Oh wow ja totaal niet opvallend dit nee hoor.
Heerlijke kwali zo, lekker spektakel! Ben benieuwd naar de race straks!
Ja me2, ik ben ook benieuwd of al die auto’s nog op tijd gemaakt zijn
De rode vlaggen maken het interessant maar ook weer vet kut dat we elke keer weer moeten wachten. En ben benieuwd of Albon straks uberhaupt kan starten…
Ik vraag het me echt af ja, of ze de autos op tijd af krijgen
Dat is dan wel voordelig voor Max
Zij zijn eigenlijk “gewoon” later uit hun pitbox gegaan dan de andere auto’s.
Is deels een keuze als team, maar je kan ook niet altijd perfect inschatten wanneer de andere auto’s gaan
Ja ergens wel… je kan er ook voor kiezen om echt als eerste te gaan staan. Alleen sta je dan wel langer buiten, wat weer minder is voor je banden etc. Dus het is maar waar je voor kiest. Soms pakt het goed uit, soms niet
Albon gaat niet rijden straks. Die krijgen ze niet op tijd gemaakt. Edit: blijkbaar doen ze toch een poging om de auto te maken. Albon zelf had als eerste reactie gezegd dat het niet zou lukken
Alonso vraag ik me af, aangezien ze bij hem volgens mij zn versnellingsbak moeten vervangen en dan is ook niet zomaar gedaan…
Wat Jeminae zegt, maar Red Bull heeft ook de achterste pitbox, dus als iedereen tegelijk wegrijdt (wat hier ongeveer wel zo was, want iedereen wilde vooraan staan) zijn zij de laatste. Schijnt een beetje per circuit te wisselen of het een voor of nadeel is begreep ik.
Wat een quali en wat een race gaat dit worden! Ik denk dat ze Yuki express laten divebomben om Lando er in turn 1 uit te bowlen (grapje voor t geval dat niet duidelijk was ).
Yuki en Lawson allebei echt mega goed gedaan.
En Yuki vind ik nooit te vertrouwen in de wagen dus kan best wel eens gevaarlijk worden daar vooraan😅 (En Lando is niet echt mega goed als pole starter.)
Als we straks beelden zien van Helmut Marko die bij Yuki vandaan komt, dan weten we hoe laat het is
Nou al actie in de opwarmronde
Wat een chaos whahha
Haha man man
Zal Lando nu al een penalty krijgen?
20 seconden
Lijkt me wel ja… duidelijke overtreding lijkt me…
Het is inderdaad en overtreding maar ik ben wel benieuwd hoe er mee om wordt gegaan.
Hoeveel safetycars zouden er deze race komen gokken jullie?
Wat is dat toch met Norris en slechte starts vanaf pole position