Forum: meld problemen hier

@LoLLeKeN @Hejira om welk thema gaat het? Anders hebben wij niet genoeg informatie.

Ik zal even een screenshot posten (vanaf computer is dit btw).
Ik heb de donkere modus aanstaan, maar is in feite t zelfde in lichte modus.

Heb dit nu gedaan maar de melding blijft staan, kan hem alleen niet aanklikken :sob:

Had ik ook, even opnieuw inloggen hielp bij mij!

1 like

Even opnieuw ingelogd en het is weg :tada: bedankt voor de tip

1 like

Ik heb sinds een tijdje dat mn browser steeds compleet vastloopt als ik een emoji wil kiezen. Volgens mij sinds de serverwissel. Ik gebruik chrome op een chromebook

Ik heb nu in het wandel topic dat ik foto’s wilde uploaden, maar het laden hiervan wilde niet vlotten. Het blijft op 28% staan en blijft maar “draaien”. Nu heb ik de volledige tekst verwijderd (en dus ook de foto’s), maar hij blijft maar draaien. Kan ook geen antwoord meer posten, omdat ik niet kan verzenden zo lang de “upload” niet compleet is. Als ik het antwoord verwijder (prullenbak) en een nieuwe reactie wil plaatsen, komt het nog steeds tevoorschijn dat hij iets aan het uploaden is. Maar ik had alles dus al verwijderd :thinking:

Ik gebruik Chrome op mijn mobiel (Motorola Moto C Plus).

Er blijft bij mij een 1 bij het envelopje staan terwijl ik geen nieuwe berichten heb

Ja dit heb ik ook een paar keer gehad, na verloop van tijd gaat het wel weg maar duurt best even.

Ik heb sinds de update soms dat ik een melding een aantal uur later nog een keer krijg. Dus nu iets van vanochtend en vanochtend iets van gisteravond.
Hebben meer mensen dit toevallig?

5 likes

Is er een manier om de achtergrondkleur bij privéberichten te wijzigen? Nu is die ineens pastelkleurig terwijl de tekst wit is, dus bijna niet leesbaar.
(Bij donker thema.)

kun je niet zelf maar gaan we naar kijken!

2 likes

Heb ik zelf ook nog steeds. Slecht voor mijn brein

Oh dit heb ik ook. Ik dacht dat dat dan betekende dat iemand het per ongeluk had geliked en snel weer de like heeft weggehaald, omdat ik ook vaak lees dat mensen nu per ongeluk dingen liken tijdens het scrollen

Haha dit dacht ik eerst ook! En de like blijft wel staan, dus ik dacht dat mensen nog zaten te unliken en dan weer liken.
Maar nu heb ik het best vaak en zitten er soms uren tussen dat het denk ik geen toeval is?

Ja duurt wel even maar uiteindelijk…

Bij mij was het na 2 dagen weg!

Dat het getalletje soms blijft staan is helaas een bekend probleem. Het is gerapporteerd, hopelijk wordt het snel opgelost.

Vraagje: soms klik ik per ongeluk op het prullenbakje en verwijder ik een post die ik helemaal niet weg wilde, nu lijkt er een functie bij te staan van “post herstellen” maar dat werkt niet (url kan niet opgevraagd worden oid.), of is die knop voor iets anders? Het is zeker niet mogelijk om een dubbele knop in te bouwen dat je eerst moet bevestigen dat je het echt wil verwijderen voor de mensen met lompe vingers? :sweat_smile:

1 like

Zou je een screenshot kunnen maken hiervan? Kan dit niet plaatsen…