Forum: meld problemen hier

Helaas kan hier ook niet kiezen.

Weird. Heb je dit in alle themes?

En weet je toevallig welke versie android je draait?

grom

Maf is het toch. Het maffe is dat de stemmen niet dubbel staan in de database. Dus het gaat echt ergens mis bij de weergave/vormgeving!

Dat is ergerlijk - ik ga even een berichtje naar de ontwikkelaar van het theme sturen. Gaat wel even duren voor het gefixt is denk ik alleen.

1 like

Ik heb nu een ander thema en nu doet hij het wel!
Android draait op 8.0.0.

Edit:even alle andere thema’s getest en als ik weer terug ga naar de oude dan weer niet. De rest doet het. Dus ik ga gewoon op een ander thema.

2 likes

Nou ik heb wat geks. Als ik op iemands profiel klik en het is een verborgen profiel, doet m’n terugknop het niet. Ik moet dan echt linksboven op het spreekwolkje/forumnaam klikken om weg te komen, want met de terugknop gebeurt er gewoon niks. Bij openbare profielen heb ik dit probleem niet. Ik zit op Chrome via Android en heb het Dark thema.
Edit: Android 7.0, als dat helpt

3 likes

Dit heb ik ook! Maar dan op safari op een iPhone. Thema Default.

2 likes

Ik heb sinds vanmorgen wat issues met scrollen op mn telefoon. Als ik een beetje naar beneden scroll, springt ie ineens helemaal naar het einde van het topic. Zijn er meer mensen die dit ook hebben of ligt dit aan mijn telefoon?

1 like

Ja dit heb ik altijd al. Dat als je iets terug wil scrollen hij gelijk een heel stuk teruggaat. Irritant :sleepy:

4 likes

Hmm, wat gebeurt er als je het scherm een kwartslag draait?

Lastig, deze!

Ik ontdek door jouw post pas dat er zo’n icoontje is.
Die heb ik bij mezelf nog nooit gezien

@anon25548216 hoe kan dit? Ik heb niks ingeschakeld.

kijk eens naar de instelling ‘Automatically track topics I enter’ als je wilt? en ’ When I post in a topic, set that topic to’. Je vindt dit in je voorkeuren onder Notificaties.

Hoi ik vind dit vervelend. Die 2 replies dn gaat tie automatisch naar 1 replie maar die andere moet je zoeken. Is er een thema of iets waarmee je dat niet hebt.

1 like

Oh ohhh. Ik heb weer dat dat de cursor ergens boven waar je tikt verschijnt. En dan kan ik niet op de antwoorden knop drukken want dan selecteert hij tekst erboven.

1 like

Het ging bij mij een tijd goed na de vorige keer dat ik het hier ook aangegeven had, maar nu sinds een paar dagen heb ik dit ook weer regelmatig.

Hallooo, ik krijg deze melding een aantal keer achter elkaar (in verschillende topics en met en zonder wifi, wel alleen op mijn telefoon)

Ik zie geen afbeeldingen meer naast een topictitel in de forumlijst. Is dat nieuw of gaat er iets mis?

Ik heb vanochtend vroeg (nouja, vannacht) het forum van een aantal updates en bugfixes voorzien en nu werkt je profiel weer!

Dat is tijdelijk, met de update is ook een verbetering toegevoegd waarbij het forum eerst afbeeldingen in hele lage resolutie laat zien en later pas vervangt door dezelfde afbeelding in hogere resolutie. Dan werkt het sneller, vooral op mobiele aplaraten. Alleen moeten de afbeeldingen in het forum allemaal nog even worden omgerekend en dat duurt heel eventjes (jullie hebben heel veel afbeeldingen inmiddels geüpload!).

Dus dit probleem verdwijnt vanzelf.

1 like