Krijg net een mailtje van Viaplay dat je niet meer naar 2 apparaten met verschillende IP’s kunt streamen. Was al niet zo tevreden maar nu helemaal reden om niet meer te verlengen
Volgens mij is f1 tv dan nog de enige andere optie toch?
Begreep wel dat het nog kan, 1 op viaplay en 1 via F1pro wat er dan bij krijgt
Ja en F1 heeft de prijs verhoogd, nu 94,99 per jaar vorig jaar nog 64,99.
Ja fuckers, echt veel!
Ja gewoon in 1x 30 euro, hoppaaa… Ik had het echt niet erg gevonden als de prijs nu iets omhoog was gegaan. Dit bedrag is gewoon absurd.
Mijn vader blijft de vorige prijs behouden bij verlenging van abonnement, jullie niet?
Nee, er staat als we het jaarabonnement willen behouden deze dus met 30 euro omhoog gaat
Hier ook sowieso een prijsverhoging begreep ik! Konden we de huidige prijs maar houden zeg. Het is veel geld.
Die mail is echt zo onduidelijk krijg je dan dus die F1 pro tv erbij voor de Viaplay prijs? Vraag me ook echt af hoe dat eruit gaat zien in de app aangezien ik de app nu al niet bepaald gebruiksvriendelijk vind…
Edit: wordt dus inderdaad onderdeel van de app. Begin februari update dus ben benieuwd… F1® TV Pro komt binnenkort! - Viaplay
Ik zou snel abonneren, ik zie daar 94 staan namelijk
Zou BE en NL een verschil zijn ?
Okeee spannend!
Ben benieuwd… zal het wel raar vinden… En zouden de rumors destijds met redbull dan toch waar geweest zijn?
Je gaat hierdoor denken dat Lewis idd misschien wel heeft aangeklopt bij RB maar ik verwacht toch dat het een roddel is.
Over Ferrari heeft Lewis laten vallen dat hij er wel
voor open stond. Had alleen niet verwacht dat het ZO snel zou plaatsvinden gezien dezelfde roddel een tijd terug gelijk werd ontkracht.
Het is echt nieuws waarvan je weet dat het gaat gebeuren, maar dan net zo hard verbaasd wanneer het dus ook gebeurt
Het is bevestigd!!
Echt? Waar? Ik ga nu zoeken
Edit:
Gevonden er staat oa een statement op de website van Mercedes. Ik ben echt benieuwd wat dit allemaal gaat betekenen. Ook voor bijv. Toto Wolff.
Edit 2:
En Sainz nu op zijn stories!
Ik hoop dat er een mooi team voor Sainz in het verschiet ligt want het voelt toch dubbel hoe het met hem bij Ferrari is gelopen.
Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd naar komende drive to survive en die van volgend jaar