Forum: meld problemen hier

Totaal maf. Ik zal eens gaan uitvogelen waar het in zit en kijken of dit gefixt kan worden. Lastig!

Laatste check nog (als je zin hebt): kun en wil je met een andere browser eens kijken?

1 like

Ik denk dat die like per ongeluk is gegaan tijdens het scrollen :sweat_smile:. Ik heb er in ieder geval geen last van!

1 like

Ik ervaar alles hetzelfde als wat @Enthusiasm beschrijft (alleen met dat thema, alleen op de laptop, in Chrome), en ik heb even voor je in een andere browser gekeken (Edge). Daar gebeurt het ook:

image

3 likes

ik ben hier weer hoor

dit krijg ik als ik het stel hier je persoonlijke vraag topic wil laden:

Stukmakert.

Ik kijk even!

Geen idee of jij het was hoor, maar het is wel ergens mis. Gebeurt helaas heeeel soms, ik weet alleen niet waarom. Maar ik fix het wel even, alleen moet ik daarvoor een paar berichten offeren:/

Ik heb even gekeken en ik vrees dat het inderdaad jouw post was die dingen in de war bracht.

Overigens: Dat betekent dus niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan hoor - heel af en toe is het forum een beetje in de war met polls en ik weet helaas niet waardoor vooralsnog. Maar gelukkig heb k wel alle andere posts weer terug weten te krijgen!

1 like

Op m’n telefoon kan ik niet inloggen op het forum. Ik kan dus wel meelezen, maar niet meeposten, alleen via m’n laptop. Ik heb een (oude) Samsung mobiel en zowel op Chrome als Internet doet hij het niet. Nu was dit probleem met Samsung al langer bekend en ik vroeg me af of daar nog ontwikkelingen in zijn? Ik heb namelijk geen geheugen over om iets anders dan Chrome te installeren, waardoor die oplossing mij niet helpt.

Ik krijg het blauwe bolletje van de chat niet weg, nadat ik perongeluk de chat aanklikte. Help?

Ik heb de laatste 3 dagen weer dat het klikken niet klopt op mijn telefoon. Dus als ik dan op antwoorden wil klikken, dan klik ik een stuk erboven. Dit was een maand of 2 geleden ook. Ik hoop dat ik het goed uitleg :see_no_evil: Niet constant trouwens.

1 like

Oh, ja, dit had ik gisteren ook!

En ik heb op m’n mobiel dat de knop voor terug (als je naar boven naar een gequote bericht bent gegaan) het niet doet.

1 like

heb je hem in je instellingen bij voorkeuren al zo staan dat je m verbergt? denk dat dat nog even moet gebeuren, als je het niet in beeld wilt hebben.

Ik heb dit nu eigenlijk constant op mn mobiel. Als ik dan op antwoorden wil klikken, denkt hij dat ik ergens in de tekst klik. Ik kan nu dus niet meer op mn mobiel ergens nog op reageren

@Insouciance, @FrozenFlame: Hebben jullie dit probleem nu nog steeds? Indien ja, kunnen jullie me dan wat informatie sturen?

  • Welke theme gebruik je
  • Welke mobiel met welke versie besturingssysteem
  • Heb je al eens geprobeerd om de browser en de mobiel opnieuw op te starten?
  • Screenshot met daarop aangegeven in tekeningetje ofzo waar je moet klikken om welk knopje in te drukken (zodat we beetje idee hebben hoe groot de offset is)
  • Heb je dit ook met een ander theme?

Dan kan ik verder gaan zoeken en contact met ontwikkelaars opnemen!

Dank vast! :slight_smile:

  • Discourse classic
  • Samsung Galaxy S8 met Android 8.0.0
  • Als ik de browser opnieuw opstart, verandert er niks. Als ik het tabblad sluit en een nieuwe open, dan doet hij het even weer goed. Ik heb nog niet precies ontdekt wanneer het weer mis gaat, ik kan soms ook de browser een aantal keer sluiten en openen zonder probleem en dan ineens doet hij raar.

  • Ik tikte op de antwoorden knop en vervolgens denkt het forum dat ik tik waar de cursor staat. Hij denkt dus dat ik hoger klik dan ik daadwerkelijk tik.
  • Ik heb nog geen ander theme geprobeerd, maar dat zal ik eens doen!
  • Battle Axe 1.0
  • Samsung Galaxy S8+ met Android versie 8.0.0
  • Als ik het probleem heb en vervolgens de browser afsluit en opnieuw opstart werkt het weer zoals het hoort. Soms moet ik dit 2x herhalen (dus afsluiten-opstarten). Maar het is niet dat ik het constant heb en ik heb ook nog geen aanwijsbare aanleiding kunnen vinden. Zoals bijvoorbeeld dat het zou gebeuren in een bepaald topic.
  • Groen is waar ik op mijn scherm klik en rood is waar hij reageert (ik hoop dat het duidelijk is zo) Ik wil dus op antwoorden klikken, maar kom ineens in het tekstvlak, of soms op dikgedrukte tekst. (Je kan trouwens in mijn aanbevolen woorden zien dat ik vaak boodschappelijstjes maak met deze sterretjes hahah)
  • Ander theme heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Al is het geen onoverkomelijk iets :blush:

2 likes

@tukker

hoi admin, hier ben ik weer een weekje later.
ik zit op mijn laptop en zie het weer, dus ik dacht ik vraag eventjes of hier al naar gekeken was. :smiley:

Jullie zijn ook met velen rond deze tijd.
Maar fear not! Nieuw speelgoed is onderweg:

(Vinden ze leuk die computerjongens, plaatjes van servers.)

Voor de nerds onder ons: snellere server waar dit forum op komt te draaien: Dual octocore, 96GB RAM, 2x2T SSD in RAID1. (Niet alles is voor het forum hoor, 96GB is wel een beetje ceel van het goede.)

Ik ben nog even bezig met de laatste testen en installatie, dan gaat deze het rek in.

11 likes

Ik weet niet zeker of dit het goede topic is, dus sorry als dit ergens anders hoort, maar ik zie geen gepinde topics meer bovenaan. Weet iemand hoe ik dit kan fiksen?
Edit: denk dat het in vragen aan de mods en admin hoort, sorry! Dubbel plaatsen is ook zowat dus ik laat het hier maar staan :sweat_smile:

Gewoon de link plakken! Dan wordt er vanzelf een video van gemaakt die je kunt afspelen