Oh wauw 'Red Bull neemt harde maatregel: Tsunoda vervangt tegenvallende Lawson al na twee races'
Zo, dat is drastisch. Wel heel benieuwd wat Tsunoda kan. Straks durft niemand het meer aan in die Red Bull.
Maar tis nog niet bevestigd hè.
Als Tsunoda nu ook faalt, wat niet heel onaannemelijk is, heeft Red Bull wel echt een probleem.
Als Max zegt toedeledokie kan het team wel opdoeken
Officieel bevestigd of niet, als het niet nu is dan wel over een maand, harde wereld is het zeg
Wat een chaos daar bij RedBull. Als Tsunoda ook niet lekker gaat, dan hebben ze mega problemen.
Ja ik vind het echt belachelijk paniekvoetbal dat ze Lawson na 2 (!!!) races alweer uit die auto gooien. Ik moet zeggen dat ik ook niet helemaal snapte waarom ze voor Lawson gingen, maar als je die keuze dan gemaakt hebt moet je hem wel een eerlijke kans gunnen. Twee races, waarvan 1 nog met sprintrace en dus maar 1 vrije training is absoluut geen eerlijke kans.
Verder denk ik dat die auto gewoon heel moeilijk te besturen is. Bijna alles teamgenoten van Verstappen vielen tegen, terwijl ze het daarna regelmatig wel weer prima doen bij andere teams. Ik heb dan ook zeer mijn twijfels of Yuki het beter gaat doen in de RB21. Ik denk dat hij veel onvoorspelbaarder en opvliegender is dus als het niet goed gaat kan hij ook nog eens gekke dingen gaan doen. Ik hoop zelf vooral dat ik ongelijk heb en dat Yuki als een trein gaat, want ik gun het hem wel hoor. Maar ik denk gewoon niet dat dat gaat gebeuren.
Ik ben ook heel bang dat Tsunoda helemaal niet goed gaan rijden bij RedBull zelf. De auto is alleen bestuurbaar door Max. Dat heeft Albon al eens in een interview gezegd, omdat Max een eigen specifieke manier van rijden heeft.
Ik hoop het mega voor Tsunoda, dat hij kan laten zien hoe goed hij is. Want hij heeft echt wel goed gereden afgelopen 2 races.
Redbull is gewoon stomme dingen aan het doen waar de rijders de dupe van worden.
Blijkbaar (weet niet of mijn bron 100% betrouwbaar is hoor, maar het klinkt ergens wel aannemelijk) had Honda miljoenen willen geven om Yuki vanaf het begin van het seizoen te laten starten. Dat heeft RedBull afgewezen en ze kozen voor Lawson. Na deze 2 tegenvallende races van Lawson, is RedBull gaan polsen bij Honda of ze nog steeds geld wilde neerleggen voor een zitje voor Yuki en dat wilde Honda wel, maar dan moet ie wel in Japan al rijden.
Ik vind het echt bizar hoe er bij RedBull gemanaged word, zo ga je toch niet met mensen om
Dit geloof ik direct, vond het al een raar toeval dat Yuki nog voor Japan zou overstappen.
Als Lawson het nu ineens beter doet dan Yuki is de grootste kans voor Max om kampioen te worden om over te stappen op RB want dan is die auto blijkbaar sneller
Huh?
Wat een quali!
Arme Lando. Wordt spannend morgen, benieuwd of Oscar voor hem gaat komen in t kampioenschap
Nou echt hè! Ik persoonlijk geef Oscar wel meer kans als ik zie hoe hij overal mee omgaat
Zag je Hamilton kijken naar het uitslagenbord, die lijkt ook te denken waar ben ik in terecht gekomen
Ja en Carlos P6, dat moet pijn doen
Ja Oscar for 2025 champion hoor 🥹
Leuke race, eerste beetje spannende race waar ik van heb genoten. Leuk om Charles op het podium te zien.
Nog leuker om Russell daar NIET te zien.
Antonelli heel tof dit
Ja dit was prachtig!
Wat een guppie is t ook
Kimiiiii 🥹
Zo ontzettend gaaf en zo knap van hem.
Ben heel benieuwd naar de toekomst, dit gaat er eentje worden met kampioenschappen.