Formule 1 #2

Alsnog beter dan vorig jaar. Maar niks gaat ooit meer de climax van die eerste wereldtitel overtreffen.

7 likes

Vooral omdat het toch echt wel vroeg in het seizoen duidelijk werd dat hij het weer zou worden denk ik.
Ik bedoel, laten we eerlijk zijn, er was niemand die ook maar in de buurt kwam om het hem moeilijk te maken.

1 like

Ik vind het ook zo sneu voor Oscar. Je wint voor de eerste keer (ook al is het een sprint) en alle aandacht gaat naar Max.

3 likes

Oh die eerste keer :heart: Ik vond pas nog confetti achter een kast :joy:

6 likes

Piastri :tada:

McLaren is echt on fire de laatste tijd :fire:

4 likes

Oh die big smile van Piastri heeeeerlijk :partying_face:

3 likes

Oscar :heart_eyes: :heart_eyes:

Eerste keer op dit circuit, maar 1 vrije training gehad en rijdt gewoon iedereen eruit. Heb het ergens ook wel te doen met Lando maar damn als McLaren volgend jaar een goede auto heeft wordt het echt een hele spannende battle tussen Oscar en Lando denk ik!

Ook mooi moment om deze tweet er weer eens in te gooien :skull:

5 likes

Vanavond mogen de banden maar maximaal 18 ronden gebruikt worden. Dusssss verplicht een minimale 3 stopper voor iedereen!

1 like

DIt wordt of totale chaos of de saaiste race ooit met iedereen op precies dezelfde strategie

Ik hoop het eerste natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Ja dat tweede wordt echt te saai anders.
Chaos is leuk, veilige chaos dan :grimacing:

1 like

Ja een zooitje maar zonder gewonden, helemaal leuk!

2 likes

Oh en Sainz doet niet mee, fuel system issue.

Ach, als je dat positief bekijkt, nu heeft Ferrari niet 6 kansen om een pitstop te verkloten, maar 3…

2 likes

Arme Carlos :slightly_frowning_face:

Ik had in mijn hoofd zitten dat de race om 20.00 zou starten. Nu hoop ik dat de snackbar opschiet want ik kan 10 minuten voor de start mijn eten ophalen :joy:

1 like

Jammer voor Carlos.

@Jeminae Ferrari zal Ferrari niet zijn als ze de 3 pitstops niet verkloten straks bij leclerc.
Zonde hoe het zo gaat met zo’n grote team. :frowning:

Hoppaaa mercedes goed bezig…

Toch jammer dat Toto niet in Qatar is.

2 likes

George en Lewis gaan niet samen.

Iemand goed gezien wiens fout het was? Ik heb het idee dat Lewis iets verkeerds deed :thinking:

Edit: aha ja lijkt Lewis’ fout.

Volgens mij zat Lewis fout.

Lewis gaf wel lekker af op zn teammate, overduidelijk dat zij echttttt niet op kunnen schieten met elkaar. Maar hou dat lekker voor je.