DIt wordt of totale chaos of de saaiste race ooit met iedereen op precies dezelfde strategie
Ik hoop het eerste natuurlijk
DIt wordt of totale chaos of de saaiste race ooit met iedereen op precies dezelfde strategie
Ik hoop het eerste natuurlijk
Ja dat tweede wordt echt te saai anders.
Chaos is leuk, veilige chaos dan
Ja een zooitje maar zonder gewonden, helemaal leuk!
Oh en Sainz doet niet mee, fuel system issue.
Ach, als je dat positief bekijkt, nu heeft Ferrari niet 6 kansen om een pitstop te verkloten, maar 3ā¦
Arme Carlos
Ik had in mijn hoofd zitten dat de race om 20.00 zou starten. Nu hoop ik dat de snackbar opschiet want ik kan 10 minuten voor de start mijn eten ophalen
Jammer voor Carlos.
@Jeminae Ferrari zal Ferrari niet zijn als ze de 3 pitstops niet verkloten straks bij leclerc.
Zonde hoe het zo gaat met zoān grote team.
Hoppaaa mercedes goed bezigā¦
Toch jammer dat Toto niet in Qatar is.
George en Lewis gaan niet samen.
Iemand goed gezien wiens fout het was? Ik heb het idee dat Lewis iets verkeerds deed
Edit: aha ja lijkt Lewisā fout.
Volgens mij zat Lewis fout.
Lewis gaf wel lekker af op zn teammate, overduidelijk dat zij echttttt niet op kunnen schieten met elkaar. Maar hou dat lekker voor je.
Toto geeft vanaf huis commentaar
Nou het gebikkel vind ik altijd zo leuk
Lewis is me er een, maar George moet even zijn ego beetje downsizen ook. Hij blijft altijd te lang doorgaan met zeuren en zeiken.
Leuk, Toto kwam er even tussen om George te sussenš¤£
Ik vind het absoluut leuk hoor, maar als zoiets speelt moet je eigenlijk wel proberen dat binnenskamers te houden⦠maar hey, voor ons prima dat ze het lekker uitvechten zo haha
En mee eens hoor, George is ook wel echt een jankerd
Nee helemaal mee eens, mannen he
Je merkt in deze omstandigheden wel dat de āoudjesā het moeilijker hebben. Perez, Alonso, Hamilton.
Stiekem wel blij dat Sargeant veilig gepit is. Je moet er niet aan denken als het op de baan mis gaat.
Echt he⦠is gewoon echt gevaarlijk als je zo rond rijdt. Heb het wel met hem te doen, hij wil zich zo graag bewijzen
Ja inderdaad maar ook slap van zijn team. Wanneer je coureur aangeeft niet lekker te zijn (zoals Sargeant nu) zeg dan direct dat ie naar binnen moet komen of de auto stil te zetten. Nu was het zo half bakken.