Fitnesstopic

Deze heb ik ook gepast en viel bij mij juist heel erg laag. Viel echt net op m’n heup en door de strakke dunne band was dat absoluut niet flatterend haha. Denk dat het heel erg aan je bouw ligt?

Is dat niet de nieuwere versie? Want die ziet er naar mijn idee lager uit. Maar iig ik heb vrij lange benen maar ben verder niet zo lang. Trek hem gewoon omhoog en dan zit ie perfect. Of misschien dat je hem wat te groot hebt? Bij mij zit ie perfect over alle vetjes heen. Of het verschilt idd gewoon per persoon haha

Ja mij en de groene is bij mij echt superlaag zodat ik hem ook met 7 mnd buik aan kan!
De blauwe valt wel een stuk hoger gek genoeg en die kan ik nu dus ook niet aan.

Wat vreemd dat dat dan per kleur verschilt! Fijn dat er eentje iig nog past :grin:

1 like

Kort gezegd is veel herhalingen / weinig gewicht voor je uithoudingsvermogen. Dus hoe lang kan je iets volhouden. Weinig herhalingen / veel gewicht is om je kracht te trainen. Dus hoe zwaar kun je de oefening uitvoeren. Strakker worden is eigenlijk dat je minder zichtbaar ‘vet’ wilt. Dus een lichaamsvorm die strak is door de vorm van de spieren en niet de “blubber” van vet. (Klinkt heel stom maar vet heeft geen strakke vorm en spieren wel). Dus om vormen te creëren zul je precies tussen die twee in moeten zitten qua gewichten en herhalingen. En daarnaast vet verliezen door op je eten te letten en af te vallen.

Nooooo dit is meer een yoga houding / stretch. Geen lunge! Die rechte rug volgens het plaatje is helemaal niet recht want haar rug is helemaal hol en je kan in deze houding amper je buik- en bilspieren aanspannen.

Beter is deze:

Door je knieën beide in 90 graden te houden kun je heel goed je buik en billen aanspannen. Kijk ook eens naar de verschillen in de rug van deze personen. Bij de man is zijn bekken neutraal en niet gekanteld wat een holle rug veroorzaakt. Dus al die punten bij jouw afbeelding zijn goed, maar die afbeelding beeldt het totaal niet uit.

12 likes

Ja dan moet het dat laatste zij ja hahah. Alhoewel ik helemaal geen last heb van mijn voorkant maar ik denk dat ik sowieso iets verkeerd heb gedaan met spinnen want ik heb nog steeds zo’n intense pijn

Hoe dealen jullie met vervelende mensen in de gym?

Ik heb er bij mij 1 rondlopen die me al eerder heeft gevraagd of ik een x samen met hem wil trainen, waarop ik hem verteld heb dat ik een vriend heb waarmee ik ook zo nu en dan train en dat ik denk dat die dat niet zal waarderen (ik heb helemaal geen vriend maar ik raakte in de stress en had helaas de ballen niet om gewoon NEE te zeggen, baal ik nog steeds van).

Sindsdien zegt ie me altijd gedag en probeert ie een praatje te maken, zelfs als ik hem probeer te ontwijken, dan komt ie gewoon naar de plek toe waar ik bezig ben, tikt ie me aan (wat ik super irritant vind, misschien stel ik me aan, maar raak me gewoon niet aan) en dan doe ik gewoon een beetje van :grimacing: hey en ga ik door waar ik mee bezig was.

Hij heeft me ook wel eens commentaar gegeven dat ik niet zwaardere gewichten moet gaan gebruiken want dan krijg ik te mannelijke spieren?? Ik zou dan heel graag zeggen, waar bemoei je je mee? Maar op zo’n moment durf ik dat gewoon niet :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

Ik ben serieus gewoon geneigd om minder in de ochtend te gaan sporten omdat hij er dan aaaaaaltijd is, en dan maar savonds te gaan, maar dat is toch eigenlijk te debiel? Dat ik me door zo’n gek laat beïnvloeden?? Hij zegt dan ook wel eens: je bent er ook altijd he, op vrijdagochtend? Terwijl ik dat zelf niet eens bijhoud omdat ik gewoon ga wanneer ik kan, het valt hem op en dat vind ik creepy?

Goed, wat ik dus wil vragen na deze rant, ik zit ermee en ik weet niet wat ik moet doen :expressionless: wat zouden jullie doen??

Ik zou echt er iets van zeggen als het zoveel invloed op je heeft. ‘Hoi, ik zou graag wat willen zeggen. Ik zou graag willen dat je met niet meer aanspreekt of aanraakt want dat vind ik niet fijn. Ik kom hier om te trainen en niets meer.’

3 likes

Ik heb al een paar weken niet gesport ivm verhuizen, maar ik heb gisteren een medium gracefit band gekocht :grin:.

2 likes

:rofl: ik moet gewoon lachen om de heerlijke droogheid hiervan! Ik ga echt op mezelf inpraten om de ballen te verzamelen en dit te zeggen!

2 likes

Ben t daar wel mee eens! Gewoon zeggen dat je het vervelend vindt en graag met rust gelaten wilt worden. Klinkt als een mega vervelende gast zeg

1 like

Ja hier heb ik dus ook over na zitten denken, maar ik vroeg me af of het niet wat te ver ging om het te melden, zonder eerst die figuur zelf in te lichten. Misschien dat ik dat eerst kan doen, en als ie daar niks mee doet of nog altijd vervelend blijft dat ik het dan zou kunnen melden.

Wat voor dingen deed die persoon dan waar je het over hebt?

Grote kans dat hij het niet met verkeerde intenties doet en gewoon vriendelijk wil zijn / een maatje wil hebben. Maar het is wel lastig om zo iemand te vertellen dat hij je met rust moet laten omdat jij niet op zoek bent naar een maatje of iets.

1 like

Precies, dat gevoel heb ik ook, het zal vast geen engerd zijn met verkeerde bedoelingen, maar hij voelt gewoon niet aan wanneer hij moet stoppen :smirk:

Laatst ging ie ook kushandjes naar me doen in de lucht, nadat ie me al uitgebreid gedag had gezegd. Toen vroeg ik me alleen maar of hoe ik zsm door de grond kon zakken :rofl:

Hahaha ja ik kon mn ass niet lager dan the grass brengen, maar heb mn uiterste best gedaan :rofl:

Tnx voor al jullie reacties en lieve adviezen!!! Ik ga ermee aan het werk en mezelf ertoe zetten hem aan te spreken :+1::blush:

2 likes

Daar ga ik eens naar kijken, thanks! Klinkt als alles wst ik zoek.

Wat lief dat je ze nog hebt opgezocht! Die Powershape ziet er heel goed uit. Ik denk dat hij uitverkocht is bij Zalando en Bol helaas, maar ik heb nu Puma wel ontdekt. Ze hebben er meer die er op de foto’s echt hoog uit zien!

1 like

Ik had totaal geen zin om te trainen vanochtend, maar toch gegaan. Resultaat: verschillende pr’s gezet met oefeningen. Met als hoogtepunt toch wel de hipthrust: 102,5 kg. Het had 90,5 moeten zijn, maar het was erg vroeg vanochtend en had verkeerd geteld. Maar toch, progressie!

8 likes

Net deze binnen gekregen.
Ik ben vaak echt kapot de rest vd dag na het trainen en aangezien ik vaak in de ochtend train is dat niet echt ideaal. Ook vind ik het moeilijk om aan voldoende eiwitten te komen op een dag, dus hopelijk dat dat ook een beetje helpt met de spierpijn de dagen erna :blush:

Gebruikt iemand van jullie BCAA of creatine?

Ik gebruik bcaa, omdat ik van teveel proteïne puistjes krijg. Werkt prima met mijn herstel! Spierpijn is minimaal als ik dit drink vlak na de training.

1 like