Formule 1 #2

Max was wel echt agressief hoor.

Ja dat is wel het (onsportieve) gevolg van deze penalty’s. Het is voor Max nu voordeliger om beiden uit te vallen.

1 like

Het slaat echt nergens op. Ik vind 1x10 al veel, had ook 5 kunnen zijn.

Ik ben er bang voor dat al Norris nog een keer moeilijk gaat doen dat Max een do-or-die actie gaat doen.

2 likes

Ik zie het dan wel echt mis gaan ja… beter blijft Lando er nog even achter

2 likes

Ja dit denk ik ook, maar dat maakt toch ook wel een vriendschap kapot dan lijkt me

1 like

Ja te agressief, maar het was niet alsof hij Lando een muur in duwde.

1 like

Uhhh nou…. Als Lando niet aan de kant gegaan was was hij vol op hem ingereden. Het was echt gevaarlijk.

Max past overduidelijk de “either you yield or we both crash” methode toe.

Ik twijfelde echt een beetje aan mezelf, ik ben niet echt objectief (Lando-fan) maar ik lees overal wel dat Max echt te agressief was en het wel verdiende penalty’s waren.

Ik denk ook wel dat het verdiende penalty’s waren, maar niet elk 10 seconden.
En het is wel vreemd dat perez dan niks krijgt met lawson

1 like

Ja ik vind 10 sec per incident gewoon teveel. 5 sec zou terecht zijn

1 like

2x 10 is wel veel inderdaad…

En zeker als Perez niks krijgt.

Hoop dat er wat gaat gebeuren met de regels want zoals het nu gaat werkt het niet

1 like

Mwoah, ik ben zeker geen hele grote Verstappen fan, ik vind hem niet sympathiek en soms wel wat agressief en fanatiek. Maar het moet nog wel leuk racen blijven en dit hoort er wel een beetje bij. Alleen rondjes rijden zonder dit soort acties is retesaai en het hoort ook bij de sport.

Bovendien is de FIA gewoon onduidelijk in zijn regelgeving, waardoor het elke keer gezeik is. En toch wel vaak ten nadele van Verstappen, misschien ook omdat hij de schijn tegen heeft hoor.

Max heeft in dit weekend een interview gedaan waar hij aangeeft het verkeerde paspoort te hebben om gematst/niet gestraft te worden door de FIA. Brits paspoort zou daarvoor uitmuntend zijn.

:sweat_smile::joy:

3 likes

Als Hamilton en Russel elkaar er nu even afrijden. :no_mouth:

Echt geen Max fan maar 20 seconden was echt overdreven. Dat zou ik voor iedereen onterecht vinden in dit geval. Ben bang dat er echt vies geraced gaat worden de komende races

1 like

Op de zaken vooruitlopen… Zou toch zuur zijn als vandaag en morgen niet gekwalificeerd kan worden, dan gebruiken ze de uitslag van de vrije training.

Met de gridstraf van 5 plaatsen erbij…

Kwalificatie staat nu gepland voor morgen 11.30u (NL tijd)

De race zelf is ook verplaatst qua tijd. Was eerst om 18u maar start nu om 16.30u

3 likes

Ohhh het zit ook niet mee voor verstappen

1 like

🫠🫠🫠 Deze kwalificatie jongens

3 likes