Zo leuk voor alonso!
Die Alonso, wat een legende zeg. Leuk interview, die lach op zijn gezicht ook
Ben nu de openingsceremonie van Las Vegas aan het terugkijken, echt zin in dit race weekend!
Vanochtend vroeg de vrije training gekeken en na een paar minuten is alles gestaakt omdat een putdeksel losliet. Nu zijn allerlei auto’s beschadigd en is vrije training 2 uitgesteld
En mag er geen publiek meer zijn bij de Vrije Training 2.
Het is best wel een blamage.
Daar sta je dan met je mega dure kaarten
Belachelijk dat Sainz 10 plaatsen naar achteren moet zondag na die motorwissel. Snap dat er regels zijn maar dit was zo extreem buiten zijn invloed om.
Deze hele GP is echt een grap 🫠
Ook dat ze om 2:30 uur tot 4 uur 's nachts moeten trainen en sommigen in training 1 niet eens het circuit opkonden. Niet normaal hoor dit. Ook heel terecht dat Max zo klaagt over de enorme poppenkast eromheen. Wel een bizar circuit neerleggen met die sphere enzo en dan niet eens voor de veiligheid kunnen zorgen… typisch.
Ja had die bol nou 2 miljard gekost?
En ik ben het wel eens met degene die zei je weet toch het hele jaar dat dit weekend eraan komt, bereid je dan fatsoenlijk voor…
Deze hele grand prix is toch 1 grote clownsshow?
Dit heeft niets meer met racen te maken.
Waardeloos, lelijk en onveilig circuit, slecht zicht voor publiek en al maanden mega overlast voor inwoners van Vegas.
Nog even los van die eindeloze parade van celebs die gecombineerd precies 16 seconden F1 in hun leven hebben gezien.
Het staat me zo tegen allemaal.
Die sphere staat wel los van f1 verder, maar paste mooi binnen het circuit. Ik vind het er wel fantastisch uitzien allemaal hoor tbh en heb ook enorm uitgekeken naar dit weekend, maar dit is wel echt heel flut gewoon allemaal.
Sowieso die introductie al, dat was al veel te veel. Er is hierbij te veel naar de show gekeken dan naar de veiligheid. Ben echt benieuwd of het allemaal verder goed gaat
Ah ok, ik was al bang dat ze na dit weekend dat ding ook weer weg zouden halen, wat een verspilling
Wtf McLaren
Dat is toch wel echt verrassend, had ze toch op zn minst een Q verder verwacht
Ze waren al niet heel sterk hier volgens mij, maar denk dat het vooral qua strategie mis is gegaan, qua timing
Nee het is echt een hele vette concertzaal. De binnenkant heeft ook allemaal led lichtjes waardoor ze van alles kunnen laten zien.