Ben het helemaal eens met al het commentaar over het show vs sport gehalte, maar alsnog wel heel tof om te zien dit hoor.
Omg ik had echt hoop dat Max hier slecht zou zijn en Lando 1 zou worden maar dat geef ik maar alvast op.
Zoān vroege race blijft toch altijd een dingetje.
Zo wat een klap voor Lando.
Was echt een nare, pff
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als Gasly het voor elkaar krijgt om en podium te pakken.
Het is in ieder geval geen saaie race
Het is zeker geen saaie race al moet ik ook wel
een beetje mijn best doen om wakker te blijven
Dat was nog even een mooie actie van LeClerc
Toch wel verwarrend dat Perez in een rode overal rondloopt.
Ik gunde Leclerc dit ook wel eigenlijk, hij heeft het altijd zo zwaar
Ja zeker en Perez heeft het ook gewoon goed gedaan vanaf 11 naar 3. (Vonden ze trouwens niet bij Viaplay daar hadden ze best wel een sneer naar Perez)
Maar Viaplay zit in de kont van Max dus die doen er alles aan om Max nog beter te laten lijken, dus zelfs negatief over zn teammate als dat helemaal niet nodig is
Viaplay heā¦
Tegen alle verwachtingen in wel echt een toffe race!
Ik vind deze plek voor de interviews echt een beetje doods. Ik heb het idee dat ze in de middle of nowhere staan zonder publiek (behalve die ene gillende vrouw dan) en je ziet ook niet echt dat ze bij de Bellagio staan.
Nee echt he. Had de camera zo neergezet dat je tenminste het hotel op de achtergrond ziet
Bij Viaplay zijn ze sowieso nogal van het indelen in ātoppersā en āde rest van het veldā echt te irritant
Viaplay is inderdaad niet echt top maar toen het seizoen startte werkte F1 tv alleen op mijn telefoon en dat zag ik ook niet echt zitten. Maar ja nog een race en dan maar zien wat de mogelijkheden voor volgend jaar zijn.
Ja precies al blij dat we het ergens kunnen kijken dat is zeker zo. Als de geruchten kloppen kunnen we volgend jaar het commentaar kiezen dus dan weet ik wat ik niet aanzet
Nou al 2e rode vlag in de 2e training. Eerst sainz en nu hulkenberg