Formule 1 #2

Oh thanks! Ik heb de interviews niet meer bekeken. Dus pech op pech voor hem, hopelijk dat ie vanavond toch wel wat plaatsen hoger weet te komen!

Zo leuk om Dani bovenaan te zien :sunglasses:
Ik heb even een moment gedacht of ze niet bewust iets zodanig aangepast hebben dat hij nu de volle 100% van de auto heeft kunnen inzetten en boven Checo is geƫindigd.

Ik verwacht Checo volgend jaar niet naast Max.
Dani en Max weer samen zou wel echt gaaf zijn.
En zoals je zegt; een AT die hoger eindigt dan een RB… tja.

Aaaah, Perez :tired_face:

1 like

Ohhhhh wat shit voor Checo dit zeg… kwam echt wel lekker weg ey

1 like

Maar hij rijdt weer wel :joy:

Hij had wel echt een goede start.

Wat een prachtige start voor Max!

1 like

De Redbulls hadden wel echt een goede start allebei! Jammer van Perez zeg tijdens zijn thuisrace.

1 like

Oef vind ik toch wel heel sneu voor Perez

7 likes

Hij zit ook echt verslagen in zn auto… ik had het hem echt gegund dat hij in deze race goed zou gaan

3 likes

Volgens mij zijn ze nu de halve auto van Checo aan het herstellen zodat ie straks weer terug de baan op kan :woman_shrugging:

Ergens vind ik het heel sneu, ergens vind ik het gezien de omstandigheden in Mexico nu met alle bedreigingen ri max vanuit de mexicanen ook wel even een soort van karma.

1 like

Ik zou het wel heel leuk vinden als Ricciardo goed mee kan blijven doen. Eerst wilde men hem graag terug, toen kreeg ie ineens het stoeltje van de Vries, iedereen helemaal happy. Vervolgens brak ie z’n hand neemt Lawson het over, waarbij ie het heel goed doet. Het algemene geluid werd toen ineens dat Ricciardo passĆ© was en alleen maar als mediaclown weer een stoeltje had gekregen. Vind het dan wel heel leuk als ie nu weer kan laten zien dat ie gewoon nog steeds een hele goede coureur is.

1 like

Moet eerlijk bekennen dat ik dit maar half heb meegekregen :sweat_smile: Waren het echt ernstige bedreigingen?

Ja max loopt alleen maar rond met bodyguards.

Zelfs Jack Plooij had minstens 50 doodsbedreigingen in zijn DM op Twitter gekregen.

1 like

Wat een start vandaag zeg. Jammer dat Lando laag begon. Benieuwd wat de rest van de race gaat brengen. Hopelijk piastri nog naar voren.

Jeetje wat duurde het lang tot er iemand bij magnussen komt

3 likes

Waarom duurt het zolang voordat de marshalls en de dokter bij Magnussen aankomen? Zijn auto staat in de fik.

1 like

Verstappen weer een goede start zeg

1 like

Wat gebeurt hier nou ik de opwarmronde

1 like