Het werd net leuk nu de mediums grip krijgen en dan weer een sc.
Nou Max wereldkampioen toch? Aangezien Perez geen punten gaat krijgen zo
Het kan ook echt nooit een keer normaal
Ja maar hij reedt sowieso al op âkampioenskoersâ hij moet natuurlijk wel nog de sprint uitrijden.
Haha ja maar in theorie had het ook nog op morgen aan kunnen komen (al moet ie nu inderdaad wel die 10 oid rondjes nog even uitrijden)
Ik word wel een beetje zat van die continue herhalingen, ik wil gewoon de sprint zien.
Ja, het zijn ook maar 19 rondes. Na zon herhaling geen race meer over om te kijken
Dit inderdaad. Door al die herhalingen mis je zoveel van de race.
Leuk podium nu.
Aaii ik vind het stiekem leuk om Lando voorbij George te zien gaan
He verrassend Max kampioen
Dit was een leuke sprint zeg!
Wat een kutmanier om wereldkampioen te worden. Niet dat ik niet blij ben hoor. Maar dit is niet echt heel spectaculair
Alsnog beter dan vorig jaar. Maar niks gaat ooit meer de climax van die eerste wereldtitel overtreffen.
Vooral omdat het toch echt wel vroeg in het seizoen duidelijk werd dat hij het weer zou worden denk ik.
Ik bedoel, laten we eerlijk zijn, er was niemand die ook maar in de buurt kwam om het hem moeilijk te maken.
Ik vind het ook zo sneu voor Oscar. Je wint voor de eerste keer (ook al is het een sprint) en alle aandacht gaat naar Max.
Oh die eerste keer Ik vond pas nog confetti achter een kast
Piastri
McLaren is echt on fire de laatste tijd
Oh die big smile van Piastri heeeeerlijk
Oscar
Eerste keer op dit circuit, maar 1 vrije training gehad en rijdt gewoon iedereen eruit. Heb het ergens ook wel te doen met Lando maar damn als McLaren volgend jaar een goede auto heeft wordt het echt een hele spannende battle tussen Oscar en Lando denk ik!
Ook mooi moment om deze tweet er weer eens in te gooien
Vanavond mogen de banden maar maximaal 18 ronden gebruikt worden. Dusssss verplicht een minimale 3 stopper voor iedereen!