Ja idd en ik las ook dat je zwaartepunt anders gaat liggen door die pad dus ik wil het heel graag zonder proberen. Morgen is het eigenlijk weer leg day maar de spierpijn in mn rug is nog niet over dus squatten wordt lastig haha
Ik ga eens kijken naar vloeibaar magnesium, dat maakt het stroef denk ik of niet? Ik heb nu wel van die handschoentjes besteld, ik heb 0,0 eelt op m’n handen nu
Voelde elk ribbeltje in de bar bij de laatste set omg

Het is lower body/upper body/rustdag/lower body/upper body met dus veel supersetjes en zowat alle oefeningen 4 sets van 15 reps!

Dit jaar wilde ik heel graag de 100k halen, maar ik blijf maar steken rond de 85. De lockdown heeft natuurlijk niet geholpen, ik moest daarna weer opnieuw opbouwen. Maar het lijkt alsof ik voorbij dit punt gewoon niet verder kom.
) en ten tweede gewoon raar dat iemand zomaar een opmerking maakt over mijn lichaam. Aan de andere kant zei hij het wel op een vriendelijke manier. Ben ik gewoon een bitch dat ik dit irritant vind? Zou het juist naïef zijn om het als compliment op te vatten en laten gaan?