Fitnesstopic

Je niet zo druk maken zou mijn ultieme tip zijn :wink:

Het is vast een pittige les maar je kunt altijd de weerstand of je tempo wat terugschroeven. En hardlopen is veel belastender voor je knieƫn dan fietsen!

1 like

Ik voel me altijd mega overdreven met handschoenen aan, maar vind het wel echt veel fijner want heb snel klamme handen en krijg snel eelt. Dus het liefste draag ik ze wel ja.

2 likes

Ik ben aan het bijlezen, maar heb je hem al gekocht?

Haha dat overdreven herken ik wel, ik droeg gisteren die van mā€™n vriend om te proberen en het voelde echt dramatisch. Maar het was wel fijner. Waar heb jij fijne handschoenen gehaald?

Ik wou die resistance bands proberen en ik zag ze bij decathlon voor ā‚¬5. Maar ze zijn heel smal en maar 25cm en ik heb best dikke benen dus ze gingen helemaal omkrullen. Geen aanrader dus helaas

Did it en het was echt fijn :muscle:t2:
@Sparkles, hoe was jouw les?

7 likes

Wat fijn! :blush: Knap dat je toch gegaan bent ondanks alle spanning en dat 't ook nog fijn was!

1 like

Ik heb ze gewoon van Nike! Geloof dat ze ongeveer 16 euro waren.

1 like

Had ik niet in je schema gezet dat die verboden zijn!!

1 like

Ik heb nu al spierpijn van vanavond haha. Mijn benen waren ook lekker aan het trillen, dat wordt wat morgen!

1 like

Goed van je! Ik vond het leuk en de oefeningen waren goed te doen, maar weet niet of ik het super vaak ga doen. Vond het best wel lang en snel op elkaar allemaal, en daardoor best intensief dus daar zit nog wel een uitdaging/verbeterpunt. Vind het denk ik wel leuk als afwisseling een keer in de week ofzo.

Ojaa en ik heb vandaag iets ontdekt; ik kan geen lunges meer?? Ik krijg een super verkrampte/verzuurde kuit in mn achterste been en die vrouw zei steeds gewicht op je voorste been maar dat lukte me helemaal niet. Ik doe dus iets fout en snap niet wat. Iemand een rookie-guide to lunges? Eerder kon ik dit gewoon zonder problemen, dus ik snap niet waar het nu mis gaat. Het waren van die staande dingen, dus dat je alleen maar op en neer gaat met je lijf en niet ook nog moet stappen met je voeten.

1 like

Dit is de eerste keer dat ik een afbeelding post (eerste keer dat ik iets post :sweat_smile:), maar dit schijnt ā€œthe perfect lungeā€ te zijn. Heb je hier wat aan? De juiste houding is altijd het belangrijkste, anders kan je jezelf alleen maar blesseren of totaal andere dingen trainen. En hoe groter de stappen, hoe meer billen je erbij pakt :yum:

En natuurlijk altijd spanning op je buik houden.

Ohh haar achterste been staat echt veeeeel verder naar achter dan mijne. Wie weet kan ik dat eens proberen, al is me echt nog nooit opgevallen dat mensen zo ver weg stappen. Heb natuurlijk ook al even gegoogeld maar daar word ik niet echt veel wijzer van so far. Met de houding van mn bovenlijf zit het volgens mij wel goed, heb iig een rechte rug en aangespannen core. Ga je plaatje morgen eens proberen, thanks!

Jaa, hoe verder naar achter, hoe meer bilspier je erbij pakt :yum:. Als je goed oplet dan zie je dat de mannen kleinere passen maken en de vrouwen zo wijdt mogelijk proberen te gaan. Maar het verschil zal je morgen wel merken haha. Veel succes ermee!

2 likes

Neee :grimacing::grimacing::grimacing:

Ik heb woensdag ook lunges gedaan (ik typte eerst lunches, was het maar zoā€™n feest) en ik stap ook niet zo ver naar voren als die chick op het plaatje. Heb ook sumo squats, leg press en deadlifts gedaan. En verga al wel twee dagen van de spierpijn, ik loop alsof ik negen maanden zwanger ben.

1 like

Shit! Bij dezen dan :joy: en deze ook

afbeelding

1 like

Hahaha mijn been trilt dan vooral met de koppeling

1 like

Nog meer schuldig dan. :joy::joy::joy:

Ik zie in het laatste aankopen topic af en toe die grace fit resistance bands voorbij komen en ik verwacht dat een aantal van jullie ze heeft, hoe bevallen ze? Ik zou ze eventueel willen gebruiken voor thuis oefeningen doen maar weet niet of ze dan meerwaarde hebben