Formule 1 #2

Piastri :heart_eyes: zo leuk!!

En leuk ff last minute nog een gele vlag (en gelukkig een crash zonder nare gevolgen) tussendoor. Naast dat er uiteraard fouten worden gemaakt, de wagens zijn echt te lomp en te groot en dat is heel mooi zichtbaar op deze straatcircuit en vooral in vergelijking met de wagens van F2 heel duidelijk te zien.

1 like

Pohhh ik zag net een stukje van een interview met Danny Ric. Hij was zo emotioneel, hield zn tranen maar net binnen maar je hoorde ze in zijn stem. Hij moet dus al weten dat dit zijn laatste race geweest is :’(

Echt zo stom dat ze het niet gewoon bekend maken. Dit is toch echt zo ongemakkelijk en sneu.

Ja dit is gewoon echt gemeen. Gun hem dan gewoon de aandacht die hij zou krijgen als iedereen wist dat het zijn laatste zou zijn. Ik vind RedBull echt een naar team, qua hoe ze met hun rijders omgaan, bah.

1 like

Ben benieuwd naar vandaag!

Edit: lekker bezig zo wel, mooi vol actie

3 likes

Het begint al goed!

1 like

Zo spannend :woozy_face:

1 like

Ik hoop zoooo dat Lando de plek mag houden maar ik vrees…

Lang geleden dat ik zenuwen had haha.

Gisteren vond ik een mooie race!
Vandaag echt heul goed van Ferrari zeg, kans zien en hoppa

1 like

Ohhh Norris en Verstappen rijden elkaar er straks nog af

1 like

Ja man, het is wachten tot het fout gaat

10 sec penalty is wel een flinke zeg

2 likes

Ja ik had 5 verwacht, 10 is wel heel veel hiervoor vind ik

Twee keer 10 seconden zelfs!

Nouuuuuu zeg :sweat_smile:

Maar snel pitten en naar voren werken.

Jezus

Oke wow… wat een bizarre race man

1 like

het is penalty de red bulls gok ik

2 likes

Als Lando nu toch langs Max probeert te komen zou het mij niet verbazen wanneer ze beiden van de baan vliegen

2 likes

Ja vind 20 seconden eigenlijk wel echt bizar? Zeker voor iets waar relatief zo weinig schade/nadeel van is. Heel duur in de strijd voor het kampioenschap.