Ik heb in de eerste lockdown een abonnement op Les Mils on demand genomen zodat ik thuis kon bodypumpen, dat vond ik wel heel erg fijn! Je moet dan wel een set met halters in huis hebben.
Hier in België zijn de sportscholen ook al maanden dicht. Ik doe nu elke dag de work-outs van Lilly Sabri. Ze heeft schema’s van 1, 2, 4 weken op haar website staan.
Ik vind ze erg fijn, want zo hoef ik niet na te denken wat ik die dag ga doen.
Huilen dit. Snap natuurlijk wel dat het nodig is. Ben al lang blij dat we de afgelopen periode wel hebben kunnen trainen door maatregelen in de sportschool.
Er zijn dit jaar zo veel video’s, guides en programma’s uitgekomen voor thuis trainen, het moet lukken om er het beste van te maken de komende weken.
Ik vind dat ik met Bodypump wel veel resultaat boek, natuurlijk is een echte les wel anders dan thuis, maar ik vond het wel een fijn onderhoud.
Ik ook…
Oeh dat ga ik ook doen denk ik! Waar heb jij halters gekocht?
Ik heb maar weer een elastiekenset besteld. Vond dat echt fijn trainen thuis maar kwijtgeraakt in verhuizing helaas. In combinatie met dumbells komt het meest in de buurt van sportschool
Net voor de laatste keer gesport in de sportschool dit jaar. Tijdens de eerste lockdown heb ik veel hardgelopen, en dat heb ik sinds de sportscholen weer open waren nauwelijks meer gedaan. Dus ik denk dat ik dat weer ga oppakken. Al is het weer wel stukken minder dan tijdens de lockdown in het voorjaar
Mijn vader wil graag een keer met mij online sporten. Iemand nog tips voor leuke filmpjes die ook voor een 65 plusser met redelijke conditie te doen is?
Fitnessblender is goed op youtube vind ik
Maar er zijn ook voldoende app beschikbaar en daarbij kun je vaak ook de intensiteit / pauze tijd aangeven in de app.
Bedankt!!
Ik was er bij te zeggen dat ik het liefst iets in het Nederlands zoek, zodat ik niet constant alles moet vertalen.
Pamela Reif beginner en medium workouts? Ze praat niet dus taal maakt niet uit.
Bedankt!!
Fitify vind ik als app erg fijn. Is plaatje nadoen met zeer weinig tekst. Ze spreken alleen de naam van de oefening uit.
Ik mis de sportschool nu al. Het waren echt mijn ontspanningsmomenten tussen het werk door. Heb nu 3 schema’s gemaakt voor thuis. Een interval schema met 10 oefeningen, 45sec op en 15 af, en een upper en lower body schema. Lijkt me wel lastig met deze donkere dagen om dit goed vol te houden.
Voor mij ook! Even verstand op 0 en gaaan, heerlijk. Nu thuis en dat is zo anders… was ook net weer bezig met opbouwen van gewicht en dat ging lekker, dus baal echt
Zijn er hier meer mensen met een fitnesspagina op instagram? Het lijkt me leuk om die te volgen voor inspiratie!
Ik heb de laatste maanden m’n conditie echt dramatisch verbeterd op de loopband, heel vaak 30 min, 5km/u en helling 12 gelopen. En de stair master heeft ook echt goed geholpen. Ik kan nu best goed hardlopen terwijl ik daar nooit voor getraind heb. Heb je een heuvel in de buurt waar je tegenop kunt lopen? En dan gewoon een paar keer op een hoog tempo? En anders traplopen, misschien ergens een lange trap buiten? En anders gewoon buiten cardio oefeningen. Oh en er zijn veel video’s met cardio of hiit training maar zonder springen voor appartementen.
Wat is jullie favoriete booty youtube filmpje?