Super. Bedankt voor je uitleg. Ik dacht dat je minimaal 20 x hh moest kunnen met een gewicht om door te gaan met een hoger gewicht.
Ik heb net gesport op een andere locatie dan waar ik normaal gesproken ga en daar maakte heel veel mensen niets schoon
Vooral in het krachthonk/krachtapparaten
Ik dacht gisteren wel wat meer gewicht te kunnen met bodypump. Ik heb het volgehouden, maar ik ben nu echt van pap haha. Was wel weer lekker zweten in de hitte.
Weet niet of dit het juiste topic is, maar is er iemand die thuis met gewichten/een bar traint en zo ja: weet je dan leuke filmpjes op YouTube? Ik zoek meestal een bodypump filmpje op die een sportschool online heeft gezegd tijdens de lockdown, maar die heb ik ondertussen al vaker gedaan en wil wel iets nieuws.
Altijd de dag nadat ik gesport heb en meestal doe ik cardio en rondje kracht, weeg ik meer op de weegschaal. Herkennen jullie dit en komt het ergens door?
Dat is vocht om je spieren te laten herstellen. Heel normaal 
Ik vind Jefit fijn!
Ik gebruik Fitnotes, werkt goed!
ik gebruik gewoon de notities app van mijn iphone
weet niet echt of dit het goede topic is maar heeft iemand wel eens sportkleding van stronger geprobeerd? Vraag me vooral af of het een beetje squatproof is en niet te veel gaat zakken
heb een wat smaller bovenlichaam en stevige benen en billen en dat is meestal echt drama met leggings dus hoor graag wat over de fitting als iemand ervaring heeft
Ik werk nu een jaar met een soort powerliftschema en test eigenlijk nooit mijn 1rm uit omdat het zo belastend is. Maarrr ik zit nu aan het eind van het blok, neem vanaf vandaag een deload week en voelde me goed dus gedurende de week heb ik mijn SBD 1rm’s getest en super blij mee! Voor mijn gevoel zat er bij squat en bench zelfs nog wel wat meer in de tank.
Squat 90, bench 62,5 en deadlift 140. 
Netjes!
Ik ben afgelopen week voor het eerst echt een hele workout met apparaten bezig geweest en met losse gewichten, bench en dat squatrek enzo. Maarrr toen ging ik met mijn vriend en hij legde alles uit en lette ook op mijn houding. Nu wil ik morgen zelf, maar ik vind het zo eng
. Hij zegt dat ik aan een instructeur moet vragen of diegene op mijn houding wil letten de eerste paar herhalingen, maar ik voel me er zo opgelaten bij. Ze zitten altijd meer beetje te chillen bij de balie dan effectief rond te lopen.
Deed een keer eerder iets op een apparaat en een man zag me kloten met instellen en ging me helpen en super aardig natuurlijk, maar ik voel me alsof er zo op me gelet word. Ik ga dus altijd liever naar lesjes maar progressie zal veel sneller gaan als ik zelf aan de slag ga + er is morgen niks op het tijdstip dat ik wil. Dus ik moettt maar enggg.
Wat bij mij hielp is alvast bedenken welke oefeningen ik wil gaan doen en filmpjes op youtube opzoeken met tips voor die specifieke oefeningen, zorgde ervoor dat ik niet totaal het gevoel had dat ik maar wat aan het doen was. You can do it!
Ah heel nice!
Ik ga in nov voor het eerst meedoen aan een onofficiele powerliftwedstrijd, zo spannend 
@crazyplantlady @zaatar Het viel echt best mee, had het veel enger in mijn hoofd gemaakt!
Instructeur hielp me wel, maar vind het toch jammer dat er geen spiegels zijn en twijfelde alsnog of mijn houding wel helemaal goed was.
Zaterdag was ik trouwens 3 uur in de sportschool en nu 2 uur.
Je kan er uren besteden als je wilt.
Yes ik heb een setje en ben er heel blij mee. Super squatproof en door de brede tailleband zakt 'ie niet af!
Anders gewoon jezelf filmen!
Heb altijd het idee dat dat als raar gezien wordt, maar daar kun je echt veel uit halen.
Krachttraining komt nog niet echt op gang bij mij. Ik schaam me te veel. Zo stom. En de ene keer zet ik me eroverheen om me de volgende keer weer awkward te voelen.
Ben wel aan het spinnen. Ik vind dat wel leuk omdat ik daarna wel echt kapot ben en veel verbrand. Ook al vind ik al die kreten en middelbare mannen in iets te strakke wielrenpakjes ook wel bijzonder. En ik wil gewoon strak worden en een gepierde kont haha
Yep ik heb 1 legging. Zit lekker, goede stof, vrij hoog en een brede band. Die na paar keer wassen wel een beetje krult maar ketting blijft goed zitten. Neem wel een maatje groter dan je eigen maat als ik zo je eigen beschrijving lees.