Fitnesstopic

Ik heb helaas nog geen andere legging gevonden die net zo fijn is als de Lux

1 like

Iemand ervaring met Dfyne?

1 like

Ik neem terug dat de kleur paars niet doorschijnt :face_with_spiral_eyes::sob::joy:

1 like

Haha ahhh nee :sob: Kwam je er thuis achter of in de sportschool?

Ik had gisteren de zwarte aan en die begint ook wat transparanter te worden. Wel chill voor jou dat die andere kleuren niet doorschijnen! Zelfs die lichte kleuren niet :open_mouth:

2 likes

Haha gelukkig wel thuis! En alleen bij echt mega diep hurken en voorover hangen zie je er een beetje doorheen. Het is nu dus een bench-legging :sparkles:

En nee ik heb nu een heel lichtgrijs/blauwe aan van een oudere lijn, daar kijk je echt niet doorheen ook niet na 30 wasbeurten :handshake: (extra gecheckt lol)

Pff ik sport vooral om mijn lichaam ~gezond en fit~ te houden maar ik heb elke keer wel weer iets nieuws haha
Zou echt wekelijks bij de fysio kunnen zitten.
Iemand toevallig een fijne mobiliteitsvideo voor het hele lichaam maar met extra aandacht voor de heup?

1 like

Ik volg wel eens wat filmpjes van Mobility by Julia Reppel op YT!

2 likes

Had net zo’n wholesome interactie met een gym girlie, ze rook mega lekker en toen vroeg ik waar haar parfum van was, nou ze begon helemaal te stralen want ze had hem niet nieuw dus ze wist niet of ie goed te ruiken was, en toen haalde ze hem gelijk uit haar tas en zei ze; spuit maar op!!! Haha i love de gym girlies

18 likes

Oehhh lof zulke interactie. En welke was het? En was 'ie op jou ook lekker?

2 likes

oeps dit moest in het gezond leven topic

11 likes

Vanilla immortal bloom, van de Zara blijkbaar! Ik vond hem bij mezelf helaas niet zo :smiling_face_with_tear:

Ja da’s altijd zuur :frowning: Maar voor hetzelfde geld was 'ie geniaal en ben je blij dat je het hebt gevraagd.

2 likes

Welke schoenen gebruiken jullie voor het trainen? Ik gebruik nu gewoon mn dagelijkse stappers (new balance of nike of wat ik dan draag). Maar wellicht hebben jullie een goede tip

In mijn sportschool mag je niet met schoenen van buiten trainen. Ik vind het zelf fijn om zo plat mogelijk te staan, ik train op Allstars.

Ik draag Nike Metcon. Ik vind ze heel fijn en stevig.

Same! Staan veel nieuwe op Vinted ook

Ik gebruik ook aparte sportschoenen. Mijne zijn van Nike maar weet het model niet uit m’n hoofd. Voor mij is het vooral belangrijk dat m’n hielen genoeg steun krijgen, ik heb nogal smalle voeten en hielen en trainde in het begin op skechers die ik nog had maar die gaven dus niet genoeg steun en dat voelde ik heel snel… Het hangt er denk ik ook vanaf welke oefeningen je doet.

Adidas Dropset. Heb ook metcons gehad, maar deze zitten mij 1000 keer beter. En fuck Nike tegenwoordig.