Als Ferrari fan en LH als een van m’n favo’s is dit tijdperk echt a dream come true.
Boe Boe Mercedes.
Als Ferrari fan en LH als een van m’n favo’s is dit tijdperk echt a dream come true.
Boe Boe Mercedes.
Haha ik vind het juist heel erg ‘Sorry Charles, but I’m the King of Maranello now’
Ja ik verheug me echt enorm op al het gedoe onderling straks
Love zijn sense of drama
Kijkt iemand de Livery reveal show ding? Het is heel cringe maar er zat echt wel een goede roast aan het begin haha
Jaaa! Ik heb hardop zitten lachen
De rest is tot nu toe een mix tussen super cringe en toch wel heel leuk. Al had een groot deel van de hele show eromheen voor mij niet gehoeven.
Edit: Oh nee, dit filmpje van vcarb
Yes! Ik vind het allemaal eigenlijk vreselijk zo’n show en alles maar ben ook wel nieuwsgierig
Het is echt een soort ultieme cross-over tussen Eurovision en the Hunger Games
Edit: ok Alpine verdient de Cringe-award, wat is dit slecht!
Hahaha en die dj gaat helemaal los
Nee deze totaal random samengeraapte toestand bij Aston Martin is toch nog weer erger hahaha
Nja de muziek was iig wel beter
Ik vind de Vcarb livery wel echt awesome
Ik was helemaal vergeten dat de stream vanavond was dus ben iets later gestart. Maar naast de ongemakkelijkheid vind ik de witte livery van vCarb echt tof. En bij de helm kleuren van Williams moest ook gelijk aan red bull denken.
Dat was alles? Alleen even zwaaien?
Misschien dreigde Max niet te komen als ie meer moest doen dan dat
Blijft wennen Lewis in het rood te zien!
Hahaha ja dat zou zo maar eens kunnen
Dat boegeroep vond ik echt te kinderachtig voor woorden trouwens
Dat de FIA werd uitgejouwd vond ik wel echt hilarisch
Had hoge verwachtingen van Mclaren maar wat saai
Ik voel me echt even heel oud wanneer ik die rookies zie.
Wat voelt het heerlijk om de TV aan te zetten en door te gaan naar de F1 TV app om eindelijk naar iets Live te kunnen kijken. Elke keer bij het begin van het nieuwe seizoen merk ik pas dat ik het gemist heb
Lewis in rood…
Jaaa we mogen weer! Gaan jullie de wekker zetten of gewoon terugkijken? Ik heb altijd een beetje fomo als ik niet live lijk, slaat echt nergens op haha, maar ik ga vanuit bed kijken denk ik
Hebben jullie nog wilde voorspellingen voor het seizoen?
Mijne:
– Doohan doet het veel beter dan verwacht en maakt het seizoen gewoon vol
– Antonelli en Bearman vallen tegen als rookies
– Bortoletto en Hadjar doen het beter dan verwacht als rookies
– Lawson maakt het seizoen niet vol bij Red Bull
– Piastri eindigt boven Norris in het kampioenschap
– Leclerc rijdt Hamilton er volledig uit…
– Williams podium!