Formule 1 #2

Oei, Zit Alonso nu zn teamgenootje keihard de schuld te geven van zijn schade

1 like

Alonso’s radio’s zijn echt mijn favoriet altijd hahaha

Ondertussen Mick naar P14, zou toch wat zijn als Magnussen straks P9 eindigt en Mick P10 :sweat_smile:

Mooie gevechten hoor tussen Russell en Verstappen

2 likes

Oh wat heerlijk dit tussen Max en George!

George Russell is the kinda guy…to win his first race in a sprint race :grimacing: :sob:

2 likes

Mijn man vroeg zich net af waarom ik nog kijk, aangezien beide kampioenschappen al beslist zijn.

KIJK DAN DIE GEVECHTEN TUSSEN GEORGE EN MAX :heart::heart::heart:

edit
EN TUSSEN SAINZ EN HAMILTON

5 likes

:heart_eyes: omg gaat Carlos zo ook Max nog voorbij?

1 like

Dat wordt wat morgen

3 likes

Wat een toffe race en wat leuk voor George, al vind ik het dus ergens ook wel sneu dat z’n eerste winst een sprintrace is haha, echt zo net niet :joy:

Had ook nooit bedacht dat ik het leuk zou vinden dat Mercedes een 1-2 heeft, maar gun het ze wel na dit jaar eigenlijk :sweat_smile:

Waarom zou Max niet aan de kant zijn gegaan voor Checo? raar

1 like

Misschien krijgt Hamilton nog een straf voor de starting procedure, toch? Wordt onderzocht na de sprint race stond er

(Gaat trouwens niet alleen om Hamilton)

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar!

Dat haar van Carlos :heart_eyes: Lando’s krullen dit weekend zijn ook echt on point

Edit: oh ik vind de awkwardness van deze ceremonie echt geweldig. Geen podium, gewoon een gemarkeerd plekje op de vloer, lelijke medaille, geen volkslied, geen champagne, lekker ver van elkaar af, Carlos die weer met z’n doodse verbaasde blik voor zich uit staart, heerlijkkk

1 like

Hij staat er altijd zo lekker ongemakkelijk bij inderdaad

Ik denk dat Max Checo niet voorbij liet omdat er op dat moment nog 1.8 sec tussen zat, Checo niet dichterbij kwam en Max natuurlijk niet ineens op z’n rem gaat omdat hij dan naast Checo ook Charles in z’n staart kreeg.

Oooh ik lees net ook dat Doktor Helmut heeft bevestigd dat ze in gesprek zijn met Daniel als reserverijder!

3 likes

:joy:

3 likes

Ik lees net dat auto van Ocon na de sprint in de fik stond :open_mouth:

1 like

Verstappen en Hamilton rijden nog geen ronde naast elkaar en ze rijden elkaar van de baan :joy: en LeClerc spint ‘m ff.

Verstappen nam wel veel risico zo

1 like

Ja zeker maar ook iets wat wel vaker gebeurd na een safetycar. Maar die crash van LeClerc was helemaal bizar dat ie nog weg heeft kunnen rijden :open_mouth:

1 like

Wel lekker spectaculair zo! Hou er van!

Verstappen krijgt de straf.

Kwam net even tot het besef dat er nog maar 2 races (incl deze) met Vettel zijn. :sob::pleading_face:

3 likes