Fitnesstopic

Ik heb woensdag ook lunges gedaan (ik typte eerst lunches, was het maar zo’n feest) en ik stap ook niet zo ver naar voren als die chick op het plaatje. Heb ook sumo squats, leg press en deadlifts gedaan. En verga al wel twee dagen van de spierpijn, ik loop alsof ik negen maanden zwanger ben.

Shit! Bij dezen dan :joy: en deze ook

afbeelding

Hahaha mijn been trilt dan vooral met de koppeling

Nog meer schuldig dan. :joy::joy::joy:

Ik zie in het laatste aankopen topic af en toe die grace fit resistance bands voorbij komen en ik verwacht dat een aantal van jullie ze heeft, hoe bevallen ze? Ik zou ze eventueel willen gebruiken voor thuis oefeningen doen maar weet niet of ze dan meerwaarde hebben

Jaaa ze bevallen mij goed!

@Karl_Lagerfeld hahaha pussy pad toch?
Ben een pussy en proud

Ja pussy pad! Niet zo best voor je vorm meestal. Gewoon de bar op je traps leggen, desnoods je grip smaller maken en low bar squats ipv de bar in je nek.

Thanks! Ga t proberen. Gebruik jij m ook niet met barbell hip thrust?

Nee, maar die doe ik bijna nooit. En als ik ze doe, doe ik het met schijven… die doen niet zo’n pijn dan

Ik gebruik hem alleen bij hip thrust. Het is anders echt te pijnlijk + alles blauw.

Zo 2 uurtjes gesport vandaag, ben helemaal kapot

Super dankjewel! Een cable station is er, ga er nu even filmpjes over opzoeken.
Is het opwarmen ook noodzakelijk denk je? Ik ren meestal eerst 15 min op de loopband en sluit daar ook mee af, sommigen beweren dat het goed is om vet te verbranden maar ik twijfel eigenlijk of dat wel waar wis

Ja ik heb er ook 1, bevalt super! Gebruik m nu zo 8 weken denk ik en geeft wel echt een extra kick aan mn workout!! Zou m zeker aanraden :blush:

Bij hip thrusts is de pussy pad echt mn redding, man ik had echt blauwe plekken als ik er alleen maar handdoekje omheen deed. Maar ik vind het voor bv squats helemaal ruk met zo’n ding!

Dit is vast al eerder besproken, maar: Goede leggings die geen vermogen kosten?

Ik was bezig met een trainingsprogramma van 12 weken, dat ik deze week heb afgerond. Als cadeautje voor mezelf heb ik een legging besteld by My Protein, maar ik ben zwaar teleurgesteld. De middel zit veel te laag :frowning: Nu dus op zoek naar een alternatief, maar geen zin om meteen Gymshark-prijzen te betalen.

Welke van MyProtein heb je gehaald? Ik heb een met contrasterende kleuren (grijs en groen) en die zit inderdaad heel laag, maar ook 1 die me hier was aangeraden (heartbeat geloof ik?) en die valt wel weer hoog
Edit: https://nl.myprotein.com/sports-trousers/heartbeat-classic-leggings/11427015.html
Deze zijn heel fijn!

Ik heb zelf alleen maar sportleggings van de H&M en die bevallen mij echt prima! Ze zijn niet mega duur en schijnen niet door. Vooral de modellen met shaping waist effect vind ik fijn. Deze vallen wat hoger en zitten strak rond je middel waardoor ze ook niet afzakken.
Deze bijvoorbeeld:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0680263003.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0735583001.html

Ik had de Power Legging besteld. De Heartbeat ziet er wel mooi uit, maar zo op de foto’s lijkt hij niet veel hoger te zitten dan de Power. Valt hij bij jou anders dan de foto?

@Pluk Thanks, ik had nog helemaal niet gedacht aan de H&M. Dat ze niet afzakken vind ik inderdaad ook belangrijk. Ik ga eens op de website kijken wat ze allemaal hebben.

Ik doe meestal even rustig 10 minuten infietsen. Doe ik daarna bijv. deadlift of squat begin ik even met alleen de stang en dan flink aantal herhalingen. Daarna met gewichten dan lager.
Ik sluit zelf af met stevig doorlopen op een hoge helling ongeveer 15 minuten, maar ik mag niet ‘hardlopen’ ivm blessure. Ik heb wel het idee dat het bij mij helpt bij vetverbranding.

Daarnaast doe ik ook nog vaak 4x 15 seconden https://www.youtube.com/watch?v=__bv4D7ii_0&frags=pl%2Cwn (nummer 1, en dat gaat niet zo moeiteloos als deze man dat doet haha) Daar gaat mijn hartslag enorm van omhoog!

Hij is niet heel hoog nee, maar hoger dan mn andere MP legging die op mn heupen valt! Heb ook een paar H&M idd, die vallen bij mij net een paar cm’s hoger