Formule 1 #2

Ik ga geen wekker zetten maar zorg wel dat ik nog niks weet als man en ik gaan kijken, dit doen we ook met de kwalificatie

Ik hoop dat je gelijk hebt over Leclerc en het mis hebt over Lawson, Piastri gun ik dikke winst en Max zet zijn 5e ster op de helm

Wij proberen al een beetje te kijken naar wie in welke auto zit, vooral die nummers 5, 6, 7 zo op een rij vind ik best verwarrend haha

1 like

Wat ik vooral lastig vindt van niet live kijken is dat ik anders heel hard mijn best moet doen de spoilers te ontwijken (lees: een man die in bed al zijn telefoon pakt en de updates geeft) Gezien ik al wakker ben rond die tijd, verwacht ik wel te gaan kijken.

Anyway eens over Lawson. Gezien RB en hun omgang met tweede coureurs verwacht ik niet dat die jongen ver gaat komen.
Daarnaast verwacht ik niets van Lewis Hamilton gezien het vooral om wennen zal draaien de eerste races, misschien daarna wat meer resultaat.

De grote druk en heisa die heerst rondom Kimi kan ik nog niet plaatsen/rechtvaardigen. Leuke, schattige kerel maar nog niet genoeg gezien. Lijkt pit te hebben, kan alle kanten op. Maaarrrr een stiekeme droom dat Kimi het beter gaat doen dan Russell. Kan die George helaas niet uitstaan en nu voelt hij zich toch helemaal Alpha als ā€˜first driver’ dusja go go Kimi :sweat_smile:

Piastri for president. Ik zou hem echt wel als hoogste van McLaren in het klassement willen zien, coole dude!
Lando zal denk ik bezwijken aan emoties denk ik. Ik denk dat hij mentaal gewoon niet de juiste instelling heeft. Ik mis die power, pit, zelfvertrouwen ergens in dat krullenkoppie.

Bearman is voor mijn gevoel de nieuwe Latifi.

Max geen kampioen. Even opschudding in 2025 en dan een mega drama seizoen in 2026 graag. 2021 seizoen 2.0 Lewis vs. Max

1 like

Oei Lawson… tja wat moeten we daar van zeggen…

En Antonelli er uit gegooit door Bortoletto, heerlijk

Sneu voor Lawson!

1 like

Het is ook eigenlijk niet te doen om op zijn plekje goed te prestren. De auto is niet top, je rijdt naast Max, je moet het beter doen dan Perez… Die druk… ga er maar aan staan

1 like

Wat een leuke quali, al had ik stiekem wel heel erg op een Oscar pole gehoopt.

Maar wat een verrassingen! Yuki! Williams! Doohan die het super deed tot de spin van Hamilton. En Bortoleto in Q2! Heel benieuwd naar morgen

2 likes

Ik had echt zoveel meer verwacht van lawson.

En hoopte stiekem zo hard dat sainz hoog zal eindigen.

Ik gok dat Lewis echt klaar is. Hij had het bij Mercedes steeds over de auto… maar ik weet niet… ik denk dat het gewoon zijn leeftijd is.

Wel zuur voor piastri dat norris hem zo voor neus weg snoepte.

Hoop dat norris de druk aan kan morgen/dit jaar.

En ik gun het Williams idd dit jaar ook meerdere podiums maar dat is wel erg wishfull thinking.

Oh boy, in de formatie lap er al iemand af… begint goed

Ah gossie ik wil hem knuffelen🄺

3 likes

Nou inderdaad, hij is er echt kapot van. Zo sneu dit

1 like

Wel superlief van papa Hamilton

Ah neeeeeeee niet ook Doohan

1 like

Arme Hadjar :pleading_face: En oh jongens nu ook Doohan en Sainz.

NEEEE CARLOS :cry:

Wordt het weer zo’n race…

Nou had rustig een halfuurtje langer kunnen slapen🤣 dit wordt een lange zit zo

Ja als er nog om de haverklap een safety car blijft komen dan word ik echt gek.

Wat een geld ook wat daar in een halfuur alweer kapot gereden is :joy:

Must be the water.
Words of wisdom :smiling_face_with_tear::joy:

3 likes

Ik vind het irritant dat ze het interval niet laten zien! In de app verandert ie ook maar 1x per ronde lijkt het dus denk dat er een storing in zit ofzo

Edit: nvm ze hebben me gehoord haha

1 like

Polonaise in de pitlane nu :laughing: