Ik eet niet zoveel in de avonden, als je snacks oid bedoelt. Ik eet na avondeten nog wat pepernoten of kwark. Of drink een decafe koffie of een chai latte. Bij het avondeten altijd veel groente en afgemeten portie khd, zoals 50 gram pasta ofzo. Is voor mij genoeg. 's Middags brood en veel groente. En 's ochtends eet ik havermout. Ik probeer zeker bij het avondeten minstens de helft van m’n bord uit groente te laten bestaan.
En qua sportschool, ik doe steeds andere dingen. Anders vind ik het saai worden dus heb niet een circuit. Doe veel cardio op alle apparaten, ben nu aan het trainen op de stair master. Maar ben m’n cardio begonnen met 30 min op de treadmill, snelheid 5km en helling 12. Dat zou je kunnen doen, er een is een YouTuber die zegt daar fit mee geworden te zijn ( Lauren Giraldo ofzo?) Maar ik doe ook veel kracht want dat vind ik leuk. Mijn sportschool heeft ook een krachtcircuit dat ik vaak doe als ik geen zin heb om na te denken. En verder heel belangrijk dat je gewoon de hele dag actief bent. Mijn doel is altijd 6000 stappen op een dag maar dat is echt het minimum, meestal zet ik tussen de 7500 en 8500. Dat stappendoel heeft me ook veel geholpen.