De FIA gaat de toestanden onderzoeken, goed plan lijkt me
Trouwens, nog één ongevraagd advies: ik vind de McLaren app heel leuk om erbij te houden tijdens de race. Ze hebben een soort liveblog waarbij ze ook iets meer vertellen over strategie en technische dingen voor de race en dan tijdens de race ook updates geven veel radioberichten delen. Vooral dat laatste vind ik wel vermakelijk haha
Hebben jullie de gossip gehoord dat Checo met retirement gaat en dit gaat aankondigen in Mexico?
En 3 dagen geleden gingen 8 van de 9 posts op de RBracing insta over Daniel Ricciardo…
Ik zou dat zooooo lame vinden als hij weer terugkomt echt geen woorden voor. Vind hem een leuke vent hoor daar ligt het niet aan, maar die wordt nu teruggehaald omdat het leuke marketing is en niet omdat het een geweldig talent is. Waar er echt zoveel van zijn. Enige voordeel is dat Liam Lawson dan zijn stoeltje bij AlphaTauri krijgt waarschijnlijk.
Wie zit er klaar? ![]()
Jaaaa ik zit er klaar voor!! Zou Lando nou eindelijk een race gaan winnen?
Zou heel tof zijn maar als Verstappen er niet afvliegt wint ie gewoon weer hoor
Ik ben er, ben wel mega moe dus hopelijk ga ik het einde van de race halen ![]()
Ik hoop het zo!! Ben wel bang dat inderdaad Max snel weer gewoon vooraan rijd.
Oh jammer Piastri eraf!
Werd Piastri nou in de garage van Lando neergezet of zag ik dat verkeerd?
Ja klopt ![]()
Ohh Lando moet nog zo lang voor Max blijven 🥹
Godver ![]()
Rot op Max… (grapje… of toch niet…)
Echt weer zo Nederlands om dan ons eigen volk af te zeiken als ze excelleren
het is ook niet m’n favo guy maar record naar record brekend kunnen we wel zeggen dat hij extreem goed in z’n vak is.
Ik voel me aangesproken, maar als Lando Norris fan mag ik toch zeker wel balen dat zijn 1e GP overwinning er niet in zit omdat Max zoals altijd weer gaat winnen?
Het is precies zoals Lula zegt, toen Hamilton alles won was dat ook niet leuk voor de spanning in een race en in een kampioenschap. Heeft niks met de kwaliteiten van Max te maken, hij is namelijk een fantastische coureur.
Maar blijkbaar moet je persé voor Max zijn als Nederlander?
Hoop toch op Lando ![]()
Ohhh nee niet ook nog Lewis. Wel spannend zo. Maar ik hoopte vandaag zooo op Lando.