Fitnesstopic

Ja deze bedoel ik ook! Heb hem inmiddels in 4 verschillende kleuren. Allemaal top. Is trouwens qua maatvoering eerder iets te groot dan te klein, dus als je twijfelt tussen twee maten dan zou ik de kleinste nemen.

Ja, mee eens. Ik wist niet eens dat ze deze in meerdere kleuren hadden, ga meteen even kijken!

Haha, ik heb ook zeegroen, en een capri in kobaltblauw en nog een zwarte met print. De cold gear is trouwens ook helemaal top met buiten sporten in de wintermaanden.

Ik heb een paar dagen geleden een legging bij MyProtein besteld en hij is ook squatproof! Heb het vandaag voor het eerst aangedaan en hij zit echt heel lekker en schijnt absoluut niet door. Was 22€ volgens mij.

Was ook nog op zoek naar een lekkere proteïnereep en heb toen de 6 layer protein bar besteld met Birthday Cake smaak, en hij is echt lekker! Tuurlijk niet als een echte taart (I wish) maar wel de lekkerste die ik heb gegeten tot nu toe, al heb ik nog niet veel ervaring.

Is wel aan de dure kant (29€ voor 12 stuks dus 2,5€ per stuk).

Ziet er ook leuk uit haha

6 likes

Ooo die ziet er heel lekker uit inderdaad! Binnenkort maar eens proberen

1 like

Gisteren weer voor het eerst sinds 3 weken gesport, het was er een beetje bij ingeschoten door vakantie en ziekte dus ik vreesde het ergste. Maar het ging echt super goed! En ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht als 3 weken terug, dus niets aan de hand :smiley:

2 likes

Ik heb gisteren (voor mijn doen best zwaar) benen getraind en daarna niet meer gestretch of nog ff een cooling down gedaan dus ik ga vandaag echt als een kreupele door het leven

1 like

Ik heb recent een crosstrainer en een hometrainer aangeschaft en wat me echt verbaast is dat ik het nog daadwerkelijk doe en er nog plezier in heb ook.

Crosstrainer nu even niet en trampoline springen ook niet, mag niet van mijn arts maar wel zin om het straks weer op te pakken. Ik voel en zie ook dat mijn lijf verandert.

1 like

Ik ben nu anderhalve week bezig in de sportschool en ik ben echt zo enthousiast. Kom elke x voldaan thuis en dag erna veel spierpijn. Heb ik iig het gevoel dat ik goed m’n best heb gedaan. Hoop dat ik deze enthousiasme vast kan houden haha. Nu moet ik nog een nieuwe sportlegging. Ik wou er 1 van gymshark omdat ik daar een mooie had gezien, maar helaas steeds uitverkocht. Misschien dan toch die standaard van Under Armour bestellen.

5 likes

Er worden ook wel veel Gymshark leggings aangeboden op United Wardrobe! Misschien staat hij daar nog op.

1 like

Gebruikt hier iemand een fitnesstracker? Welke zouden jullie aanraden? Ik heb op dit moment een ‘goedkope’ van Xiaomi maar ik merk dat hij bijvoorbeeld veel stappen niet telt die mijn telefoon dan wel telt.

Ik zit met mijn hip thrust op 70 kg nu. Heel trots :smiley: wie weet vandaag 75 kg.

Verder had ik ook een myprotein legging besteld (die blauwe goedkope) in maat S en die was veel te klein. Retourneren is heeeeel vreemd en ik denk ook dat mn pakketje kwijt is nu, gelukkig was deze niet zo duur.

Ik heb daarom maar de gehypte alie gymshark-dupe leggings besteld en die zijn aangekomen in het land dus die hoop ik binnenkort te hebben.

2 likes

woooow ziet er super lekker uit. Ik heb vandaag £2.80 uitgegeven aan een Grenade Carb Killa peanut butter reep en ik vond 'm echt niet super speciaal :frowning: Moet even bulk kopen weer!

Ik heb een fitbit charge en ik ben er echt suuuuper blij mee. Heb er nu twee gehad (de vorige ging dus wel stuk) in ongeveer 4.5 jaar.
Ik vind de walking challenges heel leuk, ik zat in een groepje met egf meisjes maar ik word niet meer uitgenodigd haha. Ik vind het ook heel fijn om realistisch je calorie-verbranding te tracken, en er zit dus ook een krachttraining-stand op.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat ik met een klasje van 45 minuten maar tussen de 280-430 cal verbrand (280 als gewichten, 430 met spinning) en dat is dus echt een stuk minder dan MFP/Lesmills ofzo zegt (vaak 600-800). En zo’n hometrainer schat vaak ook heel erg ruim!

Ah crap dit was dus op Koala sorry Batalash!

Dat lijkt me ook handig, je calorieën verbruik te tracken. Ik doe regelmatig rocycle (spinning) en dan ben ik echt helemaal kapot en bezweet. Maar ik zou graag willen weten hoeveel ik ermee verband. Misschien toch maar zo’n ding aanschaffen…

welke gehypte leggings zijn dat? :slight_smile:

@Pabbles bestel ajb twee of drie maten groter als je gaat bestellen bij die verkoper (sorry, heb even geen link, maar die ene die in Show je laatste aankopen werd besproken), ik heb 1 maat groter genomen en scheurde eruit toen ik m voor t eerst aanhad in de gym. Zou m afraden

1 like

Ja ik heb L besteld! Ik hoop dat dat oké is. Zit tussen s/m normaal. Ik had de reviews op Ali gelezen van mijn lengte en die namen M of L en ze zeiden dat dat perfect was. Dus duimen nu.

1 like

LANTECH Vrouwen Yoga Broek Sport Running Sportkleding Elastische Fitness Leggings Naadloze Tummy Controle Gym Compressie Panty Broek

Zulke mooie Ali namen