Forum: meld problemen hier

Denk het wel haha, bij mij komt er wel een video

Er staan op dit moment ook geen gepinde topics bovenaan.

Ah, dat verklaart het! Vond het forum er zo gek uit zien ineens dus dacht dat ik perongeluk ergens op geklikt had :sweat_smile:

Niet heel belangrijk maar ik krijg de laaste week ineens sommige notificaties twee keer. Dan heb ik eem melding, klik op mijn plaatje om hem te zien en dan is hij weg. En dan een paar uur later heb ik dezelfde melding weer.

Via de YouTube app op mijn telefoon doe ik het zo:


En dan gewoon plakken en ik krijg dan altijd gewoon de video in mijn post en dus niet alleen de link. (Android, Chrome als dat nog iets uitmaakt haha)

1 like

Sinds vanmiddag scrolt het forum niet meer naar beneden maar blijft het hangen op de soort van homepage. Hebben meer mensen hier last van?

1 like

Bedoel je dat als je op de homepage op de lijst met topics omlaag scrollt, de oudere topics biet worden ingeladen?

Welke telefoon heb je met welke versie besturingssysteem?

Heb je al geprobeerd om je browser op je telefoon af te sluiten en opnieuw te starten en heb je al geprobeerd om evt je hele telefoon uit en aan te zetten?

Jep, hij laadt het ‘volgende scherm naar beneden’ niet.

Samsung S8, Android 8.0.0

Ik ga opnieuw opstarten nu proberen!

1 like

Nope werkt niet
Misschien overbodig maar hierbij een screenshot:

Hier kun je zien dat ik hem probeer te slepen om te laten laden haha

1 like

Ik heb ook wel eens dat het een link blijft, vaak als ik dan een extra enter doe zeg maar, dan wordt het wel een filmpje.

1 like

ik werd net vanzelf uitgelogd en kreeg toen deze error:


nu is het voorlopig weer oke

Ja jullie zijn druktemakers op het forum! Zoveel dat de huidige server tegen zijn limieten aan begint te lopen!

Maar de nieuwe server heb ik dit weekend klaargemaakt en is zojuist vertrokken richting het datacenter.

Ergens in de aankomende dagen ga ik dan het forum overzetten. Dat wordt nog officieel aangekondigd hoor, want dan mort het forum even down. (In technische termen: het gaat over van Xen naar KVM met daarop Proxmox voor het beheer. Dus ik moet even de virtuele harddisks ombouwen.)

Als ik op mijn telefoon zit, kan ik geen tekst (gedeelte van een post) meer selecteren om bijvoorbeeld te kopiëren of citeren. Klopt dit?

Err, dat zou niet moeten. Wanneer is het stuk gegaan? En heb je al geprobeerd om je telefoon opnieuw op te starten?

1 like

Ik merkte het op sinds zaterdag avond denk ik. Deze ochtend kan ik het trouwens wel weer gewoon! Zonder mijn mobiel tussentijds te hebben opgestart.

1 like


Ik krijg deze melding bij bijna elke reactie, de reactie is dan wel gewoon geplaatst maar onder beeld blijft wel zo’n blauw balkje staan met een bericht dat je aan het maken bent.

1 like

Hmm, dat is wel heel maf. Ik ga wel even kijken wat dat kan zijn, want deze is nieuw voor me.

Heb je dit in alle topics of in een paar specifieke topics alleen?

Daar heb ik eigenlijk niet op gelet dus durf ik niet te zeggen, ga er even op letten!

1 like

Hier ook ‘last’ van.

Vorige week het een en ander aangeschaft door @anon25548216 om het forum soepeler te laten draaien.