Formule 1 #2

Volgens wat bronnen wordt het sowieso Liam Lawson maar pleeease laat het stiekem toch Yuki worden :pleading_face:

Geen idee wat ik preces tegen Lawson heb maar op de een of andere manier staat zijn gezicht me gewoon echt niet aan haha.

Dat schijnt dus niet te kunnen omdat Jos Verstappen en Sainz senior fittie hebben :beverage_box:

Volgens mij kunnen Max en Carlos wel goed met elkaar dus wel suf en typisch dat dit dan om deze reden niet kan.

Edit: zie nu net dat Liam Lawson is bevestigd!

Ik heb echt niets tegen Lawson, vond het leuk dat hij een kans kreeg ipv Ricciardo, maar vind het echt zo triest dat Yuki door al het politieke geneuzel nooit een kans gaat krijgen bij Red Bull.

Ik hoop dat hij volgend jaar een aanbod krijgt bij een ander team, wordt gesproken over Aston Martin omdat die met Honda in zee gaan, dus hoop dat dat lukt (al weten we dat Stroll nooit weg zal gaan dus dat zou dan betekenen dat Alonso weggaat, wil ik ook niet!) Maar Yuki verdient echt beter :cry: #justiceforyuki

Unpopular opinion maar ik denk dat Yuki niet veel beter kan dan dit, dus ik snap dat je meer vertrouwen hebt in dat Lawson uiteindelijk beter wordt. Yuki heeft ook al bijna 100 races gereden en Liam 10 ofzo? En deed het niet veel minder dan Yuki.

5 likes

Nja hij heeft wel zowel in quali als qua punten Nyck, Daniel en Liam er uit gereden. We weten niet hoe ver Liam gaat groeien, maar ik vind wel dat Yuki ook echt groei heeft laten zien. Rijdt volwassener en consequenter is, precies wat Red Bull van hem wilde.

Red Bull staat erom bekend drivers die het niet goed genoeg doen er halverwege het seizoen uit te gooien (behalve Checo natuurlijk…), dus had het leuk gevonden als ze Yuki in ieder geval een kans hadden gegeven zichzelf te bewijzen.

Wel tijd voor de memes gelukkig, komen we off season een beetje door

image

image

4 likes

Ik zag tijdens een werkoverleg de melding ‘BREAKING: Bottas …’ dus ik dacht echt whaaaaat. Is ‘ie volgend jaar reserve rijder bij Mercedes. Beetje teleurstellend, maar ik ben wel blij dat hij toch nog een plekje binnen F1 heeft.

2 likes

:fire: :hot_face:

6 likes

Als Ferrari fan en LH als een van m’n favo’s is dit tijdperk echt a dream come true.

Boe Boe Mercedes. :grimacing:

2 likes

Haha ik vind het juist heel erg ‘Sorry Charles, but I’m the King of Maranello now’

6 likes

Love zijn sense of drama

1 like

Love it

17 likes

Kijkt iemand de Livery reveal show ding? Het is heel cringe maar er zat echt wel een goede roast aan het begin haha

Jaaa! Ik heb hardop zitten lachen :joy:

De rest is tot nu toe een mix tussen super cringe en toch wel heel leuk. Al had een groot deel van de hele show eromheen voor mij niet gehoeven.

Edit: Oh nee, dit filmpje van vcarb :confounded:

1 like

Het is echt een soort ultieme cross-over tussen Eurovision en the Hunger Games

Edit: ok Alpine verdient de Cringe-award, wat is dit slecht!

1 like

Nee deze totaal random samengeraapte toestand bij Aston Martin is toch nog weer erger hahaha

2 likes

Nja de muziek was iig wel beter :sweat_smile:

Ik vind de Vcarb livery wel echt awesome :heart_eyes:

4 likes

Ik was helemaal vergeten dat de stream vanavond was dus ben iets later gestart. Maar naast de ongemakkelijkheid vind ik de witte livery van vCarb echt tof. En bij de helm kleuren van Williams moest ook gelijk aan red bull denken.

1 like

Misschien dreigde Max niet te komen als ie meer moest doen dan dat :joy:

Blijft wennen Lewis in het rood te zien!

1 like

Dat de FIA werd uitgejouwd vond ik wel echt hilarisch :joy:

Had hoge verwachtingen van Mclaren maar wat saai :disappointed:

2 likes

Ik voel me echt even heel oud wanneer ik die rookies zie.

1 like