Wat ik vooral lastig vindt van niet live kijken is dat ik anders heel hard mijn best moet doen de spoilers te ontwijken (lees: een man die in bed al zijn telefoon pakt en de updates geeft) Gezien ik al wakker ben rond die tijd, verwacht ik wel te gaan kijken.
Anyway eens over Lawson. Gezien RB en hun omgang met tweede coureurs verwacht ik niet dat die jongen ver gaat komen.
Daarnaast verwacht ik niets van Lewis Hamilton gezien het vooral om wennen zal draaien de eerste races, misschien daarna wat meer resultaat.
De grote druk en heisa die heerst rondom Kimi kan ik nog niet plaatsen/rechtvaardigen. Leuke, schattige kerel maar nog niet genoeg gezien. Lijkt pit te hebben, kan alle kanten op. Maaarrrr een stiekeme droom dat Kimi het beter gaat doen dan Russell. Kan die George helaas niet uitstaan en nu voelt hij zich toch helemaal Alpha als āfirst driverā dusja go go Kimi 
Piastri for president. Ik zou hem echt wel als hoogste van McLaren in het klassement willen zien, coole dude!
Lando zal denk ik bezwijken aan emoties denk ik. Ik denk dat hij mentaal gewoon niet de juiste instelling heeft. Ik mis die power, pit, zelfvertrouwen ergens in dat krullenkoppie.
Bearman is voor mijn gevoel de nieuwe Latifi.
Max geen kampioen. Even opschudding in 2025 en dan een mega drama seizoen in 2026 graag. 2021 seizoen 2.0 Lewis vs. Max