Lawson is dus de Saubers nog steeds niet voorbij
Class 3 rain coming
Ik vind dit echt veel te spannend haha
NEEEEEE
Noooooo chaosssss
Als McLaren fan had t voor mij lekker droog mogen blijven
Same!!! Leuk die chaos, maar niet met dit als resultaat
Nja dat we nu Albon P4 hebben maakt wel veel goed, alleen nog een Russell momentje nodig
Een ding is zeker:
Ik ben blij dat ik mijn wekker heb gezet om live te kijken
Kom op Lando, hou vol!!!
Ik was van plan nu nog een paar uurtjes te gaan slapen maar mn hartslag is 120 en ik ben klaarwakker
Ik heb niet gekeken maar heb duidelijk wat gemist . Lekker Lando
Ohhh ik zou echt heerlijk kunnen slapen. Alleen wordt mijn kind waarschijnlijk elk moment wakker
Vind het toch fijner als het om 14:00 oid begint
Zo dat was saai zeg
Hmm, ik vond het nog best een interessante race! Een paar prachtige teamradio momenten, de front wing van Tsunoda, wat mooie inhaalacties, het rempedaal van Norris, Haas op p7 en p10. Alleen snapte ik echt niks van Antonelli driver of the day? Waarvoor?
Oh ja, en:
Mood.
Ja er gebeurden wel wat dingen maar voor het grootste deel was het treintje rijden voor mijn gevoel, het circuit is ook niet mijn favoriet moet ik er wel bij zeggen
Ik vind Oscar echt heel cool haha
Leclerc, Hamilton en Gasly zijn gediskwalificeerd De autoās van Leclerc en Gasly bleken te licht te zijn en die van Hamilton had te veel slijtage aan zān skid block.
Interessantste gebeurt na de race
Ferrari Ferrariā¦
Hamilton krijgt in 2 races meteen de volledige Ferrari experience
Ja een betere Ferrari welkom kan ik me niet voorstellen, all or nothing, ontgroening at its finest
Ach, het zal Ferrari ook niet zijn als ze niet minstens 1x een doomsday hebben. Als dit die ene keer is en blijft hebben ze het straks alleen maar beter hopelijk