Forum: meld problemen hier

Made me laugh

‘Je mobiele communicatiehub’

3 likes

Nee op de tablet of laptop krijg ik deze melding niet. Heb het vandaag nog 1 neet gehad en toen deed ie het gewoon weer op mijn telefoontje :joy::joy:

1 like

You don’t want to end up in the middle of invalid memory!

1 like

Het forum doet wat gek bij mij (de gebruikers die het laatste bericht in een topic plaatsten staan helemaal rechts buiten het witte deel waar ze normaal staan):


Thema’s is Battle Axe 1.0, de browser is chrome op een windows laptop, heb het niet op gsm. Ik heb het niet in de topics.
Opnieuw in- en uitloggen/refreshen helpt niet. Als ik een ander thema kies is het opgelost, maar in die vind ik het forum niet fijn lezen.
Het is niet echt een groot probleem maar zou graag in m’n vertrouwde theme forummen :sweat_smile:

edit: ondertussen is het probleem weggegaan/opgelost

Hai!

Sorry, beetje late reactie, maar er is een update aan het theme doorgevoerd en die heeft het gefixed! Had je gelukkig al gezien :slight_smile:

1 like

Alle topics staan ineens een stuk verder uit elkaar omdat de avatars van reageerders onder elkaar staan ipv naast elkaar, zoals eerst. Hebben anderen hier ook last van?

1 like

Ja hier ook!

omgyes

1 like

Meer mensen die last hebben van het forum icm Google Chrome? Via Chrome krijg ik steeds deze melding . Via internet Explorer doet wel alles het.

Misschien komt het door de nieuwe update van chrome? Heb er zelf geen last van maar heb wel net de update gedaan

Ja ik weet het niet , eens kijken wanneer de laatste update is geweest.

Probeer je browser eens te herstarten en je cookies en cache te wissen? Ik denk dat dat de issues fixt.

1 like

The nerd is now in session.

Hmm, die is nieuw. Wat voor browser gebruik je? Welk systeem? Mobiel of laptop/desktop? Welk apparaatje?

Ja dat klopt. Dat heeft te maken met dat de reacties per plukje worden ingeladen, om te voorkomen dat je bij drukke topics opeens 4.000 reacties moet laden. Dat is een beetje veel, worden telefoontjes enzo ongelukkig van. Het enige nadeel is dat sommige telefoontjes dan ‘springen’ ipv rustig doorscrollen. En daar kan ik niet zo veel aan doen, sorry :expressionless:

1 like

Dat de nummers verdwijnen heb ik ook! iPhone 8, safari. iOS 12.1.4 als dat nog wat uitmaakt.

Ik krijg op mijn laptop elke keer dat er een uur geleden voor het laatst een bericht is geplaatst terwijl dat dan 1 minuut is, op mijn mobiel heb ik hier geen last van.

Staat de tijd van je laptop wel goed?

Ja.

Hai! Sorry voor de trage reactie, ik was even wat druk. Met presenteren over de AVG enzo, jeweettog. Admin2’s hebben een we-ke-lijk flitsend leven. Plus: ze zijn in hun taalgebruik ook helemaal straat. (Dat is toch de geldende uitdrukking?)

Aaaanyway!

Het ligt niet aan je account, want anders zou je die problemen overal zien. Zou je wellicht eens kunnen kijken wat er gebeurt als je test in een andere browser dan normaal? Bijvoorbeeld Firefox? Ik vermoed namelijk dat het te maken heeft met cookies in je browser.

1 like

In een andere browser heb ik hetzelfde, heb net ook geschiedenis en cookies gewist maar dat helpt ook niet. Dan ligt het zeker aan de instellingen van mijn computer?

Stomme vraag wellicht, maar hoe laat denkt je computer nu dat het is?

En in het verlengde daarvan: kun je iets zien aan je computer over de tijdzone-instelling? Ivm zomertijd/wintertijd enzo