Jeetje ik had eerst een vrij hard oordeel over het feit dat Perez tot 3x toe een straf krijgt voor track limits, maar nu ik hoor hoe de coureurs eraan toe zijn neem ik dat terug. Helemaal niet gek dat je onder die omstandigheden niet meer zo scherp bent.
Ik vind dit ook echt niet meer normaal. Het feit dat ze bij Viaplay nog commentaar durven te geven, walgelijke zender. Bij F1TV waren ze gewoon begripvol, zoals het hoort. Kan iedereen aanraden om over te stappen.
Vind het ook best bizar hoe weinig ondersteuning er was voor de coureurs? Had niemand Lance even uit zijn auto kunnen helpen? Je ziet gewoon dat hij steeds bijna out gaat.
Zag net een interview met Ocon waarbij hij vertelde dat hij koelere lucht met zijn handen richting zijn helm probeerde te sturen. Het idee dat deze mensen met 300 kmpu nog wanhopig proberen om wat frisse lucht te krijgen, vervolgens moeten kotsen, letterlijk brandplekken krijgen van de cockpit, out gaat in bochten, wtf?
Ik ga ook 100% overstappen naar F1TV, ga echt niet bij ViaPlay blijven. Ga ook maar eens kijken of je ergens een klacht kan indienen over de uitspraken die gedaan zijn. Laat ze er maar op terug komen in een volgende uitzending ofzo. Kan me er echt zo boos over maken
Ik raad F1TV heel erg aan, 10x beter dan viaplay maar ook dan Ziggo. Vond Olav Mol eigenlijk ook niets.
En nog meer voordelen:
– ze hebben een hele leuke pre en post show voor elke quali, sprint en race
– screen in screen: dan laten ze soms meerdere schermen tegelijk zien (bijv gewone beeld, herhaling van de start, onboards)
– het gigantische archief! Je kunt elke race van iig de laatste 20 jaar oid terugkijken
– commentaar is soms echt hilarisch, soms door oud coureurs zoals David Coulthard, die zat gisteren ook uitgebreid te vertellen over dat hij ook wel eens blaren op zn kont had van de hitte enzo
– en als je het f1tv commentaar niets vindt kun je ook kiezen voor Skysports (die hebben soms Jenson Button
)
Nee, ik heb geen aandelen maar snap van mezelf niet dat ik ooit voor viaplay heb gekozen
Heeft het een app waardoor je het op tv kan kijken?
Yep, via Chromecast kun je hem gewoon streamen vanaf de site of vanaf de app, en als je Chromecast met Google tv hebt is het nog makkelijker, dan kun je een app op je tv installeren.
F1tv heeft ook de feature dat je live timings en onboards enzo kunt kijken, dus je zou dan bijvoorbeeld ook op je laptop een onboard kunnen aanzetten en de race op je tv (als je heel fanatiek bent )
Edit: ik heb deze, heel simpel, kan niet misgaan
https://www.coolblue.nl/product/912778/google-chromecast-hd-met-google-tv.html?utm_term=912778&cmt=c_a%2Ccid_16566003777%2Caid_135260036100%2Ctid_pla-338975801488%2Cgn_g%2Cd_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyY6pBhA9EiwAMzmfwe0bfS93Pfh4oNtKKbjutVvKurxYaSWdRehQe9JGf2KwVKteVuC_2hoCS6wQAvD_BwE
Ja F1TV is echt supet leuk! Alle punten die @Acquiesce benoemt zijn het dubbel en dwars waard wat je ervoor moet neerleggen.
Viaplay is echt niets (tenzij je alle andere dingen interessant vind) voor F1 alleen. Kwaliteit is ook slecht en wij hebben vaak last gehad van technische storingen.
Wij hadden bijna het hele seizoen Viaplay gratis ivm actie via KPN, zodra die afliep zijn we overgegaan naar F1TV. Zoveel beter, totaal geen spijt van!
Dus als je twijfelt; doen!
/hierbij eindigt ook mijn bijdrage aan de ongevraagde reclame haha/
Hier ook F1tv, heel tevreden over!
Helaas is de reactie van Jan Lammers uiteraard weer ‘hoor bij topsport en de echte kerels kunnen dit gewoon aan’. Ja als je tijdens een marathon flauwvalt heeft dat net ff wat minder gevolgen dan wanneer je met 300km/u een ongeleid projectiel word voor jezelf en anderen
Ik kan F1TV ook erg aanraden. Ik heb het zelf niet, maar de vriend bij wie ik kijk wel. Hij rijdt ook altijd onboard mee op een extern scherm met Max (en is ook erg fanatiek, haha). Vind die onboard zelf wat minder interessant, al komt dat vast ook omdat het Max is (ben niet zo’n Max-fan, doe mij maar Piastri/Norris ).
Ik vind bij F1tv ook de uitleg in de voorbeschouwing over verschillende dingen erg fijn! Ik kijk nog niet zo lang en weet veel nog niet, maar daar wordt het altijd wel goed uitgelegd door Sam Collins.
Wat een rotopmerkingen van Nederlandse commentatoren, zeg Vind flauwvallen in bochten, kotsen in je helm en niet meer uit je auto komen nou niet bepaald bij topsport horen. Blij dat we altijd naar het Engelse commentaar luisteren.
De FIA gaat de toestanden onderzoeken, goed plan lijkt me
Trouwens, nog één ongevraagd advies: ik vind de McLaren app heel leuk om erbij te houden tijdens de race. Ze hebben een soort liveblog waarbij ze ook iets meer vertellen over strategie en technische dingen voor de race en dan tijdens de race ook updates geven veel radioberichten delen. Vooral dat laatste vind ik wel vermakelijk haha
Hebben jullie de gossip gehoord dat Checo met retirement gaat en dit gaat aankondigen in Mexico?
Zeker en ook dat ze heel hard ontkennen! Ben wel benieuwd inmiddels moet ik zeggen
En 3 dagen geleden gingen 8 van de 9 posts op de RBracing insta over Daniel Ricciardo…
Ik zou dat zooooo lame vinden als hij weer terugkomt echt geen woorden voor. Vind hem een leuke vent hoor daar ligt het niet aan, maar die wordt nu teruggehaald omdat het leuke marketing is en niet omdat het een geweldig talent is. Waar er echt zoveel van zijn. Enige voordeel is dat Liam Lawson dan zijn stoeltje bij AlphaTauri krijgt waarschijnlijk.
Wie zit er klaar?
Jaaaa ik zit er klaar voor!! Zou Lando nou eindelijk een race gaan winnen?
Zou heel tof zijn maar als Verstappen er niet afvliegt wint ie gewoon weer hoor
Ik ben er, ben wel mega moe dus hopelijk ga ik het einde van de race halen
Ik hoop het zo!! Ben wel bang dat inderdaad Max snel weer gewoon vooraan rijd.