Fitnesstopic


#862

Dan is de puma powershape legging iets voor jou denk ik. Heb er twee, super squatproof, benadrukt curves en heeft een hoge band tot over de navel. Zakt niet af. Heb ze al 3 jaar, nog steeds top!


#863

Precies, dat gevoel heb ik ook, het zal vast geen engerd zijn met verkeerde bedoelingen, maar hij voelt gewoon niet aan wanneer hij moet stoppen :smirk:

Laatst ging ie ook kushandjes naar me doen in de lucht, nadat ie me al uitgebreid gedag had gezegd. Toen vroeg ik me alleen maar of hoe ik zsm door de grond kon zakken :rofl:


#864

Gewoon zo laag mogelijke squats doen!!!

Nee maar vervelend zeg, die kushandjes enzo zijn natuurlijk nergens voor nodig. Zou het nog een keer duidelijk maken bij hem en anders toch naar de sportschool zelf stappen.


#865

Hahaha ja ik kon mn ass niet lager dan the grass brengen, maar heb mn uiterste best gedaan :rofl:

Tnx voor al jullie reacties en lieve adviezen!!! Ik ga ermee aan het werk en mezelf ertoe zetten hem aan te spreken :+1::blush:


#866

Daar ga ik eens naar kijken, thanks! Klinkt als alles wst ik zoek.


#867

Deze is het! Ik zoek op puma powershape tights. Destijds in groen en zwart gekocht bij zalando. Bij bol.com komen ze ook soms voorbij.

De super sculpt legging van Oysho is ook fijn, hoge band tot over navel etc., maar een minpunt vind ik de lengte. Zijn enkelhoog en dat heb ik liever niet, maar als je dat niet erg vindt is het ook een goede optie:


#868

Wat lief dat je ze nog hebt opgezocht! Die Powershape ziet er heel goed uit. Ik denk dat hij uitverkocht is bij Zalando en Bol helaas, maar ik heb nu Puma wel ontdekt. Ze hebben er meer die er op de foto’s echt hoog uit zien!


#869

Succes! Hopelijk zit er iets tussen voor je :slight_smile: hopelijk komt de powershape nog terug, wil er nog eentje bij haha


#870

Kleine kans maar ik probeer het toch:

Zit hier toevallig iemand met diabetes type 1 die aan krachttraining doet? Het is allemaal nieuw voor me en ik vraag me af hoe ik het kan combineren… ik mag en wil het binnenkort weer oppakken want al mn spier is verdwenen helaas. Alle tips zijn welkom!


#871

Ik had totaal geen zin om te trainen vanochtend, maar toch gegaan. Resultaat: verschillende pr’s gezet met oefeningen. Met als hoogtepunt toch wel de hipthrust: 102,5 kg. Het had 90,5 moeten zijn, maar het was erg vroeg vanochtend en had verkeerd geteld. Maar toch, progressie!


#872

Ik ging voor de grap hip thrusts doen met m’n vriend als gewicht en het ging verrassend goed.


#873

Net deze binnen gekregen.
Ik ben vaak echt kapot de rest vd dag na het trainen en aangezien ik vaak in de ochtend train is dat niet echt ideaal. Ook vind ik het moeilijk om aan voldoende eiwitten te komen op een dag, dus hopelijk dat dat ook een beetje helpt met de spierpijn de dagen erna :blush:

Gebruikt iemand van jullie BCAA of creatine?


#874

Ik gebruik bcaa, omdat ik van teveel proteïne puistjes krijg. Werkt prima met mijn herstel! Spierpijn is minimaal als ik dit drink vlak na de training.


#875

Ik gebruik creatine! Het is naast magnesium (op doktersvoorschrift) het enige supplement dat ik gebruik.


#876

Je drinkt het na de training? Ik was eigenlijk van plan het voor de training te drinken, maar ik zag inderdaad al staan dat het voor, tijdens en na kan. Waarom neem jij het na?


#877

En merk je dat het je helpt, de creatine? Ik gebruik ook op advies van de dokter magnesium, wat een heerlijkheid nooit meer kramp snachts!!!


#878

Ja! Heb in het verleden wel eens andere supplementen gebruikt, maar nooit echt een effect gemerkt. Bij creatine merk ik dat ik tijdens crossfitworkouts net iets harder kan gaan en ik merk het ook aan mijn kracht (ik kan nu bijvoorbeeld sets van 3 of zelfs 5 met wat voordien mijn 1 rep max was)


#879

Voor herstel dus. Iets anders doet het voor mij niet, dus voor de training maakt het niet uit. Een shot espresso is voldoende voor mij dan haha.


#880

Ik kwam dus echt ontzettend aan van creatine! Ik lees nu dat dat komt omdat je water vasthoudt. Ik schrok echt van mijn uiterlijk toen dus ben er gelijk mee gestopt. Ik slik nu BCAA, een aantal aminozuren en ik zorg dat ik 1.5/2 gram per kg lichaamsgewicht aan proteine binnenkrijg. Het helpt naar mijn mening wel iets, maar doet geen wonderen.


#881

Ik heb proef verpakkingen whey protein bij myprotein besteld: smooth chocolate, chocolate Brownie, salted caramel, Coffee caramel, vanilla, natural vanilla en blueberry cheesecake. Ik ben benieuwd. Iemand een mening over protein poeders?