Fitnesstopic

Nee crashdiëten is inderdaad geen goed plan! Je moet gewoon een ritme vinden waar jij je fijn bij voelt. Je hebt ook af en toe een dagje rust nodig om te kunnen ontspannen en weer op te laden. Niet alleen voor jezelf, maar ook je spieren hebben dat nodig. Ik ben in het najaar van 2017 zo’n 8 kilo afgevallen met een goede balans en het is er nu ook nog steeds af omdat ik geen dingen van mezelf vraag die niet haalbaar zijn. Dus ik heb gisteren ook lekker serie gekeken met een zak chips, dat hoort er voor mij ook bij!

1 like

Wow. Waar laat je dit doen dan?
Ja ik weet dat ze niet echt betrouwbaar zijn maar je moet toch een soort van idee hebben hoveel je moet eten om af te vallen…
Ben wel 600 gr afgevallen in 1 week dus dat is netjes en gaat niet te snel.

De Barebells repen zijn in de aanbieding bij Body en Fit, 21,90 ipv 24,90. Met deze code nog extra 10% korting FITWITHMARIT

1 like

Heeft iemand een Fit for Friends code van Fit for Free? Zit er aan te denken om een groepslessen abonnement te nemen en zag dat je zo een periode gratis kon sporten :innocent: (in ruil daarvoor schijnt degene wiens code ik gebruik ook een periode gratis te kunnen sporten)

Heeft iemand trouwens ervaring met deze groepslessen? Mij lijkt het leuk dat ze live worden gegeven en niet zoals bij basic fit virtueel…

Aah klinkt leuk! Zou je de code kunnen sturen? :blush:

1 like

Heb je een linkje van haar site en shop?? Kan het niet vinden via Instagram…? Alleen maar shady fanaccounts

Ja tuurlijk! Je bedoelt van de kleding toch? Dat is https://www.wearetala.com

Volgens mij is er op het moment niks meer te koop. 21 juli komt ze weer met een restock. Ik heb geprobeerd te kopen toen de core collection gerestocked werd, maar jeeeezus wat een chaos, het begon om 2u en 1 minuut later waren 2 vd 3 items in mn mand al uitverkocht :sob::sob::sob:

Dus full force is nodig om te kopen wat je wil!!

Hmm ik heb gekeken maar het is niet helemaal mijn stijl denk ik! Ik hou juist meer van glimmende dikke stofjes en niet dat microfiber gymshark achtige spul…
vind haar wel super leuk dus had het haar graag gegund omdat haar merkwaarden wel echt top zijn

Wilde even laten weten dat MyProtein nu 35% korting heeft op alles!

Heb net weer de Birthday Cake eiwitreep besteld, i.p.v. 29€ voor 12 stuks nu 19€ :biggrin:

3 likes

Ik heb hip thrust 100kg gehaald :tada::tada::tada::grin:

11 likes

Bij m’n fysio en sportschool is er een soort stevig vierkant plateau/kruk ding op knie hoogte ongeveer waar ik dan oefeningen op doe (met 1 been er op stappen en omhoog en dan weer naar beneden). Nu doe ik dat thuis wel eens op een Ikea krukje maar dat is eigenlijk wat te smal en ik ben bang dat ik er een keer doorheen zak of afkukel. Iemand enig idee wat ik bedoel en of je dat ergens kan kopen?

Wauw dat was snel! Thanks!!!

Ja had niet zo verwacht dat het 60 euro (of heb je goedkoper gevonden) zou zijn dus maar even over na denken.

Ik red het woensdag niet om te gaan bodypumpen, maar wil wel graag wat eerder op de avond even de fitness in. Wat zouden jullie daarvoor in de plaats doen?
Mn huidige weekschema is nu zo dus ik wil geen/niet te veel kracht doen aangezien 3x dagen op rij krachttraining beetje too much is.

Weekschema

Ma: zwemmen (nu het vakantie is 1-1,5u wandelen)
Di: (grotendeels) krachttraining
Woe: bodypump
Do: (grotendeels) krachttraining
Vrij: zwemmen (nu het vakantie is 1-1,5u wandelen)
Za: niks/rust
Zo: (grotendeels krachttraining)

Misschien gewoon iets van cardio? Fietsen of op de loopband oid?

2 likes

Door drukte op het werk trek ik het momenteel ff niet om naar de gym te gaan en baal daar best wel van. Had een leuk schema online gevonden maar 5x in de week is beetje too much nu. Vanaf donderdag vakantie dus dan ga ik het weer oppakken

Hmm ja denk dat ik zoiets maar ga doen. En dan mss nog 2 of 3 rondjes hiit erachteraan.

@Jay ah rot is dat he. Ik had dit in mei/juni en toen miste ik het ook zo erg. Is het dat je het qua tijd niet redt of meer ff mentaal zeg maar niet. In dat eerste geval kan je er idd niets aan doen maar mocht je nog ergens een uurtje hebben waarin je liever op de bank/in je bed ploft, kan ik je aanraden om toch écht jezelf er naartoe te slepen. Je voelt je zo lekker daarna dan.

Ja, ik vind het echt niet leuk. Normaal is het ook mijn uitlaatklep, maar nu kost het meer energie. Mentaal is het vooral nu een dingetje. Enorm veel drukte op werk (veel avonddiensten, sta vaak alleen dus dan loopt het vaak uit), privé ook het een en ander gebeurd waardoor ik redelijk op ben. Ik word moe wakker laatste paar dagen, terwijl ik normaal het heerlijk vind om in de ochtend te sporten. Maar ik heb vandaag even een uurtje gewandeld met mijn moeder, beter iets dan niets. En in de vakantie er weer tegenaan.

1 like

Ah maar wandelen kan dan inderdaad ook gewoon even heel fijn zijn ja. En nog maar een paar dagen tot je vakantie, geniet ervan alvast!

1 like

Ik dacht dat er ook een PBP topic was maar ik kan het niet vinden? Eens in de zoveel tijd overweeg ik om het eens te proberen. Ik voel me niet prettig in mijn lijf en heb echt ff een stok achter de deur nodig denk ik. Nu heb ik weer zo’n moment van fuck it ik meld me aan. Ergens heb ik de illusie dat het zware werk voor me wordt gedaan ofzo, de magic pill om af te vallen en strakker in mijn vel te zitten. Is natuurlijk echt niet zo maar toch. Alleen een reden om het niet te doen is dat ik echt geen foto’s wil maken van mijn lijf voor hun. :no_mouth:

edit: oh dit kan denk ik beter in het ‘strak in je zwempak topic’