Viaplay ineens zwart beeld
Hier niks aan de hand?
Hier ook.
Hij doet het inmiddels weer. Geluid viel weg en toen beeld ineens en toen deed alles het weer
Lekker veel TL penalty’s hoor, de een na de andere krijgt 5 sec.
Perez 4x inmiddels
Durf ergens niet te hard te juichen voor mclaren voor het geval er een half uur na de race weer allerlei extra penalties komen
Edit: o 3, sorry
Ja Perez was voor de 1e plaatst meeste tracklimits aan het gaan.
Dit is echt de leukste cooldownroom (/podcast) tot nu toe
Al ben ik wel bang dat Oscar het podium niet haalt zo joh
Dit is echt mn favoriete moment van een racedag, de gesprekken achteraf, love it!
Ah shit ik ben te vroeg naar mijn bed gegaan
Ocon moest tijdens de race overgeven, Stroll komt bijna zn auto niet uit en strompelt direct naar een ambu, Albon had ook bijna geen kracht meer zelf z’n auto uit te komen, Logan moest stoppen…echt niet gezond meer
Vond dit een nare race. Fysiek veel te zwaar, maakte me ook zorgen om sargeant. En nu dat van ocon… hopelijk cancellen ze hem voor volend jaar…
Jeetje dit is echt niet oke, er zou er maar eentje van zn stokkie gaan en crashen…
En dan in de studio nog durven zeggen “Sargeant had gewoon door moeten gaan tot ie out ging”
Ik hoop dat ik dat verkeerd gehoord heb want stond in de keuken…
Ze hebben een contract tm 2032 dus dat zal niet zo snel gebeuren vrees ik…
Qatar is volgend jaar wel eind november/begin december, mogelijk dat dat nog iets scheelt. En denk ook niet hielp dat door het hele banden gedoe ze de hele race flat out gingen, denk dat ze normaal iets meer rondes ook hebben om een beetje op te laden.
@Jeminae wat belachelijk! Waar was dat, Viaplay? Kan echt niet
@Acquiesce jep, Albers en vd Garde.
Ik lees nu dit:
Lando Norris has just told media that several drivers have FAINTED in the medical centre after the Qatar Grand Prix.
Sky Sports are reporting at least two or three drivers took themselves to medical centre likely due to dehydration.
Lees nu ook (op Reddit) dat Stroll vertelt dat de laatste 25-30 rondjes eigenlijk een blur waren en dat hij in principe gewoon flauwviel tijdens de hogesnelheidsbochten
Niet normaal dit
Al die tracklimits zijn opeens wel beter te begrijpen. Perez zei blijkbaar ook dat hij soms amper kon zien
Oh wow dit is toch wel erg absurd. Het is toch duidelijk wat racen met je lichaam doet en dat plus Qatar en het weer?
Hier moet de FIA toch echt van leren, hopelijk.
En dan liep het allemaal relatief goed af, je moet er toch niet aan denken dat iemand helemaal out gaat, levensgevaarlijk!