Formule 1 #2

Had ook ergens gelezen dat ze een heel spektakel hadden voorbereid voor als Verstappen kampioen zou worden. Dat valt tot nu toe ook wel tegenšŸ˜…

3 likes

Ja ik vond dit ook een enorme anti-climax. Hij reed samen met GP in die Rolls Royce en werd geĆÆnterviewd en dat was het? Of heb ik nog wat gemist?

2 likes

Max en Kelly verwachten een kindje🄹

7 likes

Bijzondere situatie/vete tussen Verstappen en Russell trouwens… een aantal coureurs (oa Alonso en Norris) lijken kant van Verstappen te kiezen, dus is Russell achter de schermen echt zo achterbaks?

1 like

Russell wordt al langere tijd two faced genoemd door andere coureurs inderdaad

Ik zag toevallig vanochtend een fragment van Russell die zijn gal spuwt over Verstappen. Hij lijkt daar wel zwaar geƫmotioneerd. Vreemde situatie

Dit stuurde mijn vriend en vind dit dan toch wel erg :joy:

Tot zover dit seizoen! Mooie race, McLaren imo verdiend constructeurskampioen, laatste race voor meerdere coureurs die al dan niet verder gaan in F1. Ik ben wel heel benieuwd naar volgend seizoen, er gaat veel veranderen :grimacing:

Deze afbeelding is een geinige samenvatting van dit jaar, vooral als je inzoomt zie je in elk detail wel iets.

1 like

https://www.nu.nl/formule-1/6339395/perez-moet-na-zwak-seizoen-weg-bij-red-bull-verstappen-krijgt-nieuwe-teammaat.html

Ik hoor Tsunoda al vloeken als Liam het wordt.

3 likes

It’s Checover!

Ik weet dat iedereen het over Liam heeft maar ik hoop zó dat Yuki het stoeltje krijgt :crossed_fingers:

Whaa @Bergson jij wint met de primeur

Edit: F1 had de video al klaarliggen :joy: :joy:

3 likes

Ik hoop dat er een gekke twist komt en dat Sainz m krijgt!

7 likes

Ik had deze hoop ook nog heel lang (een exit clausule bij Williams oid), maar hij was een paar weken geleden bij de Beyond the Grid podcast en daar vertelde hij wel heel stellig dat Red Bull hem niet heeft benaderd. En dat hij toen een bewuste keuze heeft gemaakt om voor een team te kiezen dat hem wel echt graag wil.

However… het is en blijft F1 :sweat_smile:

2 likes

Oooh dat zou echt vet zijn (vergeten gewoon even wat hij daarover gezegd heeft haha)

2 likes

Volgens wat bronnen wordt het sowieso Liam Lawson maar pleeease laat het stiekem toch Yuki worden :pleading_face:

Geen idee wat ik preces tegen Lawson heb maar op de een of andere manier staat zijn gezicht me gewoon echt niet aan haha.

Dat schijnt dus niet te kunnen omdat Jos Verstappen en Sainz senior fittie hebben :beverage_box:

Volgens mij kunnen Max en Carlos wel goed met elkaar dus wel suf en typisch dat dit dan om deze reden niet kan.

Edit: zie nu net dat Liam Lawson is bevestigd!

Ik heb echt niets tegen Lawson, vond het leuk dat hij een kans kreeg ipv Ricciardo, maar vind het echt zo triest dat Yuki door al het politieke geneuzel nooit een kans gaat krijgen bij Red Bull.

Ik hoop dat hij volgend jaar een aanbod krijgt bij een ander team, wordt gesproken over Aston Martin omdat die met Honda in zee gaan, dus hoop dat dat lukt (al weten we dat Stroll nooit weg zal gaan dus dat zou dan betekenen dat Alonso weggaat, wil ik ook niet!) Maar Yuki verdient echt beter :cry: #justiceforyuki

Unpopular opinion maar ik denk dat Yuki niet veel beter kan dan dit, dus ik snap dat je meer vertrouwen hebt in dat Lawson uiteindelijk beter wordt. Yuki heeft ook al bijna 100 races gereden en Liam 10 ofzo? En deed het niet veel minder dan Yuki.

5 likes

Nja hij heeft wel zowel in quali als qua punten Nyck, Daniel en Liam er uit gereden. We weten niet hoe ver Liam gaat groeien, maar ik vind wel dat Yuki ook echt groei heeft laten zien. Rijdt volwassener en consequenter is, precies wat Red Bull van hem wilde.

Red Bull staat erom bekend drivers die het niet goed genoeg doen er halverwege het seizoen uit te gooien (behalve Checo natuurlijk…), dus had het leuk gevonden als ze Yuki in ieder geval een kans hadden gegeven zichzelf te bewijzen.

Wel tijd voor de memes gelukkig, komen we off season een beetje door

image

image

4 likes

Ik zag tijdens een werkoverleg de melding ā€˜BREAKING: Bottas …’ dus ik dacht echt whaaaaat. Is ā€˜ie volgend jaar reserve rijder bij Mercedes. Beetje teleurstellend, maar ik ben wel blij dat hij toch nog een plekje binnen F1 heeft.

2 likes

:fire: :hot_face:

6 likes

Haha ik vind m erbij staan alsof ie iets heeft uitgevreten

2 likes