Ben zo blij dat ik ook met deze kou en donker gemotiveerd kan worden. Lag half gammel na 't eten op de bank met beetje hoofdpijn, maar toch naar bodypump geweest, wel met de auto maar toch.
Ben zelf best competitief ingesteld, dus vind 't erg lekker om vorderingen te merken en ergens een extra kilo aan te kunnen hangen
Nou ik ben dus al m’n motivatie kwijtgeraakt door de kou. Het is maar 5 min fietsen maar ‘s avonds in het donker is het zooo koud. Abonnement loopt ook maandag af (had 2 maanden abo) en heb deze week spiraal laten zetten dus nog super veel krampen. Dus nu twijfel om te verlengen, denk t niet maar vind t zo stom van mezelf want was eindelijk eens 7 weken goed 3x per week aan het sporten terwijl ik hiervoor nooooit iets aan sport deed.
Weet niet wat jij hiermee moet maar moest even mn ei kwijt hahaha
Ja ik heb ook bepaalde dagen dat ik weet dat ik niks moet plannen; mijn vriend is twee dagen vaak echt heel laat thuis of in bed omdat ie de dag er na vrij is, dus dan plan ik die ochtend niets, heb die ook al twee keer afgezegd. Sowieso 't af moeten zeggen is al een drempel voor me om af te zeggen, en het scheelt ook voor mij dat ik als ik geweest ben ervaar hoe fijn vind ik 't vind.
Motivatie dipje is wel lastig. Ik heb nu ook omdat ik geen werk heb, wat heel kut is, maar dat geeft me wel de luxe om 't naar m’n eigen zin in te plannen. Dus ochtenden dat m’n vriend d’r ook uit moet. En lessen plannen.
kom ik weer aan hoor met mijn bellcoaching, maar misschien vind je dit dan ook wel interessant:
Volgens gaan de sportscholen een maand dicht. Ik kan echt wel janken.
Ik heb ergens nog hoop dat dr sportscholen open mogen blijven (wellicht met mondkapjes), maar denk het niet. De gym is op dit moment wel zo’n beetje het enige wat me mentaal nog oké houdt dus wordt even moeilijk, maar ja.
Iemand nog tips voor thuis workouts die niet te veel lawaai maken maar wel goed uitdagend zijn?
Ik heb in de eerste lockdown een abonnement op Les Mils on demand genomen zodat ik thuis kon bodypumpen, dat vond ik wel heel erg fijn! Je moet dan wel een set met halters in huis hebben.
Hier in België zijn de sportscholen ook al maanden dicht. Ik doe nu elke dag de work-outs van Lilly Sabri. Ze heeft schema’s van 1, 2, 4 weken op haar website staan.
Ik vind ze erg fijn, want zo hoef ik niet na te denken wat ik die dag ga doen.
Huilen dit. Snap natuurlijk wel dat het nodig is. Ben al lang blij dat we de afgelopen periode wel hebben kunnen trainen door maatregelen in de sportschool.
Er zijn dit jaar zo veel video’s, guides en programma’s uitgekomen voor thuis trainen, het moet lukken om er het beste van te maken de komende weken.
Ik vind dat ik met Bodypump wel veel resultaat boek, natuurlijk is een echte les wel anders dan thuis, maar ik vond het wel een fijn onderhoud.
Ik ook…
Oeh dat ga ik ook doen denk ik! Waar heb jij halters gekocht?
Ik heb maar weer een elastiekenset besteld. Vond dat echt fijn trainen thuis maar kwijtgeraakt in verhuizing helaas. In combinatie met dumbells komt het meest in de buurt van sportschool
Net voor de laatste keer gesport in de sportschool dit jaar. Tijdens de eerste lockdown heb ik veel hardgelopen, en dat heb ik sinds de sportscholen weer open waren nauwelijks meer gedaan. Dus ik denk dat ik dat weer ga oppakken. Al is het weer wel stukken minder dan tijdens de lockdown in het voorjaar
Mijn vader wil graag een keer met mij online sporten. Iemand nog tips voor leuke filmpjes die ook voor een 65 plusser met redelijke conditie te doen is?
Fitnessblender is goed op youtube vind ik
Maar er zijn ook voldoende app beschikbaar en daarbij kun je vaak ook de intensiteit / pauze tijd aangeven in de app.
Bedankt!!
Ik was er bij te zeggen dat ik het liefst iets in het Nederlands zoek, zodat ik niet constant alles moet vertalen.
Pamela Reif beginner en medium workouts? Ze praat niet dus taal maakt niet uit.
Bedankt!!
Fitify vind ik als app erg fijn. Is plaatje nadoen met zeer weinig tekst. Ze spreken alleen de naam van de oefening uit.