Formule 1 #2

En voor Verstappen komt het ook goed uit als Piastri om en Norris om en om de winst pakken. :grimacing:

1 like

Die monteur had toch alleen even z’n hand op de auto? En dan 10 seconden extra vind ik wel heel ver gaan …

Ja echt overdreven om daar zo’n zware straf op te leggen

1 like

Ook nog slechte pitstop voor Verstappen :confounded:

Wat zou Papaya rules betekenen? Sowieso codetaal maar voor wat haha

1 like

Waarschijnlijk iets als, je mag met elkaar in gevecht maar niet elkaar van de baan rijden

Wel gaaf en knap van Ferrari als ze zo gewoon gaan winnen!

2 likes

McLaren moet even rondom de tafel, die hebben wel wat na te bespreken na de race vandaag

Kevin Magnussen is geschorst voor de volgende race, in Baku.

Hij heeft 12 penalty points in 12 maanden, dus mag een race niet meedoen.

1 like

Ben geen Ferrari-fan, maar de podiumceremonie en hoe het massale publiek met passie het Italiaanse volkslied meezong was wel echt prachtig :grin:

Het was ook echt wel weer een mooie race!

3 likes

Eigenlijk moet het gewoon contractueel vastgelegd worden dat Ferrari de Italiaanse GP mag winnen, puur voor het feestje bij het podium daarna haha

3 likes

Haha ik zei ook bij dat volkslied waarom is die van ons niet zo gezellig

Stel je voor dat ze in Zandvoort ook zo’n track invasion doen, sta je daar in een oranje menigte het Wilhelmus te zingen :sweat_smile: toch niet helemaal dezelfde sfeer :sob:

Haha nee ik vind het zo’n sloom haast depressief lied, toch heel ander gevoel haha

Dan moeten ze daarna verplicht du du du Max Verstappen spelen om het nog iets te maken

Maarja dan moeten we eerst 1) nog maar zien hoelang Zandvoort nog op de kalender staat en 2) nog maar zien of Max weer gaat winnen :joy:

1 like
  1. nog maar zien of Max na dit seizoen niet denkt joe zoek het uit, ik ga lekker simracen. Zou me oprecht niks verbazen
2 likes

Eindelijk weer een leuke race :star_struck:

4 likes

Wordt nog spannend aan het einde tussen Norris en Verstappen

1 like

Heerlijke race dit man, had nog wel langer mogen duren

1 like

Heel leuk voor Piastri, maar die crash🥲