Ben t daar wel mee eens! Gewoon zeggen dat je het vervelend vindt en graag met rust gelaten wilt worden. Klinkt als een mega vervelende gast zeg
Ja hier heb ik dus ook over na zitten denken, maar ik vroeg me af of het niet wat te ver ging om het te melden, zonder eerst die figuur zelf in te lichten. Misschien dat ik dat eerst kan doen, en als ie daar niks mee doet of nog altijd vervelend blijft dat ik het dan zou kunnen melden.
Wat voor dingen deed die persoon dan waar je het over hebt?
Grote kans dat hij het niet met verkeerde intenties doet en gewoon vriendelijk wil zijn / een maatje wil hebben. Maar het is wel lastig om zo iemand te vertellen dat hij je met rust moet laten omdat jij niet op zoek bent naar een maatje of iets.
Precies, dat gevoel heb ik ook, het zal vast geen engerd zijn met verkeerde bedoelingen, maar hij voelt gewoon niet aan wanneer hij moet stoppen
Laatst ging ie ook kushandjes naar me doen in de lucht, nadat ie me al uitgebreid gedag had gezegd. Toen vroeg ik me alleen maar of hoe ik zsm door de grond kon zakken
Hahaha ja ik kon mn ass niet lager dan the grass brengen, maar heb mn uiterste best gedaan
Tnx voor al jullie reacties en lieve adviezen!!! Ik ga ermee aan het werk en mezelf ertoe zetten hem aan te spreken
Daar ga ik eens naar kijken, thanks! Klinkt als alles wst ik zoek.
Wat lief dat je ze nog hebt opgezocht! Die Powershape ziet er heel goed uit. Ik denk dat hij uitverkocht is bij Zalando en Bol helaas, maar ik heb nu Puma wel ontdekt. Ze hebben er meer die er op de foto’s echt hoog uit zien!
Ik had totaal geen zin om te trainen vanochtend, maar toch gegaan. Resultaat: verschillende pr’s gezet met oefeningen. Met als hoogtepunt toch wel de hipthrust: 102,5 kg. Het had 90,5 moeten zijn, maar het was erg vroeg vanochtend en had verkeerd geteld. Maar toch, progressie!
Net deze binnen gekregen.
Ik ben vaak echt kapot de rest vd dag na het trainen en aangezien ik vaak in de ochtend train is dat niet echt ideaal. Ook vind ik het moeilijk om aan voldoende eiwitten te komen op een dag, dus hopelijk dat dat ook een beetje helpt met de spierpijn de dagen erna
Gebruikt iemand van jullie BCAA of creatine?
Ik gebruik bcaa, omdat ik van teveel proteïne puistjes krijg. Werkt prima met mijn herstel! Spierpijn is minimaal als ik dit drink vlak na de training.
Ik gebruik creatine! Het is naast magnesium (op doktersvoorschrift) het enige supplement dat ik gebruik.
Je drinkt het na de training? Ik was eigenlijk van plan het voor de training te drinken, maar ik zag inderdaad al staan dat het voor, tijdens en na kan. Waarom neem jij het na?
En merk je dat het je helpt, de creatine? Ik gebruik ook op advies van de dokter magnesium, wat een heerlijkheid nooit meer kramp snachts!!!
Ja! Heb in het verleden wel eens andere supplementen gebruikt, maar nooit echt een effect gemerkt. Bij creatine merk ik dat ik tijdens crossfitworkouts net iets harder kan gaan en ik merk het ook aan mijn kracht (ik kan nu bijvoorbeeld sets van 3 of zelfs 5 met wat voordien mijn 1 rep max was)
Voor herstel dus. Iets anders doet het voor mij niet, dus voor de training maakt het niet uit. Een shot espresso is voldoende voor mij dan haha.
Ik kwam dus echt ontzettend aan van creatine! Ik lees nu dat dat komt omdat je water vasthoudt. Ik schrok echt van mijn uiterlijk toen dus ben er gelijk mee gestopt. Ik slik nu BCAA, een aantal aminozuren en ik zorg dat ik 1.5/2 gram per kg lichaamsgewicht aan proteine binnenkrijg. Het helpt naar mijn mening wel iets, maar doet geen wonderen.
Ik heb proef verpakkingen whey protein bij myprotein besteld: smooth chocolate, chocolate Brownie, salted caramel, Coffee caramel, vanilla, natural vanilla en blueberry cheesecake. Ik ben benieuwd. Iemand een mening over protein poeders?
misschien onpopulaire mening maar ik vind dat mensen vaak te veel belang hechten aan supplementen.
Zo vaak komen mensen net een week naar de gym en is het eerste wat ze vragen: welke supplementen zou ik best nemen? Of zien ze iemand met een goed lichaam en in plaats van te vragen hoe die persoon eet of traint vragen ze welke whey etc hij/zij neemt. Als je in de eerste plaats zorgt voor een gezond, gebalanceerd eetpatroon en een trainingsschema dat je CONSISTENT kan volhouden en goede nachtrust ben je al voor 95% daar. Zit je training, voeding & herstel helemaal top en wil je kijken wat je nog meer zou kunnen doen om vooruitgang te boeken, dan kunnen supplementen eventueel helpen, maar verwacht geen grootse effecten. Van alle supplementen die ik ooit gebruikt heb kan ik nu in retrospect zeggen dat 90% gewoon geldverspilling was.
EDIT: ik lijk mezelf nu een beetje tegen te spreken met mijn eerdere bericht, maar van alle supplementen die er zijn vind ik creatine de meest nuttige. Is ook een van de meest onderzochte supplementen en bevat in het algemeen geen rare smaakstoffen of vulmiddelen. Ja je spieren houden meer vocht vast (dus je komt misschien 1 of 2 kilo bij) maar dit verdwijnt ook weer als je stopt. Als je er dus bijvoorbeeld strak wil uitzien in bikini op vakantie stop je gewoon 2 weken van tevoren met de creatine en verdwijnt het vocht vanzelf
Je hebt gelijk vind ik hoor. Met een gevarieerd voedingspatroon heb je eigenlijk geen supplementen nodig. Ik eet zelf plantaardig, dus heb opgezocht waar welke aminozuren in zitten en welke ik tekort zou kunnen komen, die slik ik nu. Maar je weet natuurlijk nooit zeker of je die wel tekort komt, dus het blijft meer een marketing ding natuurlijk.
Ja die heb ik wel eens geprobeerd, wel echt al 3 jaar geleden, maar ik vond ze echt miiiieeeeerzoet!!! Lossen goed op, geen klontjes, en wel lekkere substantie, maar voor mij persoonlijk vond ik de smaken echt te zoet. Nou vind ik heel veel whey poeders veel te zoet en drink ik eigenlijk alleen die van optimum nutrition omdat die zo’n lichte smaak heeft, dus kan ook aan mij liggen!