Forum: meld problemen hier

Hoi,

Dat is ergerlijk. Ik zal een bug melden en dan weet ik zeker dat het in een volgende release wordt gefixed. Ik durf alleen niet precies te zeggen hoe lang dat duurt.

1 like

@HvO omg ja dat is het! Haha dat knopje bestond bij mij eerst helemaal niet. Dankje!

1 like

hoi hoi, dit bericht van mij is al wat van langer geleden maar helaas nog steeds hetzelfde!
is hier inmiddels iets meer over bekend?

Ter aanvulling, ik heb hier ook nog steeds last van.

Ik heb ook geen knopjes bij meerkeuzevragen, heb jij dat misschien ook?

@Enthusiasm ik heb het gemeld bij de ontwikkelaars van dat theme, laat weten wanneer ik er meer over hoor.
@Hazel jij hebt het nu ook over Material Design for Discourse, of gaat dit over een ander theme?

1 like

Ja, ook Material Design for Discourse; en ook alléén bij dat thema, bij alle andere thema’s gaat het goed.
Voor zowel het probleem met de ontbrekende knopjes bij antwoorden als geen knopjes zien bij meerkeuzepolls geldt: Ik heb het op zowel mobiel als laptop. Ik gebruik een andere telefoon + browser dan @Enthusiasm (jij had iphone toch?): ik gebruik Samsung a3 met Samsung internet.
Op de laptop gebruik ik Firefox of Chrome, bij allebei komt het voor.

Screenshots

Screenshots op laptop; op mobiel ziet het er hetzelfde uit.

Bij een bestaande post:
image
Op 3 puntjes klikken:
image
Knop is wel aanwezig, maar niet zichtbaar. Hier heb ik mijn muis op ‘verwijderen’:
image

Bij een nieuwe post:


Muis op ‘emoji’s’-knop:

Meerkeuzepoll:


Ik kan de opties wel aanklikken door op de tekst te klikken. Ik heb dat hier gedaan, je kan zien dat de tekst ‘nu stemmen’ klikbaar is geworden:

2 likes

Ik kan op mijn telefoon geen foto’s meer uploaden naar het forum. Via desktop lukt het wel. Heb al verschillende thema’s geprobeerd, maar krijg bij geen een meer dat upload-pijltje!

Staat rechtsonder! Rechts van de prullenbak. Ik moest ook kijken :joy:

1 like

Potverdorie, is dat altijd al zo? Want dan ben ik gewoon ontzettend scheel want ik upload vet vaak foto’s via mijn telefoon :sweat_smile:

Nee volgens mij pas sinds kort! Ik was ook op zoek tussen die witte knopjes naast de emojis enzo, maar daar was het opeens weg haha

1 like

Die knop stond er altijd al, maar er was ook een andere. Ik vind t wel chill dat die andere weg is want nu zie ik de emoji knop op mn telefoon.

1 like

Ik heb weer alle knoppen bij nieuwe en bestaande berichten :partying_face::partying_face::partying_face: Jij ook @Enthusiasm?

Ik gok een update van het theme geweest? Bedankt @Nescio en makers van het theme! :smile:

(De invulvakjes bij meerkeuzepolls missen nog wel overigens)

1 like

Yess!

2 likes

ik heb per ongeluk een bericht gelikt maar kan het niet meer unliken?

Dat is maf. Dan staat het nu Voor Altijd in de boeken!

Kun je me wat info in een privmsg sturen? Welk bericht etc?

Heb ik ook!

Ik zie geen icoontje meer om afbeeldingen up te loaden vanaf mijn telefoon. Heb verschillende themes geprobeerd en m’n scherm gedraaid, maar hij komt niet tevoorschijn. Had een screenshot gemaakt maar die kan ik dus niet uploaden :’). Zal kijken of dat later via laptop lukt. Ik geloof dat ik nu het standaard theme gebruik.

haha omg, thanks! Dit had ik even gemist :sweat_smile:

1 like

Als ik het default thema gebruik kan ik niets posten. Als ik mijn bericht wil verzenden blijft hij laden, maar plaatst niets.

Nu gebruik ik battle axe, en doet hij het wel.

Wat is het probleem precies? Of begrijp ik het niet.

1 like