Forum: meld problemen hier

Ik heb geen toegang tot Members Only maar zie toch wat Zwanger&Kinderen topics in mijn lijst staan. Deze zijn toch allemaal MO?

Wilde dit eventuele foutje dan even melden☺

Dat is geen foutje. Alleen topics waar gevoelige en/of persoonlijke info wordt gedeeld zijn MO.

1 like

Hoi, sorry dat ik even niet eerder heb gereageerd. Ik dacht dat als ik gewoon doe alsof het er niet is, het dan ook gewoon voorbij zou gaan. Maar blijkbaar werkt die tactiek niet helemaal!

(Zonder gekheid: Sorry, ik had het effe druk met werk enzo :confused: )

Ik vind het een gek probleem. Het feit dat je telefoon het eerst goed doet maar na een tijdje niet meer suggereert dat de browser op een of andere manier volloopt ofzo. Het forum is wat dat betreft wel een beetje een maf ding - het doet zich voor als een webpagina terwijl het eigenlijk een heel groot javascript is. En dat verwart sommige browsers, vaak in combinatie met plugins.

Het vervelende is dat ik het niet gereproduceerd krijg zelf, dus ik weet ook niet zo goed of er sowieso iets is dat ik kan doen helaas. Heb je al gekeken of er updates voor je browser zijn? En zou je wellicht eens in Firefox willen proberen om te zien of je daar de problemen ook hebt?

Sorry voor de ongemakken!

Ik zie geen vakjes bij meerkeuzepolls!

Zie ook

Never mind, cookies wissen hielp. Ik laat de reactie staan voor het geval andere mensen het ook hebben :slight_smile:
Edit: oke toch niet meer, kzal straks nog eens uitproberen wanneer wel/niet

Hoi! Sorry voor de trage reactie! De internetverbinding heeft bij ons thuis er even geen zin meer in dus staat te klapperen als een gek, en daardoor zijn we hier ook wat slecht bereikbaar.

Wat betreft dit probleem: Dat is wel maf zeg. Ik ga even op onderzoek uit zolang het mag van de internetverbinding!

Ik kjk nu even en het maffe is dat ik het niet kan reproduceren op mijn laptop. Zie hier screenshot van de laatste quiz:

Ninja-edit: ik ben een sufferd. Never mind.

Hier heb je ook dubbele tussen staan. Rozevarken bv.

1 like

Ja, ik ben een ei (en internet is weer stuk, na 3 minuten pret…)

Hallo, geen urgent probleem maar hopelijk wel op te lossen want zo kan ik niet lekker lui op m’n zij forum lezen: Als ik mijn telefoon kantel, kantelt het forum altijd mee. Ook al heb ik m’n scherm vergrendeld in “staand”, zeg maar. Andere apps kantelen niet mee. Ik gebruik een Samsung Galaxy S8+ en lees in Chrome.

Hmm, dat is een interessant probleem zeg! Daar heb ik nog niks van gehoord. Ik ga kijken of ik daar wat van kan vinden, maar ik ga wel even op zoek. Garantie totaan de deur alleen vrees ik :frowning:

1 like

Ik hoor het wel! Weet niet of dit relevant is maar ik heb het forum opgeslagen als een soort app of zo of snelkoppeling of weet ik veel wat

Screenshot_20181203-225200_Samsung%20Experience%20Home

Ik open dus niet de Chrome app en surf dan naar de website (geen idee of dit relevant is hoor hahaha)

vlgens mij maakt dat niet zo uit - het is een snelkoppeling inderdaad, die direct de browser opent en naar deze url gaat.

1 like

Op mobiel? Ik heb dit ook, maar dan dat ik weer omhoog moet scrollen dat die balk weer tevoorschijn komt. En soms doet hij het dan nog maar voor een seconde en verdwijnt dan weer. Erg irritant.

Ja ik vind dit eigenlijk ook redelijk vervelend want je kunt zo vanuit een topic ook niet goed op je avatar klikken als je een melding hebt.

Het is voor @anon25548216 altijd fijn om even een screenshot toe te voegen als dat lukt.

1 like

Ja eens! Ik denk dat het gewoon even wennen is eigenlijk? Naar beneden scrollen = topictitel in balk. Naar boven scrollen = avatar in balk. Ik ben er eigenlijk al wel aan gewend en vind het wel fijn zo.

2 likes

Ja dit werkt bij mij ook zo! Vind dit juist heel fijn om makkelijk te zien in welk topic je zit, was voorheen meer moeite vind ik.

1 like

Wat gebeurt er als je op het kleine logootje klikt, dus het oranje/groene/blauwe spraakwolkje?

Dat is irritant zeg!

Het slechte nieuws is dat ik dit niet 123 kan fixen, het goede nieuws is wel dat dit volgens mij alleen in Alien Night zit en niet in een van de andere themes. Wellicht is er een ander bij die je leuk vindt?

1 like

Btw: wat vind je van het Dark theme? Of is die te donker?