Haha ja wij zijn altijd tegen de winnaars, true
Wat een dramaqueen die Max. Alsof er iemand op zān lip zit zeg
Nouja als je een auto nauwelijks onder controle kan houden qua remmen terwijl je 300 km/h gaat als het niet meer is snap ik wel dat praten erbij ff teveel is.
Hamilton en Leclerc zijn gediskalificeerd.
Dit levert Logan Sargeant wel een punt op, dus die is van de nul af. Dat gun ik m wel
Ik heb genoten gisteren van de race! Echt leuk weer om te kijken want het kon echt Lewis of Lando ook nog worden.
En de DSQ van zowel Lewis als Leclerc is wel echt zuur.
Heb wel gelachen om Max en zijn gezeik over het communiceren. Hoe irritant is het als je zo gefocust bezig bent en dan ineens iemand in je oren hoort babbelen. Toch, is het wel typisch Max. Ik merk bij veel races dat als er technisch iets niet lekker loopt, hij mega geĆÆrriteerd is (terecht) en dan moet je echt niet aan hem zitten. De kunst is hem ook om hier wel mee om te kunnen gaan als professional.
Whaha op Bumble kun je je Spotify koppelen, dus ik dacht eens kijken wat ie eigenlijk aangeeft als mn favoriete artiesten:
Heb die nummers echt 3x geluisterd ofzo ![]()
Landoooo ![]()
Ben toch echt benieuwd wat er mis is gegaan bij Lando ![]()
In interview zei die volgens mij dat er iets (met de auto?) mis was in de 1e run, een lock up in de 2e run en dus die gele vlag in de 3e run. ![]()
Daniel P4 in een AT en Checo P5 in een RB is wel echt hilarisch overigens
Oh thanks! Ik heb de interviews niet meer bekeken. Dus pech op pech voor hem, hopelijk dat ie vanavond toch wel wat plaatsen hoger weet te komen!
Zo leuk om Dani bovenaan te zien ![]()
Ik heb even een moment gedacht of ze niet bewust iets zodanig aangepast hebben dat hij nu de volle 100% van de auto heeft kunnen inzetten en boven Checo is geƫindigd.
Ik verwacht Checo volgend jaar niet naast Max.
Dani en Max weer samen zou wel echt gaaf zijn.
En zoals je zegt; een AT die hoger eindigt dan een RB⦠tja.
Aaaah, Perez ![]()
Ohhhhh wat shit voor Checo dit zeg⦠kwam echt wel lekker weg ey
Maar hij rijdt weer wel ![]()
Hij had wel echt een goede start.
Wat een prachtige start voor Max!
De Redbulls hadden wel echt een goede start allebei! Jammer van Perez zeg tijdens zijn thuisrace.
Oef vind ik toch wel heel sneu voor Perez
Hij zit ook echt verslagen in zn auto⦠ik had het hem echt gegund dat hij in deze race goed zou gaan
Volgens mij zijn ze nu de halve auto van Checo aan het herstellen zodat ie straks weer terug de baan op kan ![]()