Formule 1 #2

Ergens vind ik het heel sneu, ergens vind ik het gezien de omstandigheden in Mexico nu met alle bedreigingen ri max vanuit de mexicanen ook wel even een soort van karma.

1 like

Ik zou het wel heel leuk vinden als Ricciardo goed mee kan blijven doen. Eerst wilde men hem graag terug, toen kreeg ie ineens het stoeltje van de Vries, iedereen helemaal happy. Vervolgens brak ie z’n hand neemt Lawson het over, waarbij ie het heel goed doet. Het algemene geluid werd toen ineens dat Ricciardo passĂ© was en alleen maar als mediaclown weer een stoeltje had gekregen. Vind het dan wel heel leuk als ie nu weer kan laten zien dat ie gewoon nog steeds een hele goede coureur is.

1 like

Moet eerlijk bekennen dat ik dit maar half heb meegekregen :sweat_smile: Waren het echt ernstige bedreigingen?

Ja max loopt alleen maar rond met bodyguards.

Zelfs Jack Plooij had minstens 50 doodsbedreigingen in zijn DM op Twitter gekregen.

1 like

Wat een start vandaag zeg. Jammer dat Lando laag begon. Benieuwd wat de rest van de race gaat brengen. Hopelijk piastri nog naar voren.

Jeetje wat duurde het lang tot er iemand bij magnussen komt

3 likes

Waarom duurt het zolang voordat de marshalls en de dokter bij Magnussen aankomen? Zijn auto staat in de fik.

1 like

Verstappen weer een goede start zeg

1 like

Wat gebeurt hier nou ik de opwarmronde

1 like

Jeeeeeeetje zeg
 arme Leclerc. Het zit hem nooit mee

1 like

Wat was Lando goed :partying_face:

4 likes

Oh nee niet Oscar en Daniel eruit. Oh hopelijk nog te repareren.

Wat een chaos

1 like

Echt balen voor Leclerc, zo sneu.

Mooi om die actie van Lando en Lewis te zien bij de start. De ene links andere rechtsom de Astons voorbij, heerlijk.

Lando’s start was echt wel goed. Zonde van Piastri en Leclerc wel :frowning:

Is Leclerc nu de weg kwijt?

Precies toen LeClerc crashte werd ik gebeld en het gesprek eindigde precies na de crash na de start :woman_facepalming:

Wanneer leren mensen het nou eens, NIET bellen tijdens de GP

1 like

Maar echt. Ik heb dit zo vaak. En nu zeggen mensen ook doodleuk ‘je weet toch al wie kampioen is dus wat maakt het uit’ of ‘waarom wil je kijken naar mensen die rondjes rijden’.

1 like