar jij je het prettigst in voelt!

1 like