Formule 1 #2

Oh jammer Piastri eraf!

Werd Piastri nou in de garage van Lando neergezet of zag ik dat verkeerd?

Ja klopt :face_with_monocle:

2 likes

Ohh Lando moet nog zo lang voor Max blijven 🄹

1 like

Godver :smiling_face_with_tear:

Rot op Max… (grapje… of toch niet…)

Echt weer zo Nederlands om dan ons eigen volk af te zeiken als ze excelleren :joy: het is ook niet m’n favo guy maar record naar record brekend kunnen we wel zeggen dat hij extreem goed in z’n vak is.

Ik voel me aangesproken, maar als Lando Norris fan mag ik toch zeker wel balen dat zijn 1e GP overwinning er niet in zit omdat Max zoals altijd weer gaat winnen?

Het is precies zoals Lula zegt, toen Hamilton alles won was dat ook niet leuk voor de spanning in een race en in een kampioenschap. Heeft niks met de kwaliteiten van Max te maken, hij is namelijk een fantastische coureur.

Maar blijkbaar moet je persƩ voor Max zijn als Nederlander?

2 likes

Hoop toch op Lando :slight_smile:

4 likes

Ohhh nee niet ook nog Lewis. Wel spannend zo. Maar ik hoopte vandaag zooo op Lando.

1 like

Haha ja wij zijn altijd tegen de winnaars, true

Wat een dramaqueen die Max. Alsof er iemand op z’n lip zit zeg

1 like

Nouja als je een auto nauwelijks onder controle kan houden qua remmen terwijl je 300 km/h gaat als het niet meer is snap ik wel dat praten erbij ff teveel is.

2 likes

Hamilton en Leclerc zijn gediskalificeerd.

1 like

Dit levert Logan Sargeant wel een punt op, dus die is van de nul af. Dat gun ik m wel

2 likes

Ik heb genoten gisteren van de race! Echt leuk weer om te kijken want het kon echt Lewis of Lando ook nog worden.

En de DSQ van zowel Lewis als Leclerc is wel echt zuur.

Heb wel gelachen om Max en zijn gezeik over het communiceren. Hoe irritant is het als je zo gefocust bezig bent en dan ineens iemand in je oren hoort babbelen. Toch, is het wel typisch Max. Ik merk bij veel races dat als er technisch iets niet lekker loopt, hij mega geĆÆrriteerd is (terecht) en dan moet je echt niet aan hem zitten. De kunst is hem ook om hier wel mee om te kunnen gaan als professional.

1 like

Whaha op Bumble kun je je Spotify koppelen, dus ik dacht eens kijken wat ie eigenlijk aangeeft als mn favoriete artiesten:

Heb die nummers echt 3x geluisterd ofzo :sweat_smile:

:cry: Landoooo :cry:

3 likes

Ben toch echt benieuwd wat er mis is gegaan bij Lando :flushed:

In interview zei die volgens mij dat er iets (met de auto?) mis was in de 1e run, een lock up in de 2e run en dus die gele vlag in de 3e run. :smiling_face_with_tear:

Daniel P4 in een AT en Checo P5 in een RB is wel echt hilarisch overigens

2 likes