Forum: meld problemen hier

Hier ook problemen met laden en de error pop-up.

"goede"morgen… bedankt! er wordt naar gekeken inmiddels!

1 like

Bij alle topics zie ik staan van bv 59 van de 60 post maar bij wat je even kwijt wilt staat alleen dan 59. Is dit normaal? Want nu kan ik nooit naar de laatste post springen want ik weet niet welk nummer dat is.

maar hoe gaan we dat vieren?

Als je erop klikt kun je “schuiven” naar posts

1 like

Ik heb dit ook en ik zie steeds minder avatars

Mijn ongelezen topic gaan niet meer weg. Dus ik heb ze wel gelezen natuurlijk, maar er blijft dan een blauw bolletje staan met het aantal ongelezen posts en bij mijn ongelezen topics blijven ze staan.

3 likes

Same here. Krijg ook de 502 error. Samsung Note 4 chrome.

Ik heb hetzelfde probleem! Huawei P smart chrome

Idem, bekijk het forum op m’n macbook

Hier ook al een paar keer

Zoiets heb ik ook. Hij houd bij mij niet meer bij wat ik heb gelezen. En de topic titels worden ook niet meer lichtgrijs

Bij de 2e foto lukte het me ook helemaal niet meer om op het forum te komen. Een paar minuten later gelukkig wel weer.

Ik krijg een 502 code als ik wil posten in het wat je even kwijt wil topic

Ik heb deze meldingen ook een paar x gehad de afgelopen week. Dan kan ik iig een kwartier niet op het forum. De 502 code had ik vandaag voor het eerst toen ik wou posten.

1 like

Hallo allemaal,

vanmiddag was er enige tijd sprake van performanceproblemen. Dat uitte zich in allerlei kleine issues zoals de bolletjes, error 500 en dat soort zaken. Oorzaak was hoge belasting van de database. Een reboot van de database zou de problemen verholpen moeten hebben.
Dit wordt nog nader onderzocht. Mochten er toch nog issues zijn horen we het graag.
Excuses voor het ongemak!

Nescio

4 likes

Ik heb 't bolletjesprobleem in elk geval nog

2 likes

Ah hier kwam ik voor naar dit topic. Ik kan (nog steeds) niks posten in het wat je even kwijt wil topic, krijg foutmelding 502. Heb al eens mn browser afgesloten en opnieuw geopend maar geen verschil.
Hoop dat deze post wel geplaatst wordt.:sweat_smile:

1 like

De bolletjes gaan niet weg als ik een topic helemaal heb gelezen. Elke keer als ik op de titel klik ga ik weer terug naar het bericht waar ik was gebleven voordat ik errors kreeg. Terwijl ik dus daarna nog heb gelezen.

2 likes

Zelfde probleem! Topics gelezen maar blijven op ongelezen. Lees nu mee op Iphone 7

1 like