Formule 1 #2

Leclerc🥺

Oh ja, krijg je dat soort opmerkingen weer. Zo flauw

1 like

Je kunt ook gewoon niet opnemen?

Zo blijven er weinig rijders over…

1 like

Ja ik dacht eerst waarom rijden Ricciardo en Piastri nog door met een rondje achterstand maar met het aantal uitvallers van vandaag weet je maar nooit of je toch niet ineens nog in de punten rijdt.

1 like

Er vallen echt veel uit

Ja russell nu ook

Ik hoop echt dat Alonso het redt. Wel knap hoe lang hij Perez al achter zich houdt.

2 likes

Woahhhhhhhh wat een gevecht dit zeg, jeetje wat heerlijk!

5 likes

Wat een mooi gevecht tussen Checo en Alonso.

3 likes

Zo leuk voor alonso!

2 likes

Die Alonso, wat een legende zeg. Leuk interview, die lach op zijn gezicht ook :star_struck:

4 likes

Ben nu de openingsceremonie van Las Vegas aan het terugkijken, echt zin in dit race weekend!

1 like

Vanochtend vroeg de vrije training gekeken en na een paar minuten is alles gestaakt omdat een putdeksel losliet. Nu zijn allerlei auto’s beschadigd en is vrije training 2 uitgesteld :joy:

1 like

En mag er geen publiek meer zijn bij de Vrije Training 2.
Het is best wel een blamage.

1 like

Daar sta je dan met je mega dure kaarten :woozy_face:

2 likes

Belachelijk dat Sainz 10 plaatsen naar achteren moet zondag na die motorwissel. Snap dat er regels zijn maar dit was zo extreem buiten zijn invloed om.

4 likes

Deze hele GP is echt een grap 🫠

2 likes

Ook dat ze om 2:30 uur tot 4 uur 's nachts moeten trainen en sommigen in training 1 niet eens het circuit opkonden. Niet normaal hoor dit. Ook heel terecht dat Max zo klaagt over de enorme poppenkast eromheen. Wel een bizar circuit neerleggen met die sphere enzo en dan niet eens voor de veiligheid kunnen zorgen… typisch.

3 likes

Deze hele grand prix is toch 1 grote clownsshow?
Dit heeft niets meer met racen te maken.
Waardeloos, lelijk en onveilig circuit, slecht zicht voor publiek en al maanden mega overlast voor inwoners van Vegas.
Nog even los van die eindeloze parade van celebs die gecombineerd precies 16 seconden F1 in hun leven hebben gezien.

Het staat me zo tegen allemaal.

2 likes