Wat was dit een fantastische race. Heb echt genoten. Mijn broer was hier op visite en normaal heeft hij niks met de f1 maar dit keer snapte hij helemaal waarom ik het zo leuk vind.
En hoe leuk twee alpines op het podium.
Wat was dit een fantastische race. Heb echt genoten. Mijn broer was hier op visite en normaal heeft hij niks met de f1 maar dit keer snapte hij helemaal waarom ik het zo leuk vind.
En hoe leuk twee alpines op het podium.
Ik houd van Brazil24 🥹.
Echt leuk hoe blij Ocon is, haha cute.
Ja echt een leuk podium dit! Iedereen zo blij
Respect voor hoe Verstappen dit ombuigt van plaats 17 nasr de eerste winst in maanden. En verder leuk als er een ander podium is dan degenen die je verwacht.
Nog mensen die de wekker hebben gezet? ![]()
Doe dat niet altijd meer maar bij een mogelijke kampioensrace vind ik het toch wel de moeite waard
Hier ook de wekker gezet. Ik heb nog even overwogen de race later te kijken maar omdat de kans is dan te groot dat je dan als iets weet vond ik toch zonde
Zou Sainz nog iets horen over zijn lastminute actie bij de pitlane?
Wat is die podiumceremonie in Vegas traag zeg. Alle sfeer is wel zo een beetje weg met dat heen en weer rijden.
Had ook ergens gelezen dat ze een heel spektakel hadden voorbereid voor als Verstappen kampioen zou worden. Dat valt tot nu toe ook wel tegen😅
Ja ik vond dit ook een enorme anti-climax. Hij reed samen met GP in die Rolls Royce en werd geïnterviewd en dat was het? Of heb ik nog wat gemist?
Max en Kelly verwachten een kindje🥹
Bijzondere situatie/vete tussen Verstappen en Russell trouwens… een aantal coureurs (oa Alonso en Norris) lijken kant van Verstappen te kiezen, dus is Russell achter de schermen echt zo achterbaks?
Russell wordt al langere tijd two faced genoemd door andere coureurs inderdaad
Ik zag toevallig vanochtend een fragment van Russell die zijn gal spuwt over Verstappen. Hij lijkt daar wel zwaar geëmotioneerd. Vreemde situatie
Tot zover dit seizoen! Mooie race, McLaren imo verdiend constructeurskampioen, laatste race voor meerdere coureurs die al dan niet verder gaan in F1. Ik ben wel heel benieuwd naar volgend seizoen, er gaat veel veranderen ![]()
Deze afbeelding is een geinige samenvatting van dit jaar, vooral als je inzoomt zie je in elk detail wel iets.
Ik hoor Tsunoda al vloeken als Liam het wordt.
It’s Checover!
Ik weet dat iedereen het over Liam heeft maar ik hoop zó dat Yuki het stoeltje krijgt ![]()
Whaa @Bergson jij wint met de primeur
Edit: F1 had de video al klaarliggen
![]()
Ik hoop dat er een gekke twist komt en dat Sainz m krijgt!
Ik had deze hoop ook nog heel lang (een exit clausule bij Williams oid), maar hij was een paar weken geleden bij de Beyond the Grid podcast en daar vertelde hij wel heel stellig dat Red Bull hem niet heeft benaderd. En dat hij toen een bewuste keuze heeft gemaakt om voor een team te kiezen dat hem wel echt graag wil.
However… het is en blijft F1 ![]()