Dus wat nu voor Sainz? Aston Martin? Denk dat RB en McLaren wel echt afgesloten hoofdstukken zijn.
Ik ben echt nog helemaal in shock joh
Kan je met f1tv nou wel of niet met 2 devices tegelijkertijd kijken? Ik ken mensen die het delen en had het een keer geprobeerd en dat ging ook, maar er staat ook overal dat het niet kan. Iemand ervaring? Want met bijna 100 euro ga ik aan dat soort oplossingen denken, echt idioot.
Ik moet zeggen ik heb meerdere keren een 2e device gebruikt, de race op TV en op mijn telefoon switchte ik steeds tussen allerlei race data enz.
Dan zou ik bijna denken als dat kan, misschien ook de race. Of er is een detectiesysteem dat als de race gedetecteerd wordt op 1 apparaat, een tweede niet kan.
Zou me niets verbazen dat ze dat erbij zetten om mensen af te schrikken en dat het in realiteit gewoon kan dus.
Ik heb het gedeeld met twee vrienden (dus drie devices) afgelopen jaar
Het mag niet, maar het kan wel
Piastri is echt een Twitter held haha
Ik krijg door zijn droogheid (ook in interviews en teamradios) echt Kimi vibes bij hem
Ja!!Zo heerlijk de humor en droogheid
ik zag het why…
ik hoop het niet… leek mij een sympathieke vent…
waarom zijn mannen zo (mocht het waar zijn)
Ja geweldig toch dit, hij kan dit zo goed hebben!
Heb het idee sinds zijn vertrek bij mercedes hij veel luchtiger is nog en zijn karakter nog beter naar voren komt.
Wordt f1tv nu opeens NOG duurder?? Van 30 naar 95 naar 135???
Wij hebben gisteren geaccepteerd op 95
Dalijk maar kijken of alles goed gegaan is
Waar zie je dat?
Ik kreeg ff hartverzakking, bij ons staat er nog steeds dat het verlengd zal worden voor 94,99…
Mag hopen dat ze het tot die tijd niet veranderen
Waar staat dat dan? Bij mij staat dat het een einddatum heeft en lees dat sowieso nieuwe mensen naar een
maandabbo gaan
Is dit niet omdat je voor het hele jaar betaald??