Fitnesstopic

Handschoentjes doe ik bij sommige oefeningen wel, inderdaad ook omdat ik zweethanden heb. Ik vind het wel fijn! Zie in mijn sportschool wel meer vrouwen die ze dragen, daar moet je je gewoon even overheen zetten :blush:

Liquid chalk is echt het beste ooit! Ik heb ook echt enorme glijhanden maar met dat spul blijft die stang lekker in mn handen liggen

Moet je je hier voor inschrijven van te voren? Ik ben echt een anti sociale die dat dan niet durft te vragen in de sportschool, want ben dan gelijk bang dat ik ergens aan vast zit.

Heb overigens wel al een abbo lopen bij basic fit, alleen niet de premium versie.

Gekke vraag misschien maar welke schoenen gebruiken jullie voor het trainen? Ik moet nieuwe hebben, maar twijfel heel erg. Train nu op m’n vans, wat wel oke is voor krachttraining maar het is niet echt een all-around schoen

Ik heb nu 1,5 jaar de Reebok Nano 8, vind ze echt superfijn en zien er nog perfect uit.

2 likes

Ja klopt, bij basic fit! OkƩ, die lessen lijken me inderdaad wel leuk! Ik moet het gewoon maar eens proberen. Even overheen zetten :slight_smile:

1 like

Ik was net naar een lesje bodypump en ik was alleen (is wel vaker hier, of met 2/3 anderen) dus het was echt even personal training hahah zo chill. De trainer daagde me wel elke track uit om zwaarder te gaan dan vorige week, elke spier in m’n lijf trilt maar het voelt zo goed :muscle:t2:

3 likes

Nike Metcons! Heel tevreden over.

1 like

Ja zo was ik het ook gewend idd. Sport nu bij een regionale keten, en in m’n eigen stad is het ook 35 mensen in een zaaltje gepropt en in het dorp van m’n vriend zijn we dus maar met een paar man, terwijl de gym an sich veeel groter is dan die in mijn stad.
Aan het begin was dat wel een beetje ongemakkelijk ja haha, maar nu niet meer! De trainer doet de les zelf ook mee, dus hij zit niet een uur te kijken wat ik doe gelukkig

1 like

@Neverfull en @MeerChanelDanCoco thanks voor de tips, ik ga deze week naar deze schoenen kijken😊

Ik ben deze week gestart met een coaching programma waarin de fitnesschema’s (krachttraining) voor mij worden gemaakt. 5 trainingen in de week. Ik was wel bekend met bijna alle oefeningen, maar toch ga ik dood van de spierpijn. Zo grappig hoe zo’n verschil het kan maken als iemand weer een soort frisse wind aan je trainingen geeft door verschillende combinaties te maken. Mn benen denken er alleen wat anders over :’)

2 likes

Ik train gewoon op vans!

1 like

Ik heb net een training bodypump gemixt met Xcore gedaan, om en om een track. Had nog nooit Xcore gedaan, best wel leuk maar wat gaat dat snelllll haha :sweat_smile::hot_face:

1 like

Ik ben wel zo’n beetje klaar met het Busybeesschema, is er hier iemand die iets soortgelijks heeft en dat met mij wil delen toevallig?

Iemand hier ervaring met de Gymshark leggings en welke ondertussen nou het fijnste is?
Er zijn ondertussen zoveel ! Het gaat vooral om het niet door mogen schijnen, maar dat schijnt wel goed te zitten bij dit merk. En een brede stevige band om de heupen tegen het afzakken vind ik ook wel chill.

1 like

Ik heb er zelf 2, de Flex en de Energy plus, die laatste vind ik het fijnst (wel heel high waisted, maar zakt sowieso niet af). Schijnen beiden niet door trouwens. Maar volgende keer ga ik voor de vital seamless, daar heb ik ook goede dingen over gehoord!

Ik heb alleen maar de Flex en die bevallen erg goed. Laatst een high waisted gekocht, zit top! Zakt niet af en schijnt niet door.

Heb toevallig gisteren deze video gekeken

En vond die wel helder en duidelijk. Uiteindelijk vond ik het zelf alleen toch te prijzig haha

Bijna black friday.

Of als je maat M nodig hebt, dan heb ik nog een flex broek liggen in rood
#noshameinmysellinggame

Thanks all !

Binnenkort dan denk ik maar ƩƩn of twee bestellen :slight_smile: