Forum: meld problemen hier

Ja, ook Material Design for Discourse; en ook alléén bij dat thema, bij alle andere thema’s gaat het goed.
Voor zowel het probleem met de ontbrekende knopjes bij antwoorden als geen knopjes zien bij meerkeuzepolls geldt: Ik heb het op zowel mobiel als laptop. Ik gebruik een andere telefoon + browser dan @Enthusiasm (jij had iphone toch?): ik gebruik Samsung a3 met Samsung internet.
Op de laptop gebruik ik Firefox of Chrome, bij allebei komt het voor.

Screenshots

Screenshots op laptop; op mobiel ziet het er hetzelfde uit.

Bij een bestaande post:
image
Op 3 puntjes klikken:
image
Knop is wel aanwezig, maar niet zichtbaar. Hier heb ik mijn muis op ‘verwijderen’:
image

Bij een nieuwe post:

Muis op ‘emoji’s’-knop:

Meerkeuzepoll:

Ik kan de opties wel aanklikken door op de tekst te klikken. Ik heb dat hier gedaan, je kan zien dat de tekst ‘nu stemmen’ klikbaar is geworden:

2 likes

Staat rechtsonder! Rechts van de prullenbak. Ik moest ook kijken :joy:

1 like

Nee volgens mij pas sinds kort! Ik was ook op zoek tussen die witte knopjes naast de emojis enzo, maar daar was het opeens weg haha

1 like

Die knop stond er altijd al, maar er was ook een andere. Ik vind t wel chill dat die andere weg is want nu zie ik de emoji knop op mn telefoon.

1 like

Ik heb weer alle knoppen bij nieuwe en bestaande berichten :partying_face::partying_face::partying_face: Jij ook @Enthusiasm?

Ik gok een update van het theme geweest? Bedankt @Nescio en makers van het theme! :smile:

(De invulvakjes bij meerkeuzepolls missen nog wel overigens)

1 like

Yess!

2 likes

ik heb per ongeluk een bericht gelikt maar kan het niet meer unliken?

Dat is maf. Dan staat het nu Voor Altijd in de boeken!

Kun je me wat info in een privmsg sturen? Welk bericht etc?

Heb ik ook!

Als ik het default thema gebruik kan ik niets posten. Als ik mijn bericht wil verzenden blijft hij laden, maar plaatst niets.

Nu gebruik ik battle axe, en doet hij het wel.

Wat is het probleem precies? Of begrijp ik het niet.

1 like

Probleem was dat dit het verkeerde topic was.

1 like

Maf. Heb je al geprobeerd je browser te herstarten? Heb je dit alleen op mobiel of ook op een laptop/pc?

Ja, ook alle cookies verwijderd.
Ik forum eigenlijk alleen maar via telefoon, dus geen idee van laptop/pc

Heb je het recent nog eens geprobeerd met het default theme?

Maf. Is dat op specifieke tijden alleen, of de hele dag door?

En heb je het ook als je op bv een laptop probeert? Of alleen telefoontje?

Hij doet het weer normaal.

Heb nu wel last van wat @HvO hierboven noemt

Echt geen groot probleem maar heb het zowel op laptop als telefoon (allebei safari als browser). Als ik in topic x zit, blijft titelnaam van topic y er de hele tijd boven staan.

Ligt dit aan mij haha? Niet dat het erg is, maar wel opvallend.

Wil je eens kijken of je dat ook in andere themes hebt? Bijvoorbeeld discourse classic?

Helaas niet geholpen! Maar is zo een non-probleem dat je hier niet moeite in hoeft te steken hoor, het viel me gewoon meer op haha. No worries :slight_smile:

2 likes