Fitnesstopic

Nope! Geen idee, maar thanks voor t meedenken en jij ook @Booklover, ga volgende keer met benen trainen ff opletten waar t nou door kwam

Ik zoek een nieuwe sportlegging die een beetje fijn hoog zit en ruimte heeft voor een telefoon, dus niet een klein vakje voor alleen een sleutel.
Ik zie vooral veel lage broeken met kleine zakjes helaas online.
Iemand een gouden tip? :smiley:

Ik heb de sleek sculpture 2.0 van Gymshark en daar heb je aan de zijkant een grote zak! Ik heb zelf een iPhone 8, maar een 8 plus moet ook zeker passen lijkt me. Is een hele fijne broek en lekker hoog. Mocht je tussen twee maten in zitten zou ik wel de grotere bestellen!

Kent er iemand nog webshops om shakes op te bestellen naast Body en Fit?
Ik heb shakes nodig als aanvulling op mijn voeding om bij te komen in gewicht, maar buiten B&F ken ik geen shops.

Myprotein? Zelf gebruik ik Huel

Xxlnutrition? Ik heb zelf alleen maar ervaring met b&f trouwens.

Ik heb ervaring met jakefood.com, is wel prijzig (en vegan). De shakes zijn bedoeld als maaltijdvervanger, dus weet niet of dat iets te veel wordt als aanvulling op je voeding. De vitaminbars zijn dan misschien wat geschikter (19 gr eiwit per reep en 332 kcal), die vind ik zelf superlekker (hoewel een paar vrienden van me het naar konijnenvoer vinden smaken).

Orange fit!

Myprotein! De salted caramel whey daar is mijn favoriet.

Ik weet niet of deze vraag al eens ooit gesteld is, maar wat doen jullie als je ziet dan iemands onderbroek door hun legging heen schijnt? Of zou het zelf wel of niet fijn vinden als iemand dit tegen je zegt? Ik had net een les met veel squats en zag dat de legging van de persoon voor mij flink doorscheen, maar wist eigenlijk niet zo goed of dit oké was om te zeggen.

Ik zou het wel fijn vinden om te horen, maar dan wel aan het einde van de les. Anders ben je je er de hele les bewust van dat je legging doorschijnt en dat is ook niet prettig!

Ja aan zoiets dacht ik zelf ook inderdaad, dank je!

Hoi iedereen! Ik ben net begonnen met krachttraining. Het is allemaal zooooveeeel informatie, maar ik heb er zin in. Mijn doel is ieder geval een prachtige kont en een gezond lichaam.

Ik gebruik nu vaak minibands van insonder en ik wil een goede gaan kopen van gracefit uk. Hebben jullie daar ervaring mee?

Ik wilde ook heeeel graag een flexxfit legging, maar bij het afrekenen stond er opeens 12 pond verzendkosten, toen maar overgeslagen.

Dat was mijn spreekbeurt, dankjewel

Ik heb die van gracefitUK niet maar wel meerdere van aliexpress (hebben ze ook op ebay)!
Ook van die bands die niet oprollen etc. Scheelt wel veel geld en is denk ik zelfde soort kwaliteit. Die van grace hebben wel leukere kleurtjes, dat wel.

Goed bezig in ieder geval!

Ik heb de zwarte band van Gracefit UK.
Ik vind de diameter te smal, maar ik heb wel dikke benen. Ik heb kledingmaat 44(46) en heb echt stevige benen: lichaamsbouw, spieren + teveel vet.

Ik vrees dat ik dat probleem wel bij veel meer merken ga hebben. :frowning:

Ooh dat is vervelend. Dan moet je altijd al kracht erop zetten haha. Ik zag bij bret the glute guy wel meerdere maten en net op Ali ook! Ik zag dat zwart extra extra heavy was. Ik zat zelf te denken om heavy aan te schaffen zodat ik er lang gebruik van kan maken.

Dankjewel! Ik had nog helemaal niet aan Ali gedacht, vet slim. Ik zag dat grace haar banden ook redelijk goedkoop waren vergeleken met andere en ik vind het leuk om haar te steunen :slight_smile:

Ik zit al weken te twijfelen en deze post trok me over de drempel, heb een medium en heavy band besteld!

Ik voel me nu echt een influencer

Haha vandaag heb ik echt iets genants gedaan. Ik was lunges aan het doen met de Smith machine en wilde wat extra gewicht eraan hangen, dus ik ging op zoek en vond er wat in een rek naast me, moest me wel langs een man wurmen die op zijn smith machine bezig was, maar deed het even snel zodat hij er geen last van had. Dus ik ging weer lekker verder, zie ik die man naast me me heel indringend aankijken… bleek dat ik die gewichten van zijn stang had gehaald waar hij mee bezig was :redface: