Ik moet dit even van me afschrijven, maar ik merk dat ik sinds de vakantie echt een beetje moeite heb om mezelf te motiveren om naar de sportschool te gaan .Ik ging eerst samen met mijn vriend, maar hij werkt sinds dit schooljaar 4 avonden per week, dus ik moet alleen. Het probleem is denk ik dat ik fitness niet super leuk vind, ik zie wel veel resultaat en daar ben ik echt blij mee. Maar de apparaten vind ik gewoon niet heel leuk om te doen. Ik ben nu al wat verschillende groepslessen gaan volgen, misschien dat hier iets tussen zit wat ik heel erg leuk vind, maar qua tijden sluit het allemaal niet erg lekker aan.
Hiervoor deed ik een soort circuittraining waarbij kracht wordt gecombineerd met cardio op de steps en daar had ik altijd veel plezier in, dan ging ik gewoon 3 dagen per week. Het nadeel daaraan was dat de apparaten hydraulisch zijn, dus je het na een tijdje niet meer zwaarder kan maken voor jezelf en ik wilde wel een stapje zwaarder. Of hebben jullie een andere tip voor me?
Wat vinden jullie, zal ik weer teruggaan naar die circuittraining? Daar haal ik denk ik wel weer meer plezier uit. Heeft een van jullie misschien ervaring met sporten met zoân vestje met gewichten? Dan kan ik het op die manier weer zwaarder maken.