Forum: meld problemen hier

Sst. Laat mij nou even ongezien fouten maken.

2 likes

hoi allemaal,

mijn excuses voor de meldingen die jullie hebben gekregen over het eerste wjekw topic. uiteraard niet de bedoeling! dit gaat over het werkbaar maken van het te grote topic zoals jullie begrepen zullen hebben.
ga nu uitzoeken hoe jullie hier geen last van hoeven te hebben!

2 likes

Ik kan geen foto’s meer plaatsen? Hij blijft alleen op 100% hangen en verder gebeurt er niks

Sorry voor de trage reactie - ik was even druk bezig met werk. In het kort: Ik heb de server weer vermanend toegesproken en verteld dat het ding zich weer netjes moet gedragen. Of, met meer geekery: ik heb de PostgreSQL-query afgeschoten die voor de vreselijke vertraging zorgt.

We weten waar het probleem zit, en we weten zelfs wat we moeten doen om het probleem te verhelpen. Wat we aan het uitzoeken zijn is wat we kunnen doen om het probleem structureel te verhelpen zodat het in zijn geheel niet meer voorkomt. Dat is niet helemaal triviaal helaas, want we willen wel een oplossing die onderhoudbaar is enzo.

Maar een van de belangrijkste stappen is dus genomen: weten waar het precies vandaan komt.

Vooralsnog ga ik er helaas van uit dat deze problemen nog wel even aanhouden. We worden gelukkig wel telkens handiger in het zien en oplossen ervan.

3 likes

Nou je toespraak heeft geholpen. Inmiddels lukt het weer om een foto te posten dus thanks.
Moet trouwens altijd lachen om jouw posts haha je verwoord het altijd zo droog

2 likes

Ja, weet je, de server is nogal picky voor wat betreft memes. 't Ding heeft er al een heleboel gezien en heeft ook nog eens een heel specifieke smaak. Memes die het goed doen zijn memes over quantummechanica, marvin the paranoid android, wiskunde-grappen en verlepte soapsterren.

Heb je trouwens ook wel een vers batterijtje geofferd aan de god van de electronen?

Zonder gekheid: De server was weer even druk met wat onhandigheid dus ik heb hem weer even tot de orde geroepen. Sorry voor de overlast! Wil je het nog eens proberen?

Groet! Bas

10 likes

Ik denk niet dat het al gemeld is, maar als ik op de polls stem in het “stel hier je persoonlijke vraag-topic” dan krijg ik een internal server error. Ik kan wel op oke klikken bij de melding en dan gaat het weg

2 likes

Die had ik ook inderdaad

2 likes

Yes, bij mij dezelfde foutmelding

is het alleen deze handeling waarbij dit gebeurt bij jullie?

Yes, en alleen in het “stel hier je persoonlijke vraag-topic”

1 like

Ik heb het ook als ik een Samenvatting wil uitklappen.

1 like

Oh dear. Hebben jullie soms een persoonlijke vraag gesteld waar de server van moet blozen?

Ik zal even kijken of ik wat kan vinden!

@Nivi, @Squidy, @Modena, @Bathwater, @Kerselaar

Er zat een glitch in de matrix. Ik heb die netjes gladgestreken, als het goed is werkt het weer allemaal zoals het hoort. Let aub wel even op: Je moet de pagina volledig herladen. Dus in je browser op reload klikken.

Willen jullie eens testen?

1 like

Ja, doet het weer allemaal! Bedankt!

1 like

Bij mij ook! @anon25548216

2 likes

bij mij is het ook in orde

2 likes

Ik krijg nu steeds deze melding bij het ‘Stel je persoonlijke vraag’-topic. Bij alle andere topics heb ik het niet en vanmiddag was er nog niets aan de hand.

Wil je eens de hele pagina refreshen? Of evt tabblad sluiten en opnieuw openen?