Fitnesstopic

Jaaa ze bevallen mij goed!

@Karl_Lagerfeld hahaha pussy pad toch?
Ben een pussy en proud

1 like

Ja pussy pad! Niet zo best voor je vorm meestal. Gewoon de bar op je traps leggen, desnoods je grip smaller maken en low bar squats ipv de bar in je nek.

3 likes

Thanks! Ga t proberen. Gebruik jij m ook niet met barbell hip thrust?

Nee, maar die doe ik bijna nooit. En als ik ze doe, doe ik het met schijven… die doen niet zo’n pijn dan

1 like

Ik gebruik hem alleen bij hip thrust. Het is anders echt te pijnlijk + alles blauw.

Zo 2 uurtjes gesport vandaag, ben helemaal kapot

Super dankjewel! Een cable station is er, ga er nu even filmpjes over opzoeken.
Is het opwarmen ook noodzakelijk denk je? Ik ren meestal eerst 15 min op de loopband en sluit daar ook mee af, sommigen beweren dat het goed is om vet te verbranden maar ik twijfel eigenlijk of dat wel waar wis

Ja ik heb er ook 1, bevalt super! Gebruik m nu zo 8 weken denk ik en geeft wel echt een extra kick aan mn workout!! Zou m zeker aanraden :blush:

1 like

Bij hip thrusts is de pussy pad echt mn redding, man ik had echt blauwe plekken als ik er alleen maar handdoekje omheen deed. Maar ik vind het voor bv squats helemaal ruk met zo’n ding!

1 like

Dit is vast al eerder besproken, maar: Goede leggings die geen vermogen kosten?

Ik was bezig met een trainingsprogramma van 12 weken, dat ik deze week heb afgerond. Als cadeautje voor mezelf heb ik een legging besteld by My Protein, maar ik ben zwaar teleurgesteld. De middel zit veel te laag :frowning: Nu dus op zoek naar een alternatief, maar geen zin om meteen Gymshark-prijzen te betalen.

Welke van MyProtein heb je gehaald? Ik heb een met contrasterende kleuren (grijs en groen) en die zit inderdaad heel laag, maar ook 1 die me hier was aangeraden (heartbeat geloof ik?) en die valt wel weer hoog
Edit: https://nl.myprotein.com/sports-trousers/heartbeat-classic-leggings/11427015.html
Deze zijn heel fijn!

2 likes

Ik heb zelf alleen maar sportleggings van de H&M en die bevallen mij echt prima! Ze zijn niet mega duur en schijnen niet door. Vooral de modellen met shaping waist effect vind ik fijn. Deze vallen wat hoger en zitten strak rond je middel waardoor ze ook niet afzakken.
Deze bijvoorbeeld:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0680263003.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0735583001.html

2 likes

Ik had de Power Legging besteld. De Heartbeat ziet er wel mooi uit, maar zo op de foto’s lijkt hij niet veel hoger te zitten dan de Power. Valt hij bij jou anders dan de foto?

@Pluk Thanks, ik had nog helemaal niet gedacht aan de H&M. Dat ze niet afzakken vind ik inderdaad ook belangrijk. Ik ga eens op de website kijken wat ze allemaal hebben.

Ik doe meestal even rustig 10 minuten infietsen. Doe ik daarna bijv. deadlift of squat begin ik even met alleen de stang en dan flink aantal herhalingen. Daarna met gewichten dan lager.
Ik sluit zelf af met stevig doorlopen op een hoge helling ongeveer 15 minuten, maar ik mag niet ‘hardlopen’ ivm blessure. Ik heb wel het idee dat het bij mij helpt bij vetverbranding.

Daarnaast doe ik ook nog vaak 4x 15 seconden https://www.youtube.com/watch?v=__bv4D7ii_0&frags=pl%2Cwn (nummer 1, en dat gaat niet zo moeiteloos als deze man dat doet haha) Daar gaat mijn hartslag enorm van omhoog!

Hij is niet heel hoog nee, maar hoger dan mn andere MP legging die op mn heupen valt! Heb ook een paar H&M idd, die vallen bij mij net een paar cm’s hoger

1 like

Dit is mijn favo legging

Heb hem in 2 verschillende kleuren, maat S (heb maat 38 broek normaal, dus valt iets kleiner) en ben 1.68 groot. Ze zitten ruim over je heupen, ongeveer onderkant taille/rond navel, dus fijn hoog!
De broeken zijn me echt heilig, zitten heerlijk en zakken niet af. Ik ben sindsdien niet echt meer in de verleiding gekomen een andere te kopen ook.
EDIT: Plus ze zijn mega goedkoop!

1 like

Klinkt alsof hij heerlijk zit, en inderdaad een goede prijs!

Moet wel zeggen dat ik echt kritisch ben op hoe hoog ik leggings wil hebben :see_no_evil: Mijn favoriet die ik heb valt echt nog boven mijn navel (maar het is een cheape van AliExpress, dus niet squat-proof en alleen geschikt voor thuis). Ik hoop eigenlijk een soortgelijk model te vinden.

Als ik zit valt ie iig over mn navel, en staand precies tot m’n navel. Nu heb ik ook een gevoelige navel dus wil ik er niks op hebben als ik beweeg, maar ik vind het ook absoluut flatterend en high-waisted genoeg.
Maar ieder natuurlijk zn voorkeur haha, ik kan iig niet meer zonder

@Itsireneforyou deze valt bij mij dus heel laag hahaha heb m hier nog aan iemand aangeraden die een lage legging zocht ivm zwangerschap

Ik heb ziek veel pijn aan mijn stuitje opeens. Kan dat van het spinnen komen of is dat niet logisch?