Toch jammer dat Toto niet in Qatar is.
George en Lewis gaan niet samen.
Iemand goed gezien wiens fout het was? Ik heb het idee dat Lewis iets verkeerds deed ![]()
Edit: aha ja lijkt Lewis’ fout.
Volgens mij zat Lewis fout.
Lewis gaf wel lekker af op zn teammate, overduidelijk dat zij echttttt niet op kunnen schieten met elkaar. Maar hou dat lekker voor je.
Toto geeft vanaf huis commentaar ![]()
Nou het gebikkel vind ik altijd zo leuk ![]()
Lewis is me er een, maar George moet even zijn ego beetje downsizen ook. Hij blijft altijd te lang doorgaan met zeuren en zeiken.
Leuk, Toto kwam er even tussen om George te sussen🤣
Ik vind het absoluut leuk hoor, maar als zoiets speelt moet je eigenlijk wel proberen dat binnenskamers te houden… maar hey, voor ons prima dat ze het lekker uitvechten zo haha
En mee eens hoor, George is ook wel echt een jankerd
Nee helemaal mee eens, mannen he ![]()
Je merkt in deze omstandigheden wel dat de ‘oudjes’ het moeilijker hebben. Perez, Alonso, Hamilton.
Stiekem wel blij dat Sargeant veilig gepit is. Je moet er niet aan denken als het op de baan mis gaat.
Echt he… is gewoon echt gevaarlijk als je zo rond rijdt. Heb het wel met hem te doen, hij wil zich zo graag bewijzen
Ja inderdaad maar ook slap van zijn team. Wanneer je coureur aangeeft niet lekker te zijn (zoals Sargeant nu) zeg dan direct dat ie naar binnen moet komen of de auto stil te zetten. Nu was het zo half bakken.
Viaplay ineens zwart beeld
Hier niks aan de hand?
Hier ook.
Hij doet het inmiddels weer. Geluid viel weg en toen beeld ineens en toen deed alles het weer
Lekker veel TL penalty’s hoor, de een na de andere krijgt 5 sec.
Perez 4x inmiddels ![]()
Durf ergens niet te hard te juichen voor mclaren voor het geval er een half uur na de race weer allerlei extra penalties komen ![]()
Edit: o 3, sorry
Ja Perez was voor de 1e plaatst meeste tracklimits aan het gaan.
Dit is echt de leukste cooldownroom (/podcast) tot nu toe
Al ben ik wel bang dat Oscar het podium niet haalt zo joh ![]()