Fitnesstopic

Ik zou voornamelijk met losse gewichten gaan trainen ipv met apparaten! Wellicht vind je dat ook een leukere manier van trainen.

Veranderingen als verhuizen en starten van het studiejaar kost mij ook altijd even tijd om alles weer terug in de routine te krijgen, maar het is niet erg toch als alles even wat langer duurt! Ben jij al voorbij de 1e 4 weken van het schema gekomen? En doe je ook de hiit workouts? Die heb ik namelijk nog niet geprobeerd :grimacing:

1 like

Ja zit nu in deel 5-8! En nee, ik skip hiit hahaha heb daar echt een hekel aan. Doe wel braaf buikspieren

Ok ik word echt al ellendig als ik aan hiit denk maar wilde het wel eens kans geven zeer binnenkort, wie weet mis ik echt iets??

En merk je dat week 5-8 zwaarder/uitdagender/anders is?

De oefeningen zijn ietsje anders, denk dat t net een tikkie zwaarder is en het is leuk om weer eens net iets anders te doen! Maar er is niet echt heel veel verschil, ik probeer vooral zelf lekker vaak het gewicht omhoog te gooien

Ok, dan is het misschien toch handig om even de gewichten te gaan noteren die ik nu gebruik, om te voorkomen dat ik geen progressie maak. Ben er echt heel blij mee dat je er hier toen over begon, echt een leuk programma :+1::+1:

1 like

Dat zou ik wel kunnen proberen inderdaad! Ik denk dat ik het up-tempo cardio mis van circuittraining. nu sta ik nog wel op de crosstrainer en de loopband, maar dat is toch anders dan een ‘‘dansje’’ leren en die voluit mee kunnen doen.

Waar kan ik dat vinden? :grin:

Kan je dan niet beter voor een andere sport gaan? Als je iets doet dat je ook daadwerkelijk leuk vindt is het sowieso beter vol te houden op de langere termijn ook!

Vet leuk om te horen!

@colalight ik kan m met je delen als je je mij je emailadres stuurt

1 like

Veelgestelde vraag; maar hoe kan ik dat doen als je profiel afgeschermd is?

Veelgegeven antwoord :wink: door naar berichten te gaan een nieuwe bericht aan te maken en daar iemands naam in te typen!

1 like

Ja daar heb je wel gelijk in! Ik vond het gewoon zo fijn om snel resultaat te zien zoals ik bij fitness zie, maar het past denk ik gewoon niet helemaal bij me. Wel jammer!

Heb je bodypump al eens geprobeerd??

1 like

Mocht je nog op zoek zijn naar handschoentjes of het eens uit willen proberen of je je daar comfortabel bij voelt, ik zag vandaag bij de action sporthandschoentjes voor 1,99! Zal wel niet de allerbeste kwaliteit zijn, maar misschien leuk om te proberen of het bij je past.

1 like

Ja hoor dm je email maar!

Ik wilde morgen legday of een groepsles doen, maar… Gisteren met m’n dronken harses van m’n fiets gedonderd en loop nu nogal moeilijk door de spierpijn in m’n benen :joy: morgen maar een ander deel trainen en lichte cardio om m’n benen wel te bewegen

Is er trouwens een handige app ofzo om je krachttraining voortgang in bij te houden?

Ik gebruik Fitnotes, werkt prima!

Die heb ik nu gedownload, ziet er goed uit!