Forum: meld problemen hier

Ik kan bij meerkeuze vragen niet reageren. Eerder kon ik dit altijd wel. Ik heb al mijn cookies etc al gewist en uitgelogd etc.

Dat is heel maf! Ik zie het zelf namelijk alleen in Alien night. Heel raar, ik zal eens kijken of ik toch nog iets kan vinden.

1 like

Testpoll met meerkeuze, minimaal 2 opties kiezen.

  • Ik heb dit probleem niet
  • Ik heb het probleem wel
  • Ik vind admin2 een held
  • Admin2 wil hiermee testen
  • Err, eerst koffie?

0 stemmers

1 like

Oh ik had ook nog een dingetje over het Alien Theme, in de nachtmodus op mobiel is de tekst bij het typen van een nieuw bericht (net als de topictitel trouwens als je in een topic zit) niet wit maar zwart, dus je ziet niet wat je typt. Is opzich wel makkelijk op te lossen door even naar dagmodus te gaan, weet ook niet hoeveel je aan kan passen in die themes. Ik heb m’n telefoon niet bij de hand nu maar kan straks eventueel een screenshot maken.

Hij laat bij mij mensen weer dubbel zien bij uitslagen van polls.

Helaas kan hier ook niet kiezen.

Weird. Heb je dit in alle themes?

En weet je toevallig welke versie android je draait?

grom

Maf is het toch. Het maffe is dat de stemmen niet dubbel staan in de database. Dus het gaat echt ergens mis bij de weergave/vormgeving!

Dat is ergerlijk - ik ga even een berichtje naar de ontwikkelaar van het theme sturen. Gaat wel even duren voor het gefixt is denk ik alleen.

1 like

Ik heb nu een ander thema en nu doet hij het wel!
Android draait op 8.0.0.

Edit:even alle andere thema’s getest en als ik weer terug ga naar de oude dan weer niet. De rest doet het. Dus ik ga gewoon op een ander thema.

2 likes

Nou ik heb wat geks. Als ik op iemands profiel klik en het is een verborgen profiel, doet m’n terugknop het niet. Ik moet dan echt linksboven op het spreekwolkje/forumnaam klikken om weg te komen, want met de terugknop gebeurt er gewoon niks. Bij openbare profielen heb ik dit probleem niet. Ik zit op Chrome via Android en heb het Dark thema.
Edit: Android 7.0, als dat helpt

3 likes

Dit heb ik ook! Maar dan op safari op een iPhone. Thema Default.

2 likes

Ik heb sinds vanmorgen wat issues met scrollen op mn telefoon. Als ik een beetje naar beneden scroll, springt ie ineens helemaal naar het einde van het topic. Zijn er meer mensen die dit ook hebben of ligt dit aan mijn telefoon?

1 like

Ja dit heb ik altijd al. Dat als je iets terug wil scrollen hij gelijk een heel stuk teruggaat. Irritant :sleepy:

4 likes

Hmm, wat gebeurt er als je het scherm een kwartslag draait?

Lastig, deze!

Ik ontdek door jouw post pas dat er zo’n icoontje is.
Die heb ik bij mezelf nog nooit gezien


@anon25548216 hoe kan dit? Ik heb niks ingeschakeld.

kijk eens naar de instelling ‘Automatically track topics I enter’ als je wilt? en ’ When I post in a topic, set that topic to’. Je vindt dit in je voorkeuren onder Notificaties.

Hoi ik vind dit vervelend. Die 2 replies dn gaat tie automatisch naar 1 replie maar die andere moet je zoeken. Is er een thema of iets waarmee je dat niet hebt.

1 like

Oh ohhh. Ik heb weer dat dat de cursor ergens boven waar je tikt verschijnt. En dan kan ik niet op de antwoorden knop drukken want dan selecteert hij tekst erboven.

1 like