Forum: meld problemen hier

Ik kom thuis niet op het forum, maar op mijn werk wel :innocent: :rofl: Beide via WiFi.

Ik kom juist op het werk niet meer op het forum. Niet vis Chrome en niet via explorer omdat de website niet veilig is. Telefoon heeft geen problemen. Ga wel zachtjes huilen als werk het geblokkeerd heeft dus ik hoop dat er ergens gewoon een fout zit haha.

Dit heb ik ook sinds deze week op mijn werklaptop! Ik gebruik Edge in een incognito-venster.

Ik had ook al een mailtje gestuurd maar kan via mijn laptop wel nog inloggen dus ik doe het ook even hier:

Ik ben op mijn telefoon uitgelogd en nu kan ik niet meer inloggen want ik weet mijn wachtwoord niet en als ik een inloglink vraag of een nieuw wachtwoord wil aanvragen dan komt er geen mail binnen. Meerdere keren geprobeerd (op verschillende browsers). Ook in mijn ongewenst en spam map gekeken.

Hierbij even een update over de problemen met het laten versturen van dingen: er was helaas een probleem met hotmail-adressen en dergelijke. Hier hebben we een aanpassing voor moeten maken.
Alles zou nu gewoon weer moeten aankomen. Zo niet, graag een pb naar @moderators of als je niet kunt inloggen per mail naar het adres vermeld in Over - Forum Feminarum.

1 like

Op de andere meldingen komen we zo spoedig mogelijk terug.

2 likes

Jaa top het werkt weer!

1 like

Is dit bij jou inmiddels al verholpen?

Ik heb dit nog steeds, ooooof mensen zitten toch echt te unliken en liken een hele tijd later.
Dus om er nu echt achter te komen @kali had jij m’n post in het nieuwstopic ge-unliked en daarna weer geliked misschien een uur nadat je m gewoon (de eerste keer) had geliked? Snap je m nog? :sweat_smile:

2 likes

Ik heb dit ook!

1 like

brb ff unliken en liken over een uur

2 likes

Nee ik heb het nog.

Nee! Maar ik heb dit ook regelmatig!

1 like

Oké gelukkig ik dacht ff dat jullie allemaal kut aan het doen waren. Is dit mysterie weer opgelost :thumbsup:

Bij mij sleept dit probleem nog steeds aan. Ik kan het forum niet bezoeken als ik wifi aan heb staan. Dan krijg ik dezelfde error als in mijn vorig bericht.
Als ik mobiele data aanzet is er geen probleem.

Een paar weken geleden kon ik ineens niet meer met WiFi op het forum (wel met mobiele data). We hebben toen een hele server-restart gedaan en uiteindelijk werkte het weer, maar ik las later dat anderen er ook last van hadden, dus het was denk ik toeval dat het toen weer werkte? Geen idee.

In elk geval, sinds gister kan ik met mijn telefoon niet meer op het forum, niet met WiFi, maar ook niet met mobiele data. Ik krijg geen foutmelding, de site laadt gewoon niet. Het laadbalkje blijft steken aan het begin.
Het lukt wel in de incognito-modus, en ik kan er ook gewoon op met mijn laptop en pc.

Ik weet dus niet of het nou aan mijn telefoon ligt, maar ik zag dat @Kerselaar ook een soortgelijk probleem heeft, dus denk het niet?

Helpt het als je je cachegeheugen en browsegeschiedenis verwijderd?

Nee helaas niet.

Ohja ik gebruik Chrome, ik weet niet of dat iets uitmaakt.

Hier ook nog steeds zelfde. Ik moet steeds wisselen tussen 4g en WiFi om af en toe iets te kunnen zien, maar steeds problemen met laden.

Ik heb het ook met Chrome. Cookies en geschiedenis verwijderen helpt niet