Forum: meld problemen hier

Nou, ik ben bang dat als jij de enige bent die dit heeft, dat het dan niet het thema is want dan zouden er meer mensen last van meoten hebben :wink:

Maar, heb je al eens geprobeerd om

  • tabbladen te sluiten
  • browser helemaal af te sluiten op je telefoon en opnieuw te openen
  • telefoon in zijn geheel opnieuw te starten

want ik ben benieuwd wat dat doet.

Welke theme gebruiken jij en @Grey?

Ik ook! Het is bij mij ook sinds vandaag idd.

Ik heb ook default en er last van.

willen jullie eens Discourse Classic proberen?

@grey, @flwhrs, @Colaatje

@anon25548216

Ik heb stiekem weer teruggewiseld naar material design for discourse en het “springen” is terug. Kom er net achter dat ik net als @Enthusiasm geen (zichtbare) bewerk-knop heb. Echter kan ik gewoon bewerken als ik op de plek druk waar normaal die knop zit.

1 like

Oké dus toch niet de enige haha
En toevallig ook gekeken naar die vergrote foto’s? :grin:

Ik heb dit ook, in material design

Heb overigens alles uitgezet en aangezet zoals je vroeg :hugs: maar die problemen zijn er nog steeds @hierboven

Ah kijk, dan is het dus inderdaad specifiek dat theme. Ik zal de maker eens vragen of die dit kan fixen!

3 likes

Ik ging net dit truukje doen maar verwijderde toen mn post; de delete knop is dus ook onzichtbaar :sweat_smile:

1 like

Hoi, n.a.v. wat ik eerder hierboven heb aangegeven; ik lijk nog een paar extra buttons te missen.

1 like

Ja maf is dat.

Ik heb ook een iPhone en ik zie alle knopjes wel nl. Heb je je browser al eens opnieuw gestart of je telefoon helemaal opnieuw opgestart?

Material design trouwens!

Ik probeer een topic aan te maken maar dat lukt niet omdat er staat “Chose at least 9 tags” en de tags waaruit ik kan kiezen kloppen allemaal niet, maar ik kan ook geen tags maken :angry: iemand een idee?

ik heb je post even verplaatst vanuit wjekw. ik kan het probleem bevestigen maar heb de oplossing nog niet. wordt vervolgd.

1 like

Op mijn tablet (Samsung Galaxy Tab A) gaat het scrollen zeer moeizaam. Het laden van nieuwe reacties gaat hierbij dus erg traag. Ik merk dat het specifiek alleen bij dit forum gebeurt :frowning:

Hoi,

Heb je al eens geprobeerd om

  • Browser te herstarten
  • Telefoon te herstarten
  • Cookies te verwijderen

(In die volgorde ook als het mag).

Het wordt even puzzelen om te achterhalen waar het precies misgaat maar ik weet zeker dat we het kunnen oplossen hoor.

1 like

Hee mods,

Ik krijg op mijn telefoon de heletijd deze melding, weet niet of het aan mij ligt maar dacht meld het even.

Hoi!

Ik heb geen idee waarom je dat krijgt. Als dat gebeurt, kun je dan eens testen op een computer of tablet? Ik ben benieuwd of die ook meldt dat de site niet beschikbaar is.

Mogelijk is het wel het gevolg van het feit dat je telefoontje soms even de verbinding met het internet in eht algemeen kwijt raakt. Je telefoontje vraagt namelijk periodiek aan de site ‘is er al wat nieuws?’ en als je telefoontje dan geen internetverbinding heeft, dan is de site ook neit bereikbaar.

Dan is het dus van belang om te gaan achterhalen waarom de internetverbinding van je telefoontje loopt te klapperen.

1 like

Hoi!

Ik vind het maar een eigenaardig probleem - ik ben het nog niet eerder tegengekomen!

‘Have you tried turning it off and on again?’

MAar zonder gekheid: kun je eens proberen wat er gebeurt als je in volgorde:

  1. Je webbrowser opnieuw start
  2. Je telefoontje opnieuw start
  3. Een ander theme kiest
  4. Je cookies in je browser weggooit?

Ik ben erg benieuwd!