Afgelopen jaar heb ik eigenlijk alleen met apparaten getraind en sinds deze week train ik met mijn vriend mee met âthe real dealâ en teeeeeeeeeeering wat heb ik een spierpijn.
Maandag leg day gedaan, o.a. squats met losse stang met gewichten. Doe normaal alles met machines dus was wel flink schakelen. Had nu met squats volgens mij 40 kilo in totaal, maar het deed me zoooveel pijn in mijn nek waar de stang rustte. Heb daarna wat filmpjes gekeken op youtube en hoop dat het door die tips wat beter lukt de volgende keer. Nu lukte eigenlijk vooral niet zwaarder door mân nek. Heb daarna 3 dagen spierpijn gehad lol.
Gisteren bovenlichaam gedaan, vooral rug en biceps. En ik kan nu niet normaal meer lopen of opstaan of wat dan ook, donders. O.a. deadlifts gedaan, ook voor het eerst dus. Had nu 4 x 8 met 50 kilo en dat ging prima. Alleen deden mân handen piiijjjnnn dus ik wil even handschoentjes kopen. Iemand tips voor goede? Wil even via bol bestellen. Is zoiets iets? Ook al dacht ik op het moment zelf dat ik nog wel meer aan kon: door de spierpijn nu héél blij dat ik niet meer heb gedaan.