Haha genieten he die spierpijn 
Ahh ik voel gewoon wat je bedoelt als je het omschrijft haha. Mss ook eens kijken of je niet te hard knijpt in de bar, ik merk dat ik dat vaak doe bij deadliften en andere pull bewegingen, dan doe ik mezelf extra zeer 
Ik ga vanmiddag voor het eerst weer even bewegen sinds ik door m’n rug ben gegaan. Denk heel licht wandelen en wat arm oefeningen doen want moet echt heel erg oppassen dat ik m’n rug niet meer kapot maak. Echt stom, wil graag legday doen maar dat gaat nog lang duren en moet vannacht ook weer beginnen met werken, dat wordt al uitdagend genoeg.

Het is lower body/upper body/rustdag/lower body/upper body met dus veel supersetjes en zowat alle oefeningen 4 sets van 15 reps!

Dit jaar wilde ik heel graag de 100k halen, maar ik blijf maar steken rond de 85. De lockdown heeft natuurlijk niet geholpen, ik moest daarna weer opnieuw opbouwen. Maar het lijkt alsof ik voorbij dit punt gewoon niet verder kom.
) en ten tweede gewoon raar dat iemand zomaar een opmerking maakt over mijn lichaam. Aan de andere kant zei hij het wel op een vriendelijke manier. Ben ik gewoon een bitch dat ik dit irritant vind? Zou het juist naïef zijn om het als compliment op te vatten en laten gaan?